
Ben sıfır şekerli Kola tercih ediyorum.
#GeceMuhafızı
11 Mayıs, 2023 Perşembe 23.08
Diyet Kola
Sıfır şekerli Kola
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben sıfır şekerli Kola tercih ediyorum.
#GeceMuhafızı
11 Mayıs, 2023 Perşembe 23.08
Orijinal olanini
Diyet kola
Cevap
12Cevap
Kanka ikiside zararlı sıfır şeker dediklerinin içindeki tatlandırıcının zararlarını bi araştır istersen 😊😊😊
kolayı eskisi kadar çok içmiyorum
cunki böbrek katili
Ikisinde de tatlandirıci var. Normal şekerden daha zararlı. Normali tercih ederim.
Normal kola ama kola içmiyorum tercihim uludağ gazoz
Direkt kola tercih etmem.
İkisi de değil , içmiyorum
Sıfır şekerli kola
Hiçbirini içmiyorum 5 yaşından beri
İkisi de kötü.
Şekersiz kola bence zaten kilo yapan şeker
Hiçbiri normal kola işte 😃
kola içeceksem kola gibi kola içmek isterim :D
Sıfır seker kola hayat kurtarır definasyonda
Diyet kola
Açıkçası diyeti kola dedim ama hiç içmemek
Zero / sıfır şeker
Fark etmez
Fanta tercih ederim
Sıfır şekerli Kola
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar