Elit bir kişiliğe sahip olduğum için sarmaları tencere ile birlikte masaya lapp diye koydumm 😂 iyi yapmışmıyım?

Elit bir kişiliğe sahip olduğum için sarmaları tencere ile birlikte masaya lapp diye koydumm 😂 iyi yapmışmıyım?
Elit bir kişiliğe sahip olduğum için sarmaları tencere ile birlikte masaya lapp diye koydumm 😂 iyi yapmışmıyım?
Elit bir kişiliğe sahip olduğum için sarmaları tencere ile birlikte masaya lapp diye koydumm 😂 iyi yapmışmıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
☺️☺️☺️
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 💐
Güncellemeler
+1 yıl
@ALTAYBEY @altaybey bu sefer iki şekilde de yazdım 😂 hangisi tutarsa artık
Elit bir kişiliğe sahip olduğum için sarmaları tencere ile birlikte masaya lapp diye koydumm 😂 iyi yapmışmıyım?
Cevapla