Bence bunu diyebilmek için duygusal açlık yaşıyor olmalıyız. Çok şükür böyle bir durum yaşamıyorum ancak dünya patatesli kıymalı böreklerin yüzü suyu hürmetine dönüyor olabilir
Kahveye çok anlam yüklemem.. bazı şeyler uyuyunca bile geçmiyor... elbette kahve güzeldir lakin yanında iki hoş sohbet eden birileri olmasi daha güzeldir
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > “Dünyada kahve olduğu sürece, işler ne kadar kötü olabilir ki?”Size böyle hissettiren herhangi bir yiyecek ya da içecek var mı?