Çeyrek ekmek tosta 50 tl verdim sonumuz ne olacak?

Öğrenciyim ders çalışmaktan acıktım. 50 tl tost aldım gelen gerçekten çeyrek ekmekti üstelik kurumuştu içinde 2 parça sucuk anca vardır. Onu bile yedim hala açım. Şikayet etmeli miyim. Ekmek 7 tl ekmek alsam doyardim en azından

Çeyrek ekmek tosta 50 tl verdim sonumuz ne olacak?
Cevapla