Siz sabahları çayı mı daha çok seviyorsunuz kahveyi mi?

Bazen uykudan o kadar zor kopuyorum ki, işkence gibi 😪

Öyle günlerde de benim yerime bana kahvaltı veya çay hazırlayacak biri olsa diyorum 😄 Dünyada robotlar, bilgisayarlar gibi evlere girerse sırf bunun için "Acaba mı?" diyeceğim. Sabahları kahve veya çay hazırlayan robotlar 😻

Siz sabahları çayı mi daha çok seviyorsunuz kahveyi mi?

Günaydınnnn 💕

(Kahve getirebilseydim, koca kupa kahve ikram ederdim size. Kendime çay hazırladım ayıptır söylemesi 😈 Mesafeler işte 😻 Bari şuraya emoji koyayım, ikram etmişim var sayın olur mu? 😻)

☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕☕

Siz sabahları çayı mı daha çok seviyorsunuz kahveyi mi?
Güncellemeler
+1 yıl
@Asuca 🌸
Siz sabahları çayı mı daha çok seviyorsunuz kahveyi mi?
Cevapla