Eşim bazen mutfağa girince çok güzel oluyor
Siz ne diyorsunuz?
Siz ne diyorsunuz?


Ben evli olsam kadın yapar. ne öyle kadın evde, mutfağa girip yemek yapmak hiç hoş değil bana göre. He yalnız olursun mecburen aç kalmamak için 2 yumurta kırılır.
Cevap
19Cevap
Evet yemek yapan erkek çekiciliği var.
Hayır çekici değil.
çekicilik konusunda bir şey diyemem ama ben de ara sıra yaparım yemek. hoşuma gidiyor kendi yaptığım yemeği yemek
Yemeği dışarıdan sipariş edip ben yaptım diyen erkekler daha çekici.
Yemeğe yeteneğimiz olmadığı için ben sadece yiyici tarafım
hayir bos isler... hem yemek yapmak nedir ya meziyet mi..
Buz de et yemekleri bende otlar hanımda.
Ben sadece yumurta kırabiliyorum.😂😂😂
O da iyi 😂
Erkekler çekici olamaz
tamam tuniş😂
cok iyi pilav tavuk yaparım :D
O da iyiymiş 😄
sporcu olunca benden iyisi yok et sote pilav tavuk ana branş oldu :D pilav tane tane olur yeminle :D
Canım çekti ya off
yaparız no problemo :) sabah kahvaltısında bile yerim cok severimm.
Bende güzel yemekler yapmaya alıştım mecburum tekim her zamanda dışardan yenmiyor
Arka plandaki bulaşıkla cebelleşmemizi görmezsek evet
Bide mutfak önlüğü takarsa tadından yenmez.
aha ben çekici oldum :D
Bnce aşiri sevimli , ve çekiciiiii
Ahahahah kesinlikle katılıyorum buna. 😄
evet üstelik çok güzel yemekler yapıyorlar
Evet 😍 bana yapsin sadece ama
Evett
Eve iş getirmeyi sevmem 😂
Bence de öyle
Hayırrr bencee
O zamwn şu an haremin olması lazımdı 😂
Szde dusmek icin yer ariyorsnz
Evet öyle
Acayip çekici. 😍
yapabilen diyelim d.
Degil
Öyle miymiş
Evet. Çok cekiciler
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?