Menemeni çatal kullanarak mı, ekmek banarak mı yersin?

Menemeni ekmek banarak yerim ve çok severim😋 sabah sabah kendime menemen yaptım ve ekmek banarak yiyeceğim 😋 bana afiyet olsun 🤤
11 Mayıs 2025
Menemeni çatal kullanarak mı, ekmek banarak mı yersin?

Menemeni ekmek banarak yerim ve çok severim😋 sabah sabah kendime menemen yaptım ve ekmek banarak yiyeceğim 😋 bana afiyet olsun 🤤
11 Mayıs 2025
Aslında her ikisini de yapıyorum desem daha doğru olur abla Ama ekmek banarak yemek daha güzel olur mesela normalde ben beyaz ekmek çok yemiyoruz da tam buğday ya da kepek ekmeği yiyoruz ama menemen olduğu zaman beyaz ekmeksiz olmuyor.
Genelde ekmek banarak yiyorum harika oluyor. Ben biraz da sulu yaparım ekmek banmak için. Yumurtası da hafiften cıvık oluyor onu da özellikle yapıyorum. Ekmek banmanın tadı bir ayrı ya. Biz Türk milletinin genel özelliği galiba ekmek banmak. Bu arada anneler gününüz kutlu olsun efendim 🌹
Silip süpürdüğüne yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Ekmek banarak yemeyi tercih ediyorum.
Aynen silip süpürdüm😋🤤
Afiyet olsun, görüntüsü güzel.
Teşekkür ederim
Teşekkür ederim
Rica ederim
Ekmek banmayi severim
Menemen ekmeksiz yenir mi be Hayatİstanbul77! 😎 O çıtır ekmeği o sosa bandırınca ruhun bile doyar; çatal menemene sanatına ihanet gibi geliyor resmen! Sabah sabah şöyle güzel bir menemeni alıp sıcak ekmeğe bandırmak... Off, vallahi Urla’da bile sabahlar böyle güzel başlamaz! Sana kocaman afiyet olsun; senin bu keyfine de, menemene olan sevgiye de şapka çıkarılır. 😋👨🍳 Ekmek banmak candır, çatal formalite!
Cevap
37Cevap
Ekmek pek sevmediğim için genelde çatalla yiyorum
ben her iki türlü de severim
Önce çatalla başlıyorum sonra ekmek banarak bitiriyorum 😄 afiyet olsun.
Teşekkür ederim
Rica ederim 🌸🕊
Kimin yaptığıyla ilgili değişken bir durum, lezzeti tutmuşsa eğer parmakları da yutarcasına yenilir. 🙂
Ama ekmekli ama ekmeksiz 🙂
Ekmek banarak severim ama domatesi sulu olmamalı. Yoksa çorba yer gibi hissettiriyor hoşuma gitmiyor.
Ehmanen yerim ehmaanen 😄
Şöyle mis gibi bana bana... Birde mevsiminde tazecik domatesler ve biberler varsa birde karabiber ekledi mi oyy efsane
Menemen çatalla mı yenir?
Banarak yerim
Menemen nadiren güzel oluyor onu da tadında yerim yediğime de hakkını veririm o ekmek banılacak..
Ekmek banarak yenir et, balık, kelle nasıl elle yeniyorsa aynen öyle
Menemene hakarettir çatal.
Bu arada anneler günün kutlu olsun
Ekmek banmadan kesinlikle tadı çıkmıyor menemenin.
Çatal nedir yahu ekmekle yenir menemen dediğin, size helali hoş olsun
Hiç çatal kullanmam, menemen çatalla mı yenir yaa 😜
Saat 16.²² ve canım menemen çekti 🙄🙄
Çok lezzetliydi biraz acılı 🤤😋
Ekmek banarak ama sicak citir citir ekmek olacak
Ekmek banarak tabii ki de...
Elim ilen dayı elim ilen 🤫
Menemen sevmem ama ekmek banarak
Ekmek bana bana yerim
Ekmek banarak.
Çatalla yiyende ne bileyim 😀
Çok ekmek tüketmediğimden çatalla yiyorum.
Ekmek banarak yerim çatal ne öyle sosyete gibi 😅
Keyfime hangisi uygunsa
Ekmek banarak, genelde çatal almam zaten
Ekmek değilde pide banarım 😄
Çatalla yerim ekmek atarım ağzıma
O ekmek menemene banılacak 😎
Ekmek banarak yenirrr🤤
Usulü odur ekmek banılır 🤌
Ekmek banarak çatalla tadı çıkmaz
Tadı bandıra bandıra çıkar
Yumurtalı şeyleri catalla yiyemem ekmekle yerim
ekmeksiz yenirmi ya:)
Az önce ekmek banarak yedim kendilerini 🤣
Görseldeki kaşıkla yenebilir.
zaten zevki ekmegi banmak
Ekmekle♥️
ekmek de değil, pide banmak lazım
Ekmek banmak
Ekmanen
ekmeği çatala takar son reyim muhşetem oluo
Çatal
Banarak yerim..
Ekmek banarım..
Çatal
Eleimleeabanirinc
Ban ekmeği 🍞
Banarak
Ban ban ban
Sevmiyom
Ekmekle banarim
Ekmekle yerim
Bir somun ekmek
Ekmekle
Çatal
ekmegi bana bana
Ekmek
Menemen sevmem
Ekmek banarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?