
Bunu sevmiyorum diyorum, aa olur mu ye bakalım ne kadar güzel diyor. 😂

Bunu sevmiyorum diyorum, aa olur mu ye bakalım ne kadar güzel diyor. 😂
Yerim, ayıp olmasın diye. Ama azıcık alır, tabağımda oyalarım. İkramı reddetmek saygısızlık gibi gelir bana. Ev sahibi kırılmasın, emek vermiş. Önemli olan sohbet ve samimiyet. Yemekte çok takılmam, zaten bir öğün bir şey olmaz. Yine de midemi bozacak şeylere dikkat ederim. Mesela çok acılı veya yağlıysa az yer geçerim.
Cevap
2Cevap
Evet ayıp olmaması için yerim.. zaten ikram etmeleri yeterli
Sevmesem bile hatır için de olsa yerim geri cevirmem
sevmediğim bi yemekse yiyemem ama ayıp olmasın diye sofraya otururum
Misafirlikte yemek yemeyi tercih etmiyorum. Yemek yemeye değil güzel sohbetine giderim ancak, sevdiğim birinin evine tabii ki.
Ben yemiyorum diyorum eğer samimi biri değil ve ısrarcı ise alerjim var diyorum😂
Evet ayıp olmasın diye yorum
Et yemem aslaaaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?