Uluslararası Kahve Örgütü'nün son raporlarına göre, Avrupa Birliği 2025 yılında kahve kıtlığı riskiyle yüz yüze gelebilir Bu haber her boşlukta kahve içen ve kafeinsiz yaşayamayan kahveseverleri çok endişelendirdi. Kahve severmisiniz? Günde kaç bardak kahve içersiz kıtlık çıkarsa kahvesiz ne yaparız?

Çokta önemli değil çıkarsa çıksın
Kahvesiz yaşıyamam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Bizim için çay daha önemli gadası
Hayır bence kahvesiz hayat olmaz benim için.. ben kahveyi çok seviyorum çünkü
kahve içerken bu soruyu görmem güzel oldu
kahve olmadan olmaz
mutsuz olurum
bende
Hayatta her şeyin yokluğuna bir şekilde alışıyor insan. Bence çok büyütülecek bir durum değil diye düşünüyorum.
Benim icin onemli değil de gamze hanim cok uzulut buna yeni sevgilisi izin vermiyomus erkeklerle kahve icmesine
Çıksın... Bizim mabadımızı tükettiler... Azcıkta avrupalılar mabatlarını sıksın 😀
Bak o zaman işib reng değişir. sakin oturuyosam kahvedendir.
Kahve kıtlığı çıksın mühim değil Allah çaya zeval vermesin...😉
Kahve severim haftada üç veya dört kere içerim
Bizim kültürümüzde çay var bol bol bir demlik içeriz çaylaaaar
Parayı veren kahveyi içer, paniğe gerek yok.
Ne oldu sömürge ülkelerindeki hakimiyetlerini mi kaybediyorlar yoksa?
Selam,
Çay var içersen kahve yok gidersen ❤️
😂
Çay sevmiyorum insanların çaydan ne anladıklarını anlamış değilim misafirlikte neden direkt çay getirebilirler onu da anlamıyorum herkes çay sevmek zorunda değil ki
Ben zorundasınız demedim ki Küçük Hanım 😢
Yanlış anlaşıldım...
Size kahve yapalım en şekersizinden 😉
Çay dan ne anlarız soylim mi? Çayı şekersiz içerseniz anlaşılıyor... Özellikle yemekten sonra aranıyor...
Şekersiz ilk başta kötü gelebilir ama çayın tadını alınca bırakamazsınız demedi demeyin? (:
Arkadaşım vardı o da sevmezdi müptelası oldu valla :)) Sözün kısası;
Kahveyi sevmiyorum demiyorum ama olmasada olur ama çayı seviyorum dediğiniz gibi herkes herseyi sevmek zorunda değil ❤️
kahveyi tek şekerli seviyorum
benim evimde kendim çay sevmediğim için extra içecek mutlaka bulundururum ve sorarım çay nescafe Türk kahvesi salep sıcak çikolata gazoz soda ne alırsınız gibi
Bakın yanlış yapıyorsunuz... Çay kahve gibi içecekler ŞEKERSİZ içilir ki tadını alasiniz ;)
Yoksa şeker bastırıyor tadını...
Günaydınlar (:
çayı ve nescafeyi şekersiz içerim ama kahve çok acı geliyor
İçine az koyun kahveyi dark olmasın onu da seveceksiniz sonra kahve buymuş yahu demezseniz belli bir süre geçtikten ve şekersiz alıştıktan sonra bana Bi daha yazın olumlu veya olumsuz olarak 😉
Avrupa'da kahve kıtlığı olsa insanlar cidden kafayı yer. Bu boşlukta bizim rize çayı bir pazar elde ederse iyi olabilir.
Allah korusun kahvesiz nasıl yaşar insan
Şahsen kahve benim midemi bulandiriyor, onun yerine çay daha guzel
Çokta sigmund freud kahve yoksa çay içeriz.
Bu beni üzer.. 🥲🥲🥲
beni de çünkü çay sevmiyorum
Kahve de neymiş :)
kaçak çayın yerini giçbirşey tutmaz
Kahvesiz olmaz ama çaysız da olamaz
Olmasa da olur ama kokusunu çok severim
Eksikliği hissedilir ama yaşanır
Benim için önemli olmazdı kahve sevmiyorum
Askerlik yapmadiklari belli
Çokta tınnn çıkarsa çıksın
Ben genelde çay içiyorum
Abartılmasınnnn..
pekte önemli değil
Derde bak
olur
vah vah tüh tüh, aman yarabbi 😱
Farketmez
Nasil yapcaz