+1 yılEsasında, esnaf lokantalarındaki samimiyet ve lezzetin cazibesi birçok insanın ortak bir deneyimi olabilir. Esnaf lokantaları genellikle ev yapımı yemekler, sıcak bir karşılama ve samimi bir ortam sunarlar. Bu tür yerlerde, yemekler genellikle geleneksel tariflere dayalı olarak pişirilir ve taze malzemeler kullanılır. Ayrıca, işletme sahipleri ve çalışanları müşterilere kişisel bir ilgi gösterirler ve bu da müşterileri kendilerini evlerinde gibi hissettirir.
Bu tür lokantalar genellikle yerel topluluklar için bir buluşma noktası haline gelir ve müşteriler arasında bir duygusal bağ oluşturabilir. Yemeklerin lezzeti ve damak zevkine uygun olması da bu tür lokantaların popüler olmasının bir nedenidir.
Dolayısıyla, esnaf lokantalarındaki samimiyet ve lezzetin sevildiğini söylemek oldukça doğru olacaktır. Bu tür yerlerde sıcak bir karşılama, ev yapımı yemekler ve samimi bir ortam bulmak birçok insan için gerçekten değerli bir deneyim olabilir. Siz de benzer duyguları paylaşıyorsanız, bu oldukça yaygın bir duygudur.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılkendi fikirlerimi söylemek istiyorum. Onlar tamamıyla işlerine odaklı ve samimi insanların arasında bulundukları için sıcaklık artıyor. Diğer lüks yerlerde (genellikle) düşlerinde sahte medeniyet olan kimseler gider ve tamamıyla rol içindeler. Bu yüzden samimiyet olması pek mümkün değil.
00 Yorumla
+1 yılO samimiyet tonla para verdiğin mekanlarda da yok.
Aynı samimiyet yemeğin kendisine nüfuz ediyor desek yalan olmaz.
19 Yorumla- +1 yıl
Ya gerçekten öyle çok haklısınız 👍 çünkü esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha lezzetli ve doyurucu oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini 👍 birde biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki
- +1 yıl
Hazır gıdaları bende hiç sevmem, anam babam yemekleri olacak
- +1 yıl
Aynen öyle oyuzden yeni nesil bukadar çabuk hasta oluyor zaten hamburgerden tosttan tavuk dönerden başka bildikleri bir şey yok hepsi öyle bir tabak çorba içmeye korkuyorlar
- +1 yıl
Masa çok sade ve çok güzel duruyor :) Yemiyorlar evet.
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Teşekkür ederim, mutlu pazarlar :))
- +1 yıl
Rica ederim ne demek asıl ben teşekkür ederim 🙏 sizede mutlu pazarlar dilerim keyfin , huzurun mutluluğun daim olsun inşallah 🙏
- +1 yıl
Bilmukabele.
- +1 yıl
🙋🤗🙋🤗
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBen de çok severim, hatta en lüks lokantalara gitmek istemem, esnaf lokantalarında samimiyet var, içtenlik var. Mesela ben deniz böceklerini yemeyi sevmem ya da kibarlık olsun diye istemediğim şekilde yemek yemek istemem. Esnaf lokantalarında kurufasulyene ekmek bansan bile farklı bakmazlar, çünkü ordaki ortam samimi. O adını bilmediğim yemekler kuru fasulye ve pilavın verdiği lezzeti veremez.
15 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çiçeğim çok haklısın 🌺 esnaf lokantalari hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍 eee biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂
- +1 yıl
Kesinlikle öyle ☺ İyi ki de y kuşağıyız canım 💜 Bizim salçalı ekmeğimiz var, hamburger ekmeğimiz yok, y kuşağı olmak ayrıcalıktır 🌺
- +1 yıl
Kesinlikle öyle 👍🌺😘
- +1 yıl
Eic için müteşekkir ♥️♥️
- +1 yıl
Rica ederim canımın içi asıl ben teşekkür ederim 🙏❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
41Cevap
- Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı.
u +1 yılAfiyet olsun bence de güzeldir
00 Yorumla Afiyet olsun🤣genelde küçük ve salaş yerler daha samimi ve lezzetlidir.
12 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle çiçeğim 🌺 hem daha samimi hem daha uygun hemde doyurucu oluyor
+1 yılKesinlikle aynı fikirdeyim. Önünde el pençe olan garson yok. Sağ tarafa çatal sola bıçak yana kaşık düzeneği ilede kafamızda yormuyorlar. Buyur abi ne vereyim abime. İşte bu ya. Kır birde soğanı çıkart cücüğü oh mis
13 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 birde esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍 eee biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂😂
- +1 yıl
👍🙋
- +1 yıl
🙋🙋
+1 yılEsnaf lokantaları candır oradaki samimiyet hiçbir yerde yok yemeklerin tadıda cabası afiyet bal şeker olsun.
13 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim çiçeğim 🌺 gerçekten öyle esnaf lokantaları hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍
- +1 yıl
Rica ederim herkes seviyor sevilmeyi hak ediyorlar.
- +1 yıl
Aynen öyle 👍🙋
Yeme & İçme konusunda 402 cevap paylaştı. Biz Türkler sıcakkanlı ve samimi insanlarız. O yüzden herkesle samimi bir sohbet ve bağ kurarız. Bunun neresi kötü
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍
Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. süper yaa sorunu görünce bir keyiflendim 🤣😂 esnaf lokantası candır diyoruz ve ön yargılarını yıkıp gelen tercih eden tüm kadınlarımıza teşekkür ederiz
13 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍 birde biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂
- +1 yıl
Aynen öyle 👍👍👍
- Yeme & İçme konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBana herzaman daha sıcak ve samimi gelen yerdir esnaf lokantalari
13 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle gülüm çok haklısın 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍 eee biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂😂
- +1 yıl
Aynen öyle valla
- +1 yıl
🤗🙋🤗🙋
Esnaf ortamları her zaman güzeldir samimidir. Severiz
13 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle gülüm çok haklısın 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍
- +1 yıl
Bugün moralin nasıl gülüm birazdaha iyimisin peki dün bayağı sinirliydin depresiftin
+1 yılsamimiyetten ziyade yemekleri lezzetli ve ucuz
11 Yorumla- +1 yıl
Ya kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍 eee biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂😂
Esnaflar candır, lisedeyken paramın çıkışmadığı zaman bile hoşgörürlerdi
11 Yorumla- +1 yıl
Ya kesinlikle öyle çok haklısın 👍 hem daha samimi hem daha uygun hem daha doyurucu oluyor oyuzden esnaf lokantalarini seviyorum ben birde param çıkmaz ya da eksik kalırsa asla sorun etmezler bizden olsun derker
+1 yılGüzel yemek yapılıyor oralarda lüks restoranttan fazla tercih ederim
13 Yorumla- +1 yıl
Ya kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍 birde biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂
- +1 yıl
Aynen öyle kayılıyorum 👍
- +1 yıl
🙋🙋
- Yeme & İçme konusunda 383 cevap paylaştı.
+1 yılİyi akşamlar Küçük Hanım,
Sulu yemek / yemek gibisi var mı yahu? ❤️
Kuru kuru ekmek yiyeceğime yemek başkadır 😉14 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle çok haklısınız küçük bey 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍 eee birde biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂😂
- +1 yıl
Küçük Bey? 🤔
Yahu Küçük Hanım yakışır hatun kişilere erkek KÜÇÜK cıx yakışmıyor 😞
Neyse aynen öyle hamburger çocuğu değiliz Y ler :) bizim Fast food umuz salçalı ekmek 😂 - +1 yıl
Bence küçük bey hitabı nezaket içeren bir hitap şekli bana göre
- +1 yıl
Ya kötü bisey demedim bende ama sadece Hatun kişisine Küçük Hanım yakışır erkeğe küçük kelimesi pek yakıştıramadım da ondan :😀
Neyse günaydın Küçük Hanım (:
+1 yılEvet yaa çok lezzetli yapıyorlar
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 esnaf lokantaları hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍
- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılKahrolsun kurufasülyenin pilav üstündeki anti demokratik baskısı. Esnaf da demokrat olacak, pilav da. Yoksa protesto ederim, yemem turan çarpsın. 🤪
06 Yorumla- +1 yıl
Kara Ambarlar kamyoncular ve tırcılar federasyonu bunu duymasın 😂
- +1 yıl
Ekmaaanen yi ekmaanen
- +1 yıl
Yedim valla 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍
- +1 yıl
@SwordOfDemocles. Can parem Eee biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂😂
- +1 yıl
Yav kendi adına konuş ben x kuşağıyım.
Biz salçalı ekmekle büyümüş bir nesiliz. 😇 - +1 yıl
tamam bee sustummmm 🤣
+1 yılSeni seven, her şeyini de sever. Dolayısı ile bir tek sen olmuyorsun bu Esnaf Lokantalarını da seven artık. Günaydın, hayırlı Cumalar bebeğim...
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Aynen en kaliteli sulu yemekleri yöresel yemekleri esnaf lokantalarında bulursunuz. Bilmedigimiz bölgelerde Kaliteli yemek yemek için esnaf lokantalarina gitmek gerek
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. :) arada bende salaş esnaf lokantalarına gidiyorum lezzetli de buluyorum en son bi sultan Ahmet köftesi yedim meşhur sultan Ahmet diye geçinenlerden iyiydi…
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 527 cevap paylaştı. Aynen öyle. Denk gelirsen çok güzel yemek yapan zanaatkar ustalar var. Değme lüks lokantalara taş çıkarırlar.
00 Yorumla
+1 yılHiç birinde, esnaf lokantasındaki lezzeti de bir çok lüks restoranda bulamazsınız. Esnaf lokantaları candır.
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı. Evde yemeyi tercih ediyorum
19 Yorumla- +1 yıl
Ayhan tabiki orası öyle ev yemeğinin yerini hiç bir şey tutmaz ama çalıştığım için bazen dışarda işlerim oluyor öğünü de dışarda geçirmek zorunda kalıyorsun bende esnaf lokantalarini tercih ediyorum böyle bir durumda akşam zaten kendi yemeğimi kendi yapan birisiyim
- +1 yıl
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini 👍 eee Ayhan biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂😂
- +1 yıl
@Ayhan67 😂😂 hayır yaa estafurullah hiç yaşına bakmadım bile desem inanır mısın sadece bir laf edeyim dedim tasa çarptık okadar 😂 birde ben seni eskiden beri burdan tanıdığım için her ne kadar samimiyetimiz olmasada oyuzden öyle gelisi güzel konuştum 😊🙋 hamburger çocuğu olmakta iyidir iyi 👍 diyip tatlıya bağlayalım bari 😂
- +1 yıl
Kesinlikle öyle 👍 yorumun ve samimiyetin için çok teşekkür ederim Ayhan ağzına yüreğine sağlık 🙏😊🙋
- +1 yıl
🙋😊🙋😊
Aşçı tabaklarına bayılıyorum ben
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen yaa çok samimi geliyor bana da hatta ayranı da demir saplı bardakta veriyorlar
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim çiçeğim 🌺 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılkara ambar tırcılar federasyonundamısın :)))))))
111 Yorumla- +1 yıl
Ha ha benimde direk aklıma o geldi desem inanır mısın 😂 bunun tadını en iyi kamyoncular ve tırcılar bilir
- +1 yıl
Ben daha iyi bilirim :))
- +1 yıl
Hayır ben bilirim 😂 çünkü biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂
- +1 yıl
Biz yumusak Ğ sinifimiyiz hatun hayirdir ya :))))
- +1 yıl
Hayır sende Y kuşağı oluyorsun 😂
- +1 yıl
Ohh iyo bari yumusak ğ. Olmadik shshhs
- +1 yıl
Olmazdın zaten öyle bir kuşak yok X Y Z kuşağı var 😂
- +1 yıl
Hadi iyisin yırttın 😂seni Y kuşağı yaptım 😂
- +1 yıl
Allah razi olsun :))
- +1 yıl
Amin amin inşallah 🤣🙏
- +1 yıl
:))))
Türki ülkesinde yaşamanın başlıca sebebi budur 😃
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle çok haklısınız 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini ben 👍
Yeme & İçme konusunda 457 cevap paylaştı. Ohhh yarasın valla nede güzel duruyor
14 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama şu esnaf lokantaari
hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem de doyurucu oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini 👍🤗 eee biz Y kuşağıyız ferhatım hamburger çocuğu değiliz ki 😂 - +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 aynen öyle ferhatım
güzel bir kültür ve daha sağlıklı
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle 👍 hem ortamı daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini
Yeme & İçme konusunda 2,7b cevap paylaştı. Ben de çok severim
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle öyle çiçeğim 🌺 hem ortamı daha samimi oluyor hem daha uygun ve doyurucu oluyor oyuzden sevmiyorum esnaf lokantalarini
- Yeme & İçme konusunda 302 cevap paylaştı.
+1 yılEsnaf candır.
Hele bir de hakikaten esnafsa tadından yenmez00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılAile ortamı gibi çünkü ev gibi hissettiriyor.
00 Yorumla
+1 yılAfiyet olsun. Hayır bulamayız da ben çekimser kalıyorum galiba bağıramıyorum 😅
00 YorumlaAfiyet olsun. Yemeğin hası esnaf lokantasında yenir.
00 YorumlaSürahide su da verildiği dönemler mükemmel yıllardı
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Esnaf candir ya temiz uygun lezzet hepsi bibarada nescafe misali
00 Yorumla
+1 yılWendy's Türkiye 'den çekildiğinden beri dışardan yemiyorum
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 929 cevap paylaştı.
+1 yılAvrupa yakasında bildiğim çok güzel bir esnaf lokantası var yemekleri efsane güzel
00 Yorumla Al benden de o. kadar hadi şu melemeni ne zaman yapcan haftaya gelicem
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 584 cevap paylaştı. Esnaf lokantaları iyidir ama kıyas yapmam ben her yerin tadı ayrı :D
00 Yorumla
+1 yılÖzellikle o kıllı ellerinden yaptıkları lezzetli yemekler de caba.
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılEvet öyle ben gitmiştim tek kola söylemiştim iki tane yolladılar yemeğin yanına bu da bizden olsun demişti.
00 Yorumla Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. Afiyet olsun, güzel yer severim bende.
16 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 aynen öyle çok haklısınız 👍 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini
- +1 yıl
Aynen öyle çünkü hazır ve dondurulmuş yiyecekler tüketiyorlar oyuzden de sağlık problemi daha çok yaşıyorlar özellikle yeni nesil. Hamburger , tavuk döner , tosttan başka bir şey bilmiyorlar , eee biz Y kuşağıyız hamburger çocuğu değiliz ki 😂
- +1 yıl
Kesinlikle öyle 👍
Yeme & İçme konusunda 23b cevap paylaştı. Süper bence afiyet olsun
13 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
Kesinlikle haklısın. ☺️
13 Yorumla- +1 yıl
Dimi ama hem daha samimi bir ortamı oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini
- +1 yıl
Kesinlikle öyle çok haklısın 👍
Bende severim
13 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle çiçeğim 🌺 esnaf lokantalari hem daha samimi oluyor hem daha uygun hem daha doyurucu ve lezzetli oluyor oyuzden seviyorum esnaf lokantalarini 👍
- +1 yıl
Aynen öyle valla aynı lezzeti biz evde veremiyoruz zaten 😂
Afiyet olsun.💐
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim çiçeğim 🌺 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Katılıyorum..
11 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim çiçeğim 🌺 ağzına yüreğine sağlık 🙏
+1 yılVe lezletli
12 Yorumla- +1 yıl
Ya gerçekten öyle esnaf lokantası hem samimi oluyor hem lezzetli hem de daha uygun ve doyurucu oluyor
- +1 yıl
Kesinlikle çokta güler yüzlüler bide yanında soğan
+1 yılAkrabalarin lokantasına gittim kac kere kazikcilar mahalle esnafına gidio yedim yari fiyatiba
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.
+1 yılsenin seçimlerin güzel : )
00 Yorumla Evet çok güzel farklı bir ortamı oluyor oranın...
00 YorumlaEvet güzel bence de
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılBende seviyorum cidden.
00 Yorumla Bende çok severim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence esnaf lokantası en iyisidir
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılGuzelmis
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılBende seviyorum
00 Yorumla Ben de severim
00 Yorumla
+1 yılYoo bende severim
00 Yorumla
+1 yılSeverim lokantaları
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı. ben de severim
00 YorumlaEvet
00 Yorumla
+1 yılburada mısın.
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 