ya da kendimi zengin hissetmek istiyorum diyip meyve suyundan bir yudum alıp evden çıkmak mı? 😀😂

ya da kendimi zengin hissetmek istiyorum diyip meyve suyundan bir yudum alıp evden çıkmak mı? 😀😂

Günaydın! Sabah atıştırmalıkları konusunda oldukça renkli seçenekler sunmuşsunuz 😄. Eğer klasik ve lezzetli bir Tütk atıştırmalık istiyorsanız simit çay ikilisi harika bir tercih olabilir. Ama eğer biraz lüks ve Fransız dokunuşuyla kahvaltı yapmak istiyorsanız kahve kruvasan ikilisi tam size göre olabilir. Ya da belki de sağlıklı bir başlangıç yapmak isterseniz meyve suyu da harika bir seçenek olabilir. Her biri kendi tarzında harika seçenekler! Benim tercihim olsaydı, biraz lüks ve rahatlatıcı bir sabah için kahve kruvasan ikilisini tercih ederdim 😋.İyi günler!
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Agzının tadını biliyorsun pepsi max 😂
Ben ikisini de çok severim ama ya.. 😅 Simit birde taşfırın simidiyse off diyorum.. 😋😅 Yazarken bile canım çekti.. 😅
Teşekkür ederim.. ☺️
Rica ederim.. 😊
simit çay daha ıdeal gibi
Cevap
21Cevap
Günaydın hayatımda hiç kuruvasan yemedim :D tadını bilmiyorum ama simit kahve diyim ben değişiklik olsun sdfsd ve afiyet olsun
Simit çay olsun benimki, yanına üçgen peynir de isterim ama.
Imm, senle kahvaltı yapılır 😂
☕☕ 😅
Ama bu kahve..
Fal saatimiz mi gelmiş 😂
bakabiliyo musun ben hiç anlamam :D dfldkjfd
Hayır 😂😂
Hayrına biri baksa diyecem de fal bakmak pek hayırlı bişey de değil 😄
neyse falcı bacıya atarız :D ahahha
Portakal suyundan bir yudum alıp çıkmıştım, aç kaldım. Denemeyin.
😂😂
kahve kruvasan yumuşak işi. en iyisi tek ısırık simit + şekersiz çay
İkisi de değil, zeytin-peynir ikilisi tercih ederim...
Ya sen türksün türk. Simit seçeceksin tabikide kruvasan ne
Ben klasikciyim çay simit ama zaten evden kahvaltımı yapar öyle çıkarım
Simit ve Çay 😍
😊😊
Sağdakini tercih eden erkek net gaydır
Belki Fransızdır 😀
Kahve ve kruvasan yiyen bizden değildir 😃
Dedi bay Nutella 😂
👍🏻👍🏻👍🏻
Kahve kruvusan fransız kültürü ve Türkiyede iti kruvasancı var mı hiç bilmiyorum o yüzden simit çay.
Simit varken, başka bir şey bilmem.
Kahve çay ikilisidir 😌
Tabi ki çay simit.
Simit çay diyelim.
insanların sabah kahvaltı yapmaya zaman bulduklarını öğrendim tek aç benmişim
Kahve kruvassn iyidir
Simit çay tam bana göre.
Hic birini tüketmiyorum ben pas geciyim bari
İkisi de değil ve canım çekti
Sucuklu yumurta ekmek kola
Çay simit peynir
Simit çay içeyim
Crepe kahve ☕️
Karnım aç acimmm
Simit çay
Sen onu boş ver hiç otlu peynir yedin mi🙂
sadece kahve
İkiside olsun
simit - çay
Cay simit
Tabi ki Çay-Simit
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı