Plan vs olmadan akışta...
Bi çırpı kalkıp yaptığım kekin lezzeti ve kabarıklığı 😍

Plan vs olmadan akışta...
Bi çırpı kalkıp yaptığım kekin lezzeti ve kabarıklığı 😍

Günaydın abla afiyet olsunn :) ellerine sağlık
bunu ben de fark ettim aslında :D yani Spontane yaptığım şeyler bazen daha güzel oluyor çünkü beklentim olmadığı için stres yapmıyorum daha rahat oluyorum sanırım bununla ilgili olabilir.
https://www.youtube.com/embed/9DSMgVG0--8 Sağol ablam günaydın 🎈
Kilit kelime beklentimizin olmaması olabilir mantıklı
Rica ederim ablam 🎈🎈
Planlı yaşamak elbette çok avantajlı ama spontane yaşamak ise hayatın senin karşına çıkardığı sürpriz yumurtaları görme şansını elde etmeni sağlıyor. Bence en iyisi ikisini harmanlayıp kokteyl tadında yaşamak
Ben şuna kesin inanıyorum. Spontane yapılan her şeyde ilahi gücün yardımı var. Bundan dolayı güzel şeyler ortaya çıkıyor. Çünkü işin içine sevgi giriyor. Tabi buna inanmayana da saygımız var
Eline sağlık 🌸
Ben de bu sabah söz de avokadoyu ezme haline getirip, tam buğday ekmeğine sürüp yiyecektim. Zamanım yoktu, kestim limanlayip yedim. Spontane bazen kurtarıcıdır. 😂
Teşekkürler 😈
Cevap
28Cevap
Spontane demeyin 🙄🙄 Anlık diyelim ona.
Özene bezene yaptığımız tatlı, yemek gibi çeşitler bizi çoğu zaman hayal kırıklığına uğratıyor. Lâkin daha basite indirgediğimizde daha güzel işler ortaya çıkıyor ☺️☺️
Ben bu kekleri çok seviyom birde içinde yogurt varsa ozellıkle o eksı tadı hosuma gıdıyor yanınada çay iççen.. Bunun hakkını kahve degıl cay verıyor elıne saglık
Tadı çok güzel oluyo tavsiye ederim.. Çaylı annem ben cocuklen yapmıs tı tadı aklımda degıl.. Tarçınlı yedim
Oooo afiyet olsun ☺️
Spontane yapılan işler genelde insanın içinden geldiği için daha güzel olur.
Bence canı sıkıldığı için olabilir televizyondan görünce aa dur ben kek yapim olabilir napıcak evde boş insan bsşka 😀
😳
Öyle boş değil evde boş insan napıcak başka anlamında 😂
Bidahakine kakaolu üzümlü olsun 😬
Aaa bak cevizli güzel oluyor yengem yapmıştı 😂
😀aleyküm selam
Kesinlikle buna inaniyorum ödenmediğim her iş mükemmel olurken özenerek yaptığım ne varsa elimde patlar mdmdjd
Eline sağlık, kek benim kırmızı çizgim 😀ve evet akışta yapılan işlerin bazen bi guzelligi olabiliyor
Tesadüf eseri karşılaşılan insan, şarkı, hayvan, bitki hatta olay bile her zaman diğerlerinden daha güzeldir. Çünkü hayat, sen planlar yaparken karşına çıkanlardır ~ ℳ
Tesadüf yoktur, tevafuk vardır diye de boşuna denmiyor
Ellerine sağlık...😍😋🧿👏🏻
Evet genelde özenerek yaptığın şeylerden daha güzel oluyor.
Bende isterim caseğ.
Bana ayırmış olman lazımdı koca bir bardak sütle beraber.
Hakkımı yedirmemm geliyorum
Bence de öyle oluyor ve güzel görünüyor eline sağlık..
gerçekten de öyle oluyor mesela evde alalen topladığın saç bile daha güzel oluyor niye
*alelade
Evet dimi. Mikser açmaya üşendiğim kekin haline bak mesela 😄
keke su katıyorlarmış artık süt yerine denedin mi hiç? 😀
Demlikteki çayı koydum ben süt yerine 😄 suyu denemedim.
ben çaylı kek çok yapardım eskiden
geçen kış kuzenimde kek yedim bayıldım tadına dedi su koydum içine sonra geçenlerde de komşum kek yapıp getirmiş zebra kek çok güzeldi dedi içine süt yerine su koydum
dedim bu yeni moda mı yoksa ekonomi yüzünden mi su koyuyorlar 😂
Ama pandispanya keklere ılık su koyuyorlar ya oradan kaptılar demekki daha yumuşak kabarık olması için 😄 onu da yaparız 😄
bende denicem artık neyi daha çok bedaya getirirsem o kadar iyidir 😂 yumurta yerine de bi alternatif bulsalar keşke 😂
Ahahahas kahkaha attım 😂 en masraflısı da yumurta he
evet 🥺 bir tane de yetmiyor bir de en az 3 🥺
Başkanım bize naptınız başkanım 🥺
😀😀
Bazen daha doğru olabiliyor.. Kekini yerim senin, eline sağlık. .😄😍
Genelde öyle olur. Kekin güzel görünüyor ellerine sağlık.
Rica ederim 🦋
Denk gelmiştir diyelim
Planlı olanlar daha doğru düzgün olur
arada denk geliyor sana işte yoksa senin hamarat olmandan kaynaklı değil diye düşünüyorum 😏
bu kişinin şahsi şansıdır, özenir bezenirsin sakınırsın ama gözüne çöp batar, salarsın aman be dersin istemediğinden daha başarılı olursun :D
Kesin öyledir diye genelleme yapmak pek mümkün değil bence
Kendi adıma söylüyorum Ben bir şey özene bezene yaptığım zaman onu mahvediyorum kesinlikle ama sallamasyon yapınca şunu anlıyorum ki daha güzel oluyor
Spontane tesadüftür aynısı ikincide olmaz. Doğru plan ile standart iş çıkar
Yapılacakları bil zamanı kolla ve doğru yap
Lezzet kaçınılmazdır
Kaliteli deilde daha tatmin edici yani insanın içine siniyor nedense...
olsun diye tutturdugun hiçbir şey olmaz olsa da randıman alınmaz
Özendiğimde kesin bi sorun çıkar ama umursamadığımda mükemmel olur
az fındık mındık üzüm falan da koyaydın harbi olmuş görünüyor
Spontane gelişen öpücük harikadır 😂😂 doğru
Gelişi güzel yapılan herşeyde sonuç kişinin maharetini gösterir bence.
evet hepsi olmasa da rastgele zamanda canın istediği anda birşeyi yapmak çok zevkli.
Nedendir bilinmez Spontane yapılan işler daha iyi oluyor
Bu havuçlu tarçınlı miiiiiiiii
Çok güzel duruyor mabksans
Çay nasıl oluyorrr🥸🥸
Afiyet olsun. Evet spontane iyidir
Eline sağlık güzel görünüyor planlı olunca olmuyor
Her zaman değil... her konuda da değil 😀
Aniden gelişen ve karşımıza çıkan herşeyin mükemmelliği der geçerim..
Hayır plansız hayat hayat değildir.
Ay evet hep en beklemediğşn anda
Sakınılan göze daima çöp batıyor.
Planlı olmayınca bazı şeyler daha güzel oluyor.
kesinlikle
daha keyifli
Her zaman değil
görüntü güzel de tadı da önemli kankam
Daha güzel oluyor evet
Ay kek neyliii😋
Canim cekti😊😊
Yooo olmaz 😂
40 yıl yaşamadım şimdi bilemem 😂 senin ki artık kas hafızası olmuş
Tarçınlı mı o
Daha güzel olur her zaman
Seks harici bilemiyorum:)
Tarçınlı mı bu
Garip ama evet...
Ellerine sağlık
Kesinlikle
Yetenek ister
Evet
Kesinlikle ☺️
Guzel olmus
Bazen evet
Her zaman değil 😂 ama hoş görünüyor
Evet kesinlikle planlanmış hicbirşey güzel degıl
relax olduğunda gelişiyor olumlu şeyler
Canım çekti ulan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?