Dışarıda yemek yiyormusunuz ya da bir şey içiyor musunuz?

Dışarıda yemek eskisi kadar yemiyorum Maliyetlerde dolayı.

Bide ısmarlama işlerine giren arkadaşlarımı da sevmiyorum artık külli masraf ve bazıları karakterlerinden ödün vermeye başladı.

Bazıları ile biryere oturamiyorum cunku garsonlara küçümser gibi davranıyorlar ve bu hareket de benim soğuma sebebimdir.

bir şey canım isterse çıkıp kendim yerim. Kendim içerim net.

Baska da hesap ödemem.

Dışarıda yemek yiyormusunuz ya da bir şey içiyor musunuz?
Cevapla