
Yolda yürürken tavuk döner ve ayranla yanımdan bir adam geçti. Belki bir yere yetişmeye çalışıyor olabilir. Ben bu konuda nötrüm ama size sormak istedim. Sizce dışarıda yürürken ya da otururken yemek yemek görgüsüzlük mü? 🤩

Yolda yürürken tavuk döner ve ayranla yanımdan bir adam geçti. Belki bir yere yetişmeye çalışıyor olabilir. Ben bu konuda nötrüm ama size sormak istedim. Sizce dışarıda yürürken ya da otururken yemek yemek görgüsüzlük mü? 🤩
Yürürken veya otururken yemek yemek toplumda genellikle kabul edilmeyen davranışlardır çünkü bu durum diğer insanları rahatsız edebilir ve genellikle hijyenik olmayabilir. Ancak, her kültürde farklı sosyal normlar bulunmaktadır, bu yüzden bu konuda kesin bir kural olmayabilir. Genellikle yemek yeme alanları veya uygun mekanlarda yemek yemek daha tercih edilen bir davranıştır. Yani, görgüsüzlük olarak nitelendirilip nitelendirilmeyeceği konusu, genellikle toplumun ve kültürün kabul ettiği davranışların bir sonucudur. Her durumda, başkalarının rahatsız olabileceği davranışlardan kaçınmak önemlidir.
kişi o anda açsa yemek yiyebilir tabi
kocaman bir tencere yaprak sarmasını kucağına alıp yolda yiyorsa bence o görgüsüzlüktür
piknik yapanların hepsi görgüsüz o zaman :D :D
Bravo ✌🏽
Cevap
7Cevap
Ben dışarıda yemek yemem.. canı çeken biri olabilir. sadece mekanlarda yerim
Yürürken yemek yemek çok zararlı, otururken olabilir.
Ben ne restoranda nede dışarda nadiren yerim genelde ev söyleriz ama olabilir niye yemesin
Pek tercih etmem ama genelde acelesi olanların tercihidir
Buna görgüsüzlük denmez sadece sofra adabına aykırı. Öğrenciyim sabahları geç kadığımda bende yürürken yerim
Oruç zamanı hariç gayet normal bşley
Yürürken yemek yemeyi doğru bulmuyorum.
Toplu taşımada yenmiyorsa sorun yok
Hayır değildir
Hayir bence o kadar kasmamak lazim. 😂
Acelesi vardr açtır olb
Bej yiyemiyorum
Biraz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?