
Benim en uzun açlık sürem 6 gün olmuştu. Sadece çay, kahve, meyve suyu ile durmuştum. Tabi ki sağlığa zararlı, sakın denemeyin. (Kamu spotu gibi oldu) 🤣

Benim en uzun açlık sürem 6 gün olmuştu. Sadece çay, kahve, meyve suyu ile durmuştum. Tabi ki sağlığa zararlı, sakın denemeyin. (Kamu spotu gibi oldu) 🤣
Bu kadar uzun süre açlık ; uuuu bana göre tehlikeli. Yine de tebrik ederim. Ben pandemi döneminde yaptım “intermitten fasting” ile öyle tanıştım zaten. 18 20 saate kadar aç kalıp ilk öğünü akşam 4 gibi yapardım. Tabi sporda hep hayatımdaydı. Baktım iyiyim , dayanıyorum dört gün yemedim bir şey ; böyle deli bir enerji geldi bana. Su , maden suyu, filtre kahve, antrenman öyle devam ettim. Tabi bu asla iyi değil çünkü yağ oranı bir kadında belli seviye altına inince riskli. Kalbimde fazla çarpıntı oluştu akşamı yemek yedim. Napıyoruz herşeyin fazlası da zarar diyip adam akıllı besleniyoruz.
Tamamen açlık diyemeyeceğim ama ağır depresyon ile 1 buçuk ay sonunda akıl sağlığımı kaybetme sınırına gelmiştim iştah sıfırlanmıştı. Tekrar olmasın sizlerin de dediğiniz gibi okuyanlar olarak bilinçli bilinçsiz böyle şeyler yapmayın varsa iştahsızlık doktora gidin sağlıklı beslenin.
Umarım bundan sonra ki hayatınızda her şey güzel olur her konuda. Sizi anlayabiliyorum bir dönem sevdiğim bir yakınımı kaybedince bende ağır bir depresyon yaşamıştım. Görüş için çok teşekkür ederim
Ben tam tamına 3 hafta dayandım tabikide çay ve kahve su , dışında bir şey içmedim ve yemedim baya zorlu bir süreçti ama sondaki his gerçekten çok güzel ben isteyerek yapmadım sagilik sorunlarım yüzünden yaptım 😅😅🙂
Doğru haber mi bilmiyorum çünkü dünyada insanlar max 2 ay aça kalabilir bundan sonrası insanı öldürür diye biliyorum. ama benim en uzun açlık rekorum ise 64 saatti 2 günden fazla. kendi isteğimle yapmıştım
Cevap
1Cevap
Lan adam zayıflayınca resmen gençleşmil ohhha yani bu kadar mı fark edilir.
Sağda ki hali, solda ki halinin oğlu gibi olmus. :))
Maalesef ki böyle deneyimlerim olmadı ve olamaz da. Eğer bir gün aç kalırsam biliyorum ki nöbet geçiririm...
Usta dediğin gibi, çay püskevit arada ekmek falan hesaba katarsak 1 hafta böyle geçirmişliğim var eskiden, psikolojik olarak zor bir dönemdi :d
Bir gün oldu
2 gün zor durdum
yuh ölür adam be
su içiyordur ama dimi
sanırım 1 ya da 2 gün aç kalmıştım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?