Küçükken kışın ananneme giderdik. Ve o hep sobanın üzerinde pişirirdi. Ayy çok güzel tadı var çok severimm

Küçükken kışın ananneme giderdik. Ve o hep sobanın üzerinde pişirirdi. Ayy çok güzel tadı var çok severimm

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Hayır ben hiç sevmem
Kestaneyi çok severim ama sabamız yok 🥲 ne yapsak ki 🤷🏻♂️
Kestanenin her türlüsünü seviyorum muhteşem bir şey 🫶🏻🫶🏻
Severim ne güzel sıcacık
mlsf kilosu 150,200 lira yemiyorum uzun zamandır.
Pek sevmem ama denk gelirsem alıp yerim,, kışın sembollerinden biriymiş gibi
Varsa yerim.
Bizde var buyur gel ikram edelim
Kışa dair en sevdiğim şeylerden biri
En son 12 yıl önce yedim çok özledim
Çok severim. Sıcak sıcak
Tereyağlı yaparım enfes olur
geçen akşam pişirdim bu gecede belki
evet çok severim 💙
Severim ama çok sık tüketmiyorum.
Zamanı farketmez.
Hiç bir zaman yemem
😀
Soruyu görünce eski sobalı evimiz aklıma geldi
Maalesef bütçe meselesi artık
Seviyorumm
Bayılırım.
seviyorum
Severim evet
Evet <3
Kestane severim
Evet severim
Çok severim. 😍
Çok severim
Ya çooook çoook çok severim
Bayılırım.
evet bayılıyorum
Severim
Çok çok severim 🧡
Severimmm
Bu fiyatlarla no