Hangi tatlı daha pratik yapılıyor. Şeker pare mi, kalburabastı mı?
Şekerpare
Kalburabastı

Diğer (Belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangi tatlı daha pratik yapılıyor. Şeker pare mi, kalburabastı mı?

Şekerparenin yapılışı daha pratik.
Hangisi daha lezzetli bir tatlı diye sormuş olsaydın kalburabastı derdim.
Şekerpare çünkü kaburabastı yemedim
Cevap
31Cevap
Kalburabastı ama bu seçenekleirn dışındaysa.. kesinlikle triliçe yemek isterdim 🌸
Şekerpare denince aklıma bu muhteşem yeşilçam filmi geliyor
Ayrıca şekerpareyi çok severim
Şerbetini cektiği zaman mukemmel olur
Şerbetli tatlılardan nefret ederim ben tiramisu diyorum
Şekerparenin olduğu yerde kalburabastıdan tatlıyı geçtim çorba bile olmaz
Ben sütlü tatlı severim şekerli ağır geliyor bunlardan kalburabastını seçerim
Baklava.
İkisini de sevmiyorum şerbetli hamurmus gibi geliyor. Belki de güzel yapan yerden hic yemedim
ikisi de değil , şerbetli tatlıları sevmiyorum 😃
Bir kıyaslama yapamam. Kalburabastı hiç yemedim.
Şekerpare olsun
Şekerparenin tadı daha güzel sankim
Sekerpare askiiiiim olmusss
Şekerpare diyorum... Nicknameniz cok guzelmıs
Şekerpare tabi ki, kalburabastı ne ya hiç yemedim
Hiç yapmadım bilmiyorum
Kalburabastı tokatlar
Sütlü tatlılar tercihim
Şekerpare
Her ikisini de sevmiyorum
Tabi ki de, baklava 🥰
Şekerpare seviyorum
En sevdiğim kaymakla harika gider
Şekerpare
Şekerpare
Kalburabastı
Tabii ki şekerpare.
Şekerpare tabii ki.
Tabiki şekerpare
Tabiki kalbura bastı
Kalburabastı
şekerpare
Kalburabastı
Şeker pare çok seviyorum ya
Şekerpare
Sade kek jshs
Triliçe der susarım...
Şeker pare
Şerbet sevmiyorum yaa
Şekerpare
Şekerpare
Daha yumuşak. Diğeri gibi değil
Şekerpare
Şekerpare..
Şekerpare
Tatlı denince aklıma bunlar gelmiyor
Tatlı yemiyorum
şekerpare
Hic sevmemm
Şekerpare 😋😋
Kalburabastı iyidir
Şekerpare 👍
Şekerpare mmm
Şeker pare tabiki
Sütlaç
Şekerpare
Şekerpare
a şıkkı diyorum
Şekerpare
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar