Her gittiğim kafede bir şey ısmarlıyorlar bu güzel mi?

Sorun şu ne zaman dışarı çıksam bir yere otursam kahve veya çay içsem sahipleri ücret almıyor artık göze batıyor annemle bu yüzden tartışıyoruz ona dedim ben ödemek istiyorum ama almıyorlar ücreti diye napsyım😂
Her gittiğim kafede bir şey ısmarlıyorlar bu güzel mi?
Cevapla