Yeme & İçme Devekuşu yumurtası tatlısını denediniz mi ya da duydunuz mu? Tartini Takip Et Guru Yaş: 37 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 09 Yapay Zekaya Sor #Tartini✓🧡 İlk defa duydum ben iç görüntüsü yumurta sarısını andırdığı için sanırım yiyemem hiç... Devekuşu yumurtası tatlısını denediniz mi ya da duydunuz mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 9 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Hayır maalesef ben hiç denemedim.. ama merak ediyorum tadını denemek güzel olurdu. afiyet olsun yiyenlere 1 0 Yorumla
fesfs Takip Et FenomenMaster Yaş: 38 +1 yıl Bildiğim bir tatlı ama, denemedim. Denemem de sanırım beni görsel olarak tatmin etmiyor. 1 2 Yorumla Tartini +1 yıl Aynen görüntü olarak içinde yumurta sarısı var gibi Yorumla fesfs +1 yıl Aynen gereksiz uğraş;)) Yorumla
BirazAgresif Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 +1 yıl Hiç duymadım, ilk defa duyuyorum. Görüntü olarak pek iştah açıcı durmuyor. Biraz çikolatalı soslu tatlılar ilgimi çekiyor daha çok 1 0 Yorumla
Catutigernos Takip Et Master Yaş: 40 , eic 85% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 963 cevap paylaştı. Ben şimdi ilk kez duydum ama iç kısmı kabak tatlısı gibi duruyor kabak varsa maalesef yiyemem 1 0 Yorumla
u KasiKesh Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. Hayatımda yemedim gerçekte ne tatlısıki bu bence görüntü olarak başka tatlı bu sadece yumurtaya benzetmişler 1 0 Yorumla
r_engarenkyollar Takip Et Master Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı. İlk defa gördüm tatlıyı nasıl bir tadı var acaba 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Evet denedim muhallebi sevenler için güzeldir yapımıda kolay zaten portakalı yerine başka meyvede kullanılabilir 1 0 Yorumla
LALOGLAN Takip Et Guru Yaş: 110 , eic 61% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 979 cevap paylaştı. Deve kusu yumurtasindan yapilan omlet yedim ama tatlisini ilk kez duydum.. 0 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Duydum ama yemedim hiç 1 2 Yorumla Edameda06 +1 yıl Yemem de Yorumla Tartini +1 yıl Bende yemem Yorumla
everkeğii Takip Et Master Yaş: 30 , eic 36% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 508 cevap paylaştı. Çok güzel görünüyor 😍 1 1 Yorumla Tartini +1 yıl 😍😍😍 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 20,4b cevap paylaştı. denemedim ve ilk defa duyuyorum 1 0 Yorumla
karamelizeaşk Takip Et Master Yaş: 35 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 549 cevap paylaştı. Yok denemedim nasıl acaba 1 0 Yorumla
BirGaripGörünmezAdam Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 929 cevap paylaştı. içindeki kabaksa ölürüm. 1 0 Yorumla
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. devekuşu yumurtası tatlımı yemeden güne başlayamam 1 0 Yorumla
DertPaketEdition Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yrrk tatlısı cıkaracaklar az kaldı 0 0 Yorumla
Wayne_Jenkins Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı. İlk kez duydum 1 0 Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. İlk defa duyuyorum 1 0 Yorumla
respectemir Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı. İlgimi cekmiyo 1 0 Yorumla
Subayyyy51 Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 653 cevap paylaştı. Güzel bı tatli 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Hayır maalesef ben hiç denemedim.. ama merak ediyorum tadını denemek güzel olurdu. afiyet olsun yiyenlere
Bildiğim bir tatlı ama, denemedim. Denemem de sanırım beni görsel olarak tatmin etmiyor.
Aynen görüntü olarak içinde yumurta sarısı var gibi
Aynen gereksiz uğraş;))
Hiç duymadım, ilk defa duyuyorum. Görüntü olarak pek iştah açıcı durmuyor. Biraz çikolatalı soslu tatlılar ilgimi çekiyor daha çok
Ben şimdi ilk kez duydum ama iç kısmı kabak tatlısı gibi duruyor kabak varsa maalesef yiyemem
Hayatımda yemedim gerçekte ne tatlısıki bu bence görüntü olarak başka tatlı bu sadece yumurtaya benzetmişler
İlk defa gördüm tatlıyı nasıl bir tadı var acaba
Evet denedim muhallebi sevenler için güzeldir yapımıda kolay zaten portakalı yerine başka meyvede kullanılabilir
Denemedim, denemem ya sjsj
Deve kusu yumurtasindan yapilan omlet yedim ama tatlisini ilk kez duydum..
Duydum ama yemedim hiç
Yemem de
Bende yemem
Çok güzel görünüyor 😍
😍😍😍
denemedim ve ilk defa duyuyorum
Duymadim istah acici gozukmuyor 😅
Hiç duymadım hiç de yemedim
Yok denemedim nasıl acaba
içindeki kabaksa ölürüm.
devekuşu yumurtası tatlımı yemeden güne başlayamam
Gönder ben gömerim
Pasta ise her türlü gömerim
Yrrk tatlısı cıkaracaklar az kaldı
İlk kez duydum
İlk defa duydum
İlk defa duyuyorum
İlgimi cekmiyo
Güzel bı tatli