😎Kiytirik ezicileri sevmiyorum, bu eski usul daha etkili 


Hayır değildir neden olsun.. yani her yemeğin yapılış tarzı vardır bence.. sarımsak da demek ki böyle yapılıyor.. (benim bilgim yok yemek konularına)
Geri kafalı olmakla ilgisi yok. Yemeğine göre değişir. Zeytinyağında kavuracaksanız havanda dövülmez, şef bıçağı ile olabildiğince ince kıyılır.
En güzel usul devam et😅
Alakasi yok kim diyor bunu ya
Cevap
20Cevap
Hayır. İstediğin gibi döv.
Senin kafa 6 ileri :)
Geri vites yok :)
Ne alaka bunu mu anladın şimdi.
Hoşsun, iyisin, akıllı kadınsın diyorum :)
:) :):)
Yoo niye olsun ama ben üşenirim onda uğraşmaya. Tahta havan yerine mermer ya da metal oları kullanın ama tahta olanın içine işliyor koku
Sarımsağı sevmiyorum. Bence yemeklerde sarımsak olmamalı
Ben bilirim tabiki 🙂
Geri kafalılık değil, evet böyle daha iyi bencede. Antep'te bıçağın yanıyla eziyorlarmış ya, ablam öyle dedi. Bir ara Antep'te kalmıştı da.
Bende havanda döverim ya rende ya da ezici tam aromasına mani oluyor sanki.
Hayır, tabii ki değil..
Bende bazen aynı şekilde yapıyorum. Ne varsa eskilerde var, böyle daha güzel oluyor.
yemeklerde sarımsak sevmem, sarımsağa bulanmış bir yemeği de kolay kolay yemem
Yok havanda sarımsak aroması daha iyi çıkar
Ben dogrqyip biraz tuz dokup bardakla eziyorum daha pratik geliyo
Rendelesen daha iyi olmaz mı geri kafalılıkla alakası yok 😄
müzik bile yapıyor insan bununla :) gericilik asla değil elbette
El kası yapmışsındır :D
😀ustalık o 😎zevki orada
Hayır değil bende öyle yapıyorum
sonuc önemli benimn için
Evet babanne usulü iykk banal
Bu daha iyi sanki
En iyisi havan tabiki.
Ne alaka değil tabi ki de
Boş ver insanın stresini alır
Ne alakası var daha iyi
Kokusu buraya kadar geldi😁
Hayır ama uğraştırıcı bence biraz
ay niye olsun
Hayır akılıca
Hayir
Yoo değil
Onu diyenlere sokim
Hayııırrrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?