Ramazan ayının sonuna geldik, bitişine üzülüyor musunuz?

Açıkçası ben üzülüyorum en azından bu ayda insanlar nefislerini dizginliyorlar en sahur yapmak iftar etmek çok güzeldi 😔😔

Hoşçakal on bir ayın Sultanı Ramazan

23 Mayıs Cumartesi Saat 14.05
Ramazan ayının sonuna geldik, bitişine üzülüyor musunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Ramazan'ı Şerif ayının bitişine üzülmeyen arkadaşlara şaşırmadım, çünkü bu ayın feyz ve bereketini ibadet ile geçirmenin zevkini bilmeyen anlamayan kalp gözü açık olmayan için zaten Bir şey ifade etmez
Güncellemeler
+1 yıl
Hoşçakal 11 ayın Sultanı ömürüm olursa bir daha ki seneye görüşmek dileğiyle 😔
Ramazan ayının sonuna geldik, bitişine üzülüyor musunuz?
Cevapla