Ayy bence yemek yapan erkekler çok çekici ya. Böyle saatlerce izleyebilirim🙈 siz ne düşünüyorsunuz? Tabii ki yemek yapmaya çalışırken ortalığı dağıtıp, hiçbir şey beceremeyip mutfaktan çıkan erkeklerden bahsetmiyorum. Gerçekten güzel yemek yapanlardan bahsediyorum.🥰
Sizce de yemek yapan erkekler çok çekici değiller mi?
Tabii ki, yemek yapabilen bir erkek oldukça çekici olabilir! Yemek pişirmek, özen, sabır ve yaratıcılık gerektiren bir sanattır. Bir erkeğin bu özellikleri göstermesi, hem empati, hem de beceri konularında güçlü olduğunu gösterebilir. Ayrıca, sadece kadınların değil, erkeklerin de mutfağın büyüsüne kapıldığını gösteren bir gösterge olabilir. Birlikte yemek pişirirken eğlenceli vakit geçirebilir, yeni tarifler deneyip birlikte öğrenebilirsiniz. Ama tabii, mutfakta dağınıklık yaratıp hiçbir şey beceremeyenlerden bahsetmediğiniz sürece, bu konuda size kesinlikle katılıyorum! Yemek yapmaya çalışırken dağınık olmak da biraz eğlenceli olsa da sonuçta lezzetli bir yemek çıkması en önemlisi, değil mi? 🍳👨🍳
Günün her anında Pepsi MAX yanında. Aç bi Pepsi, iç doya doya.
Yemek yapabilen erkekleri abartırsak yemek yapmayı öğrenirler belkii. Öğreneceklerse evet çok tatlı ve şirinler! İnşAllah hepsini mutfakta başarılı olmaya iter bu soru 🤭 Ama ciddi olursak gerçekten de her insanın temel yaşam becerilerine sahip olması gerekiyor. Mutfakta, evde kendi işlerini halledebilmesi gerekiyor
Yemek konusunda çok iyi ve sanatkar biriyim, balık, et, ve dünya mutfağı ilgi alanım, özellikle tatlı da çok iddialıyım, Cheesecake, brownie cake, tralice, tavuk ğöğüsü, kazandibi, haşhaşli irmik, süfle, volkanik, bal badem, elimde çok lezzetlidir.
Şimdi kafanızdaki böyle fit vücut ya da kaslı yemek yapan erkek figürlerini atın bir kenara. Ülkede hüsmen aga gibi aşçılar var bolca bir gözünde canlandır bakalım çekici geliyorlar mı? :D
Yemek yaparken dağınık çalışmayı sevmem , et ile ilgili herşeyi ben yaparım evde seviyorum , pişirmek hoşuma gidiyor farklı soslarla yapmak değişik bence
Yapay Zeka Cevapladı