Kısa sürede yapılan spontane şeyler neden daha güzel oluyor?

5 saatlik çayı ısıttım. Dem de bitmiş. Üstüne biraz su ekledim. Paşa çayı denirmiş galiba. Öyle içiyorum maçın yanında. Lezzet yok gibi ama keyfi bambaşka :D

Şartları zorlayıp ümitsiz durumlardan mutluluk çıkarmak bazen çoğu zenginliklerden daha iyi geliyo. Çay sadece bi örnekti.

Kısa sürede yapılan spontane şeyler neden daha güzel oluyor?
Cevapla