
Ben her sene aylar öncesinden heyecanla beklemeye başlıyorum sahur yapmayı ezanı beklemeyi falan çok seviyorum içimi o ay huzurla dolduruyor

Ben her sene aylar öncesinden heyecanla beklemeye başlıyorum sahur yapmayı ezanı beklemeyi falan çok seviyorum içimi o ay huzurla dolduruyor
Şükürler olsun Rabbimize mübarek ay rahmeti bereketi ile geliyor 😊🤲🏻📿 ben bekliyorum mutluluk ile 12 Ocak 2024 üç aylar başlangıç tarihi 11 Mart Ramazan'ı şerif ilk günü
Bilgi için teşekkürler 3 aylardada oruç tutucam nasipse
Cevap
14Cevap
Evet güzel günlerdir.. bekleyeni çok
Bende seviyorum gerçekten ayrı bir huzur oluyor insanda
💙
Gerçekten çok seviyorum özellikle iftar zamanını, geçen yıl da hep soru sormuştun
Bu senede aynı olucak
Çok güzeldi ya seninle sohbet ederdik güzel iftarlar dilerdik özlemişim valla
Ramazan ayı gelince gerçekten tarif edilemez bir huzur ve ortam oluyor. Özellikle kalabalık ve sevdiklerim ile bir arada olunca.
🙂
O günler çok başka oluyor ya 😀 Sahura kadar KV izlemek sarıyordu
Aynen
Hayırla gelsin rabbim utandırmadan tutmayı nasip etsin
Aminn
Ben varım hatta üç ayları da oruçlu geçirmek istiyorum inşallah yapabilirim
Üç aylar başladı dimi
Ben bugün başladım oruca geçen ramazandan kalan 3 günlük borcumu vermek için
Ramazan ayında oruç tutmadığım için o tür bir heyecan vs olmuyor.
Yaşanan türlü gerilim ve fırsatçılıkları düşündükçe ben de heyecana kapılıyorum.. Bakalım bu yıl ilk dayak haberi hangi ilden gelecek?
Ben de bugün sabah fark ettim, kış döneminde çok kasmıyorum, hayırla gelsin
Amin
Evet heyecanla bekliyorum yıllık izne çıkacağım o dönemde gene
Benim heyecan yok ama sabırla bekliyorum 😊 bir de bu önümüzde ki 11 ocak perşembe günü Regaip Kandili 😊
Ooo az kalmış
Rabbim o günleri göstersin tekrar ☺️
Amin
Tabiki yok, herkes icinde yasarsa aslinda daha iyi olur tabi sonucta gösteriş ayi degildir.
Ramazan ayı berekettir bnce
Tabi
Ramazan ayı benim için huzur dolu geçiyor
💙
Her ramazanı
Gelsinde oruç tutak
Aynen ya
heyecanlı değilim
Ya kıyamam
Sevmem ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?