Ay çok az ne yiyorsun kız sen nasıl ayakta duruyorsun
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Zayıflamaya çalışıyorum. Kısır yiyerek hata yaptım. Çok yemedim 4 kaşık sadece ama pişmanım. İşe geri dönünce de böyle devam edicem. Hamur işlerini bıraktım şekeri de. Kısır mısırı da bırakıcam tamamen sebze ile beslenicem sebze, yumurta peynir vb. İnşallah başarırım
O Zaman dinle 21 gün şekersiz diyeti yapıyorsun iki öğün besleniyorsun pilav makarna yok tatlı sakız bile çiğnemek yok 21 gün boyunca vücut tamamen şekeri atıyor bundan sonraki şeker ihtiyacın bayağı düşüyor tecrübeyle sabittir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ben bunların üstüne ekstra bbQ hamburger içine ekstra köfte koyup yemiştim dün akşam
Afiyet olsunn
Tenkuuuy tatlım
Ay çok az ne yiyorsun kız sen nasıl ayakta duruyorsun
Zayıflamaya çalışıyorum. Kısır yiyerek hata yaptım. Çok yemedim 4 kaşık sadece ama pişmanım. İşe geri dönünce de böyle devam edicem. Hamur işlerini bıraktım şekeri de. Kısır mısırı da bırakıcam tamamen sebze ile beslenicem sebze, yumurta peynir vb. İnşallah başarırım
Hayatım sen böyle kilo vermiyorsun ki sağlıksız bu sen kas kaybı yaşarsın senin yağ kaybetmen lazım kas kaybettiğimde kilo almam çok daha hızlı olur
Yağdan kaybetmek için karbonhidrat kesmem gerekmiyor mu
Kesmen gerekiyor protein ağırlıklı beslenmen lazım ama sen sabah elma soda akşam yoğurt kısır bir şey yememişsin
Aklıma bi şey gelmiyorki. Sabah ne yesem akşam ne yesem bana bikaç şey önerir misin
Sabah
1 tane haşlanmış yumurta
1 kibrit kutusu az yağlı peynir
6 tane zeytin
2 tane hindi füme seviyorsan
1 dilim tam buğday ekmeği
Bol yeşillik
Öğle
1 kase çorba
120 gr et tavuk balık haşlama veya ızgara yabilirsin veya kurubaklagil
Bol salata
Ara öğün
Yeşilçay içine kiraz sapı katabilirsin
10 tane çiğ badem veya fındık
Akşam
1 kase çorba
6 yemek kaşığı sebze yemeği
4 yemek kaşığı yoğurt
Bol salata
Öğle sebze yemeği yesiysem akşam et yemeği yiyebilirsin veya öğle et akşam sebze o sana kalmış
Çok sağol. Çok teşekkür ederim
Rica ederim
enerji içeçek kapalı kıymalı pide 2 buçuk porsiyon ayran çekirdek felan yedim bu akşam
Et filan yemiyor musun patates filan hiç bir şey hiç mi
Yok tamamen bıraktım. Et nadir ve az olacak şekilde.
Çanakkale günlük yemek menüsü (1915)
muhtemelen kilolusun bence iyi seenin için
Evet 64 kiloyum
aşırı da değilmiş ama diyet yerine ter atmayı öneririm
Spor yapıyorum da sanırm daha çok yüklenmem lazım ve boğaz kesmeden de olmuyo
olur, ter atarsan olur günlük ter at bak olacak
Düşüp bayilirsin
Az gelir tabi ki
Sürekli böyle beslenirsen hasta olursun
Önerdiğin beslenme şekli var mı
Anoreksi olmaya bile razıyım. Yediğim abur cuburlardan oldu hep. Eskiden 1.5 ay önce jelibon çikolata cips çok yerdim
Tatlı çok tüketiyor musun ya da vücut tatlı ihtiyacı duyuyor mu
Tatlı pek tüketmiyorum ama bazen şekerli şeylere ihtiyaç duyuyorum jelibon vb aşırı sağlıksız olan. Ama bıraktım 1 haftadır.
O Zaman dinle 21 gün şekersiz diyeti yapıyorsun iki öğün besleniyorsun pilav makarna yok tatlı sakız bile çiğnemek yok 21 gün boyunca vücut tamamen şekeri atıyor bundan sonraki şeker ihtiyacın bayağı düşüyor tecrübeyle sabittir
Tamamdır uygulayacağım bakalım 🌟🙏
Hadi şimdiden kolaylıklar diliyorum unutma ağzına tatlı hiçbir şey almayacaksın sadece 21 gün dişini sık yeter
🙏🙏🌸
Fit besleniyoruz maden suyuna fazla yüklenme
Eve koli aldım diyette iyi dediler
Günde 2 defa iyi değil bence ama yine de sen bilirsin
Stresten içiyorum arada
Spor yapmayı denesen zayıflama sadece yemekle olma
Sporda yapıyorum
Artık zamana bırakmalısın ve düzeli bir şekilde yaptığınız yolda devam etmek sabırlı olursan 1 aya kalmaz çok iyi sonuçlar elde edersin
İnşallah çok sağol
😊🌼
Zamanında yediğim o iğrenç abur cuburladdan oldu
Ben artık pasta görünce midem bulanıyor önce şekeri tamamen bırak
Şekeri bıraktım 1 hafta olacak. İnşallah fark görürüm
Umarım sadece zayıflamakla kalma güzel fit bir vücud ta yaparsın
Evet hedefim o zaten inşallah yapıcam
Çok teşekkür ediyorum
Rica ederim artık motivasyona ihtiyaçın var 😂 bizim gibi
cok az bence
Az bile
Çok bile
Ne yemem lazım. Önerdiğin beslenme şekli var mı
Afiyetler olsun