+1 yılBende genelde tepside pişen fırın yemeklerini masanın ortasına bırakırım. Öyle ayrı bir lezzetli geliyor.
Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor 👌🏽
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle 👍 eskiden Borcam mı vardi 😂 ortaya koyup yiyorlardı böyle tadı gerçekten daha güzel geliyor nedense bu konuda çok haklısın 👍
En İyi Cevaplar
+1 yılOnu öyle yapma direk yiyecek kişinin ağzına tutman gerek tencereyi çok edepsizce olmuş böyle ağzına tut bundan sonra direk. Tabakta neymiş canım. Aaa bir de çatal var. Ben bu kadar görgüsüzlük görmedim kjfdskl
00 Yorumla
+1 yılSenin şu doğal ve mert hallerini çok seviyoruz. Hiiiç değişme hep böyle kal.
14 Yorumla- +1 yıl
Canım benim çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏 aynen öyle 👍 eskiden Borcam mı vardi 😂 ortaya koyup yiyorduk hem böyle tencereden yiyince daha lezzetli oluyor bence 👍
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum
- +1 yıl
🙏🙋🤗☺️
- +1 yıl
EİG için çok teşekkür ederim.
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılSamimiyet dolu bir sofra, her şeyde ne kadar da güzel görünüyor. Ellerine, kollarına sağlık Maviş 💖🥰 Tencerelerle sarmaları masaya koyman da samimiyetini ve yüreğinin zenginliğini gösterir ☺♥️
12 Yorumla- +1 yıl
@1İnciTanesi canım benim çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺 aynen öyle 👍 eskiden Borcam mı vardi 😂 ortaya koyup yiyorduk hem böyle daha lezzetli ve keyifli oluyor bence 👍
- +1 yıl
Kesinlikle öyle Maviş, kibarlık olsun diye kasılmaya gerek yok.💜 Tencereden yiyince keyfi bi başka oluyor☺
Bu arada eic için teşekkür ediyorum canım 🤍🩵 ☺
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılİyi yapmışsın tabi ki de. ellerine sağlık afiyet olsun
11 Yorumla- +1 yıl
Sağol gülüm teşekkür ederim 🙏❤️
- Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.
+1 yılAslında bu hareketle ne kadar eli bol ve zengin olduğunu göstermişsin. Bazıları var koca masaya bir tabak sarma getiriyor. Ama sennnn koca iki tencereyi önlerine koymuşsun ellerine sağlık💅🏻
12 Yorumla- +1 yıl
Canım benim çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺 aynen öyle eskiden Borcam mı vardi ortaya koyup yiyorduk 🙋🤗
- +1 yıl
@AliceMixfield 🥰🙋🌹❤️🥰
Doğallıktan kimse kaybetmez, gösteriş için yapılan şeylere tahammülüm yok. Ne yaparsan yap içinden gelerek yap, kendin için yap, eline sağlık , Günaydın mutlu hafta sonları dilerim🥰🥰
12 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim çiçeğim 🌺 ağzına yüreğine sağlık 🙏 aynen öyle canım 👍 eskiden Borcam mı vardi ortaya koyup yiyorduk hem böyle daha lezzetli oluyor bence 👍
- +1 yıl
Sana da kocaman günaydın güzellik 🌺🌿🌺🌿🌺
- Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılGönlünde bir o kadar zengin. Hem insanın karnı, hem gözü doyar. Ellerine sağlık. Çok lezzetli görünüyor. Misafirlerin parmaklarını yemiştirler.
14 Yorumla- +1 yıl
@Siyahkadife Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺😍 misafirlere yapmadım gülüm kendimiz için yaptım iki çocuğum var benim çocuklarımla birlikte yaşıyorum ben ( bir kız bir oğlum var) iki gün yeriz diye yapmışken çok yapayım dedim 🙋🤗
- +1 yıl
Afiyetle yenilmiştir. Gönlün bol olsun.
- +1 yıl
Maşallah 🧿 çocullarına 😊
- +1 yıl
Amin canım inşallah 🙏 çok teşekkür ederim 🙏❤️🥰
+1 yılBen masada tencere görüntüsünü seviyorum ya cidden, iyi yapmissiniz😂 Cok lezzetli gozukuyor bu arada afiyet olsunn
11 Yorumla- +1 yıl
@BanaAşiksinTatlim çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺 aynen öyle çok haklısın 👍 tencereden yiyince hem daha lezzetli oluyor hemde daha keyifli oluyor bencede 👍😂
- Yeme & İçme konusunda 555 cevap paylaştı.
+1 yılYani tabağa gerek yok gibi tencerelerin tabak gibi duruyor kenarda bile yenilir tabaklarla kim uğraşacak şimdi djk
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle 👍 eskiden Borcam mı vardi 😂 ortaya koyup yiyorduk
Yeme & İçme konusunda 353 cevap paylaştı. sarmayı bizde yemen lazım
112 Yorumla- +1 yıl
Olur tabii ben tencereleri alır gelirim birlikte yeriz 🤗🙋
- +1 yıl
Sizede afiyet olsun 🤗👍🙋
- +1 yıl
Ne çorbası gülüm
- +1 yıl
AA öylemi
- +1 yıl
Bilmiyorum ki nasıl bir çorba oldugunu
- +1 yıl
Afiyet olsun şifa olsun inşallah 🙏
- +1 yıl
Bildirim gelmedi ki hangi soru peki
+1 yılMinnoşum ters çevirip tepsiye döksen daha rahat olurdu yemen ama böyle de güzel
21 Yorumla- +1 yıl
İllaki daha rahat olurdu gülüm ama böyle tencereyle masaya koydum çünkü tencerreden yemek daha lezzetli ve keyifli oluyor bence
- Yeme & İçme konusunda 383 cevap paylaştı.
+1 yılİyi günler...
Kız maşallah sende ne maharetler varmış öyle 😮 insanın gözü duymalı İyi yapmışsın (: Eline emeğine yüreğine sağlık benim yerime de ye ❤️ (:13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏 aynen öyle çok haklısın 👍 birde tencereden yiyince daha lezzetli ve keyifli oluyor bence 👍
- +1 yıl
Eyvallah rica ederim 😉
- +1 yıl
🤗🙋🤗🙋
Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Valla ben de öyle yapıyorum abla en iyisi bu bence de 😅
15 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏 bencede 👍 eskiden Borcam mı vardi 😂 ortaya koyup öyle yiyorduk hem böyle tencereden yiyince daha lezzetli ve keyifli oluyor 🙋🤗
- +1 yıl
🙋🤗🙋🤗
+1 yılAy afiyet olsun gece gece canım çekti hepsinide çok severim.
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Şunların güzelliğine bak. Resmen beni ye diye bağırıyor,😂
11 Yorumla- +1 yıl
@KIZILİNKA Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
u +1 yılharika bence, o tencereyi tek başıma yerim müko
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏 senin canın sağolsun ye tabiki 👍🙋🤗
- +1 yıl
Teşekkür ederimm
- +1 yıl
🙋🤗🤗
+1 yılHamaratsin👍😊 ellerine sağlık çok güzel gözüküyor.. canım çekti 😅
11 Yorumla- +1 yıl
Canım benim çok teşekkür ederim 🙏🥰 ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺
- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen patlıcan dolmalarından istiyooommm. Hem de hemeeeeeennn
13 Yorumla- +1 yıl
Senin canın sağolsun tabiki hemen yollarım 🤗 dolmaları ekşili yaptım üstüne limon tuzu kattım
- +1 yıl
O zaman hepsini istiyom 😎
- +1 yıl
tamam peki sen yeterki iste 🤗🙋
Yeme & İçme konusunda 6,6b cevap paylaştı. Ooo harikasin arkadaşım ellerine sağlık gece gece canımızı çektirdin. Maharetli arkadaşım
11 Yorumla- +1 yıl
Canım benim çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏🤗👍
- Yeme & İçme konusunda 812 cevap paylaştı.
u +1 yılHelal olsun güzel yapmışsın ellerine sağlık yaprak sarmasi gönder bana 😂
116 Yorumla- +1 yıl
Yaaa senin canın sağolsun yollarım tabiki 🤗 dolmaları da ekşili yaptım
- +1 yıl
Oo vallami Canim cekti eminim güzel yapmışsındir ☺️
- +1 yıl
Gerçekten güzel olmuş tam pismis üstüne limon tuzu katmıştim ve acı biber salçası kullandım tam kararında olmuş
- +1 yıl
Valla güzel duruyor maşallah sende bir sürü yemek biliyosun
- +1 yıl
Ben severim gülüm mutfağı birşeylerle uğraşmayı denemeyi üretmeyi
- +1 yıl
En güzeli kadınlar örnek alsın seni 😂
- +1 yıl
Normal canım kaç yıllık kadinim ben
küçükken herşeyi ogrendik evlenince kendimi geliştirdim Birde mecbursun canım bilmeye her zaman dışarıdan mi yiyeceksin çoluk çocuğum var benim oyuzden ev yemeği yapıyorum tatlımi evde kendim yapıyorum - +1 yıl
Çoğu kadın bilmiuor ama yemek yapmasını biliyomusun
- +1 yıl
Doğrudur canım olmaz olur mu bir virba pişirmesini bilmeyen kadın var , ama işte annem bize söylene söylene öğretti zamanında evlenince de zorluk çekmedim
- +1 yıl
Annen güzel yetiştirmiş sizi zaten öyle olması lazım genelde
- +1 yıl
Estafurullah canım olduğu kadar işte teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Ne demek rica ederim ☺️
- +1 yıl
🙋🤗🙋🤗
- +1 yıl
Uyumadinmi daha sen 😂
- +1 yıl
Hayır 😂 yarın evdeyim zaten uyurum geç saate kadar
- +1 yıl
Anladım ben uyku bekliyorum
Yeme & İçme konusunda 3,1b cevap paylaştı. Eline sağlık. Dogru olanda budur. Fakat yogurt konusunda elini korkak alistirma. Afiyet olsun
17 Yorumla- +1 yıl
Çocuklar yoğurt yemiyor ki canım ben yiyorum sadece sonra ziyan oluyor
- +1 yıl
Onlar nerde zararlı şey var onu seviyorlar
- +1 yıl
Orası öyle canım da işte dinleyen kim kendim söylüyor kendim dinliyorum
- +1 yıl
Çok sağol canım Allah razı olsun 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılKız o patlıcanların biberlerin içleri hep yarım kalmış
110 Yorumla- +1 yıl
Üstekilere o kadar iç kaldı napiyim 😂😂 altında çünkü biber dolması da var anca yetti
- +1 yıl
Cık beğenmedim, 8 tane yarı dolu yapacağına 4-5 tane tam dolu yapsaydın
Annem görmesin seni 1 ay zorunlu kursa tabi tutar - +1 yıl
Ama o zamanda biberler artar başka birşeyde kullanılmaz çöpe gider yazık günah degilmi en azından bu şekilde değerlendirdim
- +1 yıl
Bence annen ziyan etmediğim için bana bayılacak bayılacak 😂😂
- +1 yıl
Biraderim şanslı adam 🤣
- +1 yıl
Bencede 👍😂
- +1 yıl
Tokat’a geleceksin ama olaaar mı
- +1 yıl
Yaaa ben şimdi tokat gelini mi olucam 😂
- +1 yıl
Gelin ata binmiş ya nasip demiş
- +1 yıl
Aynen öyle 👍 nasipten öte yol yok demişler
+1 yılkimin başından aşağıya dökücen o sarmaları dolmaları aashjgsdfjh
10 YorumlaBöyle Daha lezzetli yanına Bi de soğan kessss missss bide ayran tadından yenmez
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏 aynen öyle 👍 tencereden yiyince daha lezzetli ve keyifli oluyor bence 👍 eski den zaten Borcam mı vardi 😂 ortaya koyup yiyorduk
- +1 yıl
@htc0603 Teşekkür ederim gülüm sende öyle 🙏 elimizde kalp yoktu sana yüreğimi yolladım ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Yeme & İçme konusunda 543 cevap paylaştı.
+1 yılAklıma eski çekirdek aile ortamları geldi kışın soba üstünde pişen yemek yer sofrasında ortaya konup aynı tencereye kaşık sallamak
012 Yorumla- +1 yıl
Seninde eline sağlık
- +1 yıl
Aynen öyle 👍 eskiden Borcam mı vardi 😂 ortaya koyup yiyorlardı
- +1 yıl
@İST34MLT44 Çok sağol gülüm teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Borcam teflon tava tencere Yoktu canım alümüyüm veya bakırlar vardı içimde içimde mutluluk huzur pişerdi
- +1 yıl
Aynen öyle çok haklısın 👍
- +1 yıl
@r_engarenkyollar
Benim payımı ayır yanlızım yemek yapan yok evde - +1 yıl
tamam senin canın sağolsun ben yaparım sana 🤗
- +1 yıl
Seni son soruma bekliyorum
- +1 yıl
- +1 yıl
@r_engarenkyollar
Ne son sorusu be dava güzel günler göreceğiz - +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Senin iki gözümde yanakların da...
Hazır bugün diyeti bozmuşken, şu lahana sarmalarını bana mı yollasan hayrına 🤣🤣
011 Yorumla- +1 yıl
@isilll34 Ya gülüm aslında bende rejime girdim bir 4 5 kilo fazlam var yaza kadar zayıflamak istiyordum 10 günde 400 Gr vermişim 😂 rejimin hakkını veriyorum 😂 bu gidişle en fazla iki sene gibi kısa bir sürede zayiflarim herhalde 😂
- +1 yıl
@isilll34 Çok iyi yapmışsınız 👍 ya bu kilo işi görsellikten ziyade sağlık açısından tabiki dikkat etmek gerekiyor ama ben bugünlerde biraz bu düzeni bozdum çünkü iki akşam tatlı yaptım evde sarmalar dolmalar derken tabiki diyet filan hak getire ama bu hafta birazdaha dikkat edicem 🤗👍
- +1 yıl
Afiyet olsun 🤗🥰👍
Harika önce gözümüz doysun 😀
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺 aynen öyle 👍 birde tencereden yiyince daha lezzetli ve keyifli oluyor bence 👍😂
Valla keşke olsa da leğenle koysalar.
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle 👍 hem böyle tencereden yiyince daha lezzetli oluyor 👍eskiden Borcam mı vardi 😂 ortaya koyup yiyorlardı
- +1 yıl
Çok haklısınız 👍 amin canım cümlemizin inşallah 🙏 çok teşekkür ederim 🙏🙋🤗
Yeme & İçme konusunda 574 cevap paylaştı. 😸Elinize sağlıkk
12 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
Yeme & İçme konusunda 753 cevap paylaştı. Çok güzel olmuş matmazel
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
🙋🤗🙋
- Yeme & İçme konusunda 601 cevap paylaştı.
+1 yılAy çok guzel yapmışsın eline sağlık
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️
Şahane görünüyor eline sağlık 😌
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🌺❤️🥰
Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Bereketli olsun renkli
12 Yorumla- +1 yıl
Canım benim çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏🤗🙋
- Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılOffff yarasın, olsada yesek
14 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim, canım çok çekti ama 😔
- +1 yıl
Herkes atıyor diye bende attım öyle kusuruma bakma olur mu hakkını helal et 🙏
- +1 yıl
Rica ederim, sıkıntı yok helal olsun, bende yapiorum ama yanlizken yenmiyor
En iyisini yaptın ellerine sağlık✨
12 Yorumla- +1 yıl
Canım benim çok teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏🥰❤️
Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Öyle daha lezzetli zaten 👍😊
11 Yorumla- +1 yıl
Bencede 👍 eskiden Borcam mı vardi 😂 ortaya koyup yiyorlardı
Patlıcan ve biberler enfes görünüyor
112 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Çok elitimdir 😂 çocukluğum saraylarda geçti 😂
- +1 yıl
Yok benim soyum taaaa 2. mahmutlara kadar dayanıyor 😂
- +1 yıl
Dimi ama 😂 ordan çokmu belli oluyor yaa elit bir kişiliğe sahip olduğum 😂
- +1 yıl
Ben Karadeniz elitiyim 👍
- +1 yıl
Onuda yapıyoruz merak etme 👍👍
- Yeme & İçme konusunda 672 cevap paylaştı.
+1 yılSarmada öyle yenir zaten
13 Yorumla- +1 yıl
Bencede eskiden Borcam mı vardi 😂 ortaya koyup yiyorlardı
- +1 yıl
Aynen aynen
- +1 yıl
👍👍🙋🙋🤗
Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. İyi yapmışsın bulaşık çıkmasın 😀
110 Yorumla- +1 yıl
Aynen 😂 eskiden tabak mi vardı 😂
- +1 yıl
Aynen 🤣 yoruldum valla biraz da kolaylık olsun okadar
- +1 yıl
Ooo süper olur yemeğimi yiyimde kahve üstüne iyi gider çok teşekkür ederim 🙏 eline emeğine sağlık
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
🙋🤗🙋
Gizli Üye(18-24)+1 yılHahahah ellerine sağlık
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🥰❤️
Bence en iyisini yapmışsın
10 Yorumla
+1 yılEn sevdiğim şeyi yapman şaka mı milf kadın
10 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılGayet güzel olmuş
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏
Böyle olmasi lazım zaten ne uğraşcan :)
11 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏 aynen öyle 👍 çünkü bu şekilde daha lezzetli ve keyifli oluyor bence 👍
+1 yılEvet iyi yaptın
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🥰❤️
+1 yılEllerine sağlık
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim gülüm sağolasın ağzına yüreğine sağlık 🙏🙋🤗
+1 yıl2 cocuk mu var
13 Yorumla- +1 yıl
Evet gülüm bir kız bir oğlum var
- +1 yıl
Allah bagislasin
- +1 yıl
Amin canım cümlemizinkini inşallah 🙏 çok teşekkür ederim
+1 yılHatikaaa
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏
- Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılSüper olmuş
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Eline sağlık bir de sarma yaparsan ☺️
- +1 yıl
tamam pikiii 🤗 sıkıntı yok hallederiz 😂
En sevdiğim dolma
17 Yorumla- +1 yıl
Aynen 👍 zahmetli biraz ama gerçekten yemesi çok keyifli oluyor
- +1 yıl
Kuru patlıcan , biber dolması
- +1 yıl
Arttı canım bir ben birde iki evladım var zaten üç kişiyiz hepsini nasıl bitirelim
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

