
Bırak onlar Nusrete gitsin, gel biz seninle sucuk ekmek yiyelim.. 😋

Bırak onlar Nusrete gitsin, gel biz seninle sucuk ekmek yiyelim.. 😋
Sucuk dediğin en güzel kar üstünde mangalda yapılandır. Yağlar damlayacak o an ekmeği banacaksın üzerine sucuk dilimleri biber domates isteğe bağlı yanında bol köpüklü ayran peşine çay offf harika olur.
Ağzının tadını bilen lokmacı adamlar işte kendini belli ediyor 🙌🏽😄
dünde mangalda tavuk sorusuna cevap vermiştim. Bu aralar arttı bu sorular. Ben gidip kar yağana kadar hazırlık yapayım :)
Cevap
4Cevap
Izgara da
Bu soğuk havada hangisi daha çok sıcaklık yayıyorsa onu severim fnfnnf
ben de geleyim mi çok severim
Tabi ki buyrun birlikte yiyelim 🙌🏽
Her türlü severim memleketimin baş tacını
Sucuğu her türlü severim
Kalın sucuk sever misin
Sucuk sevmiyorum
Tavada severim çunkü yumurtasız olmaz 😂
Çok güzel gözüküyor be afiyet olsun
Izgarada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?