Evine gittiğiniz kişi sizin için çok önemli birisi, ama saçta dilinize dolandı öyle düşünün 😄😂🤪

Evine gittiğiniz kişi sizin için çok önemli birisi, ama saçta dilinize dolandı öyle düşünün 😄😂🤪

ben böyle bi durumda hiç yansıtmıyorum durumu doydum vs diyorum diğer insanların da tadı kaçmasın diye ama yemekten sonra yapan kişiyle samimiysem söylerim direkt bidahakine daha dikkat eder diye
Buna benzer bir olayı geçenlerde yaşadım🥹. Yediğim tatlının son lokmasını ağzıma götürürken kekin içinde saç olduğu fark ettim. E yiyemezdim onu öylece. Sohbet muhabbet araya kaynattım suyu içtim ay ellerinize sağlık şahane olmuş derken hızlıca tabağı alıp mutfağa götürdüm o kalan parçayı da çöpe atacaktım ama çöp kovasını bulamadım.
Ağzımdayken fark etsem direkt olarak bir lavaboya giderim sonrasında da ay fazla geldi tatlı diyip bırakır yemem
Teşekkür ederim
Rica ederim 😊
Cevap
10Cevap
Diğer yemeklere çaktırmadan devam ederim. Sonrada kalkarım
Ben belli etmem EHE çok güzel olmuş elinize sağlık derim.. misafirim çünkü :D
Saçların güzel ama sadece kafanda yemeklerine koyma lezzetli olacağını sanmıyorum diyorum, en azından dikkat ediyorlar sonrasında
kimin evine gittiğime göre değişir :D ekmek banarak yiyeceklerim de var tabağı orada bırakacaklarım da :P
Kimseye belli etmeden hallederim, lavaboya giderim.
Ellerinize sağlık doydum deyip tabağı kenara koyardım.
Yemek yediğim ev sayılıdır. Bu nedenle çıksa da tiksinmem. Kenara koyar devam ederim.
Mahcup olmasin diye caktirmam insanlık hali sonucta
Çaktırmam genelde.
Eline sağlık derim çaktırmam
Hepsini yerim farketmez bana
Direk kalkarım
Görmezden gelirdim ne olursa olsun
Geyirerek suratina puskurturum
yemeyi bırakırım
Yemeye devam edemem
kusmukumsu
Sofradan kalkarım 😝
Yemeğe yapana döner bune lan uoc derim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?