Bir kere kendime kırmızı kalpli balon almıştım. Sonra kendime pamuk şeker aldım. Arada kendimi çocuk gibi böyle simartmayi seviyorum. Özellikle Nescafe sütlü köpüklü kahveyi çok aradım bulamamıştım bulunca da doldurdum. Anca yeter diye😂
Sırf canım istedi diye kendime bunları aldım. İyi yapmış mıyım😂?