Döneri Hatay usulü mü yoksa sade mı seversiniz?
Hatay Usulü
Sade

İkisini de Severim

Döner Sevmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Döneri Hatay usulü mü yoksa sade mı seversiniz?


Öncelikle merhaba Afiyet olsun Eğer şu an yiyorsaniz;)) dönerin ben her halini seviyorum pilavda da seviyorum Sade de seviyorum Hatay usulü olanı da seviyorum Özellikle tavuk döneri daha çok tercih ediyorum Çünkü daha hafif ve daha faydalı geliyor bana Kırmızı Döner biraz daha ağır daha baskın bir lezzeti olduğu için çok fazla gitmiyor
ikisinin yeri ayrı. eğer yapılabiliyorsa gerçek döner et yaprak ve az malzeme ile olanıdır. ama hatay usulü tavuk dönerin yeri ayrı. Eski KAFE200 diye bir dönerci vardı antakyada orada çıktı. sonra katık döner açıldı ilk müşterileri sokakta kuyruk oldu odun ateşinde döner yapmıştı. sonra çoğaldı benzerleri. kafe200 de hamburger tarzı olarak başlamıştı. marul patates falan filan :d ne uzun yazdım anılarım canlandı canım çekti. ben kaçar dönere gidiyorum:d
Hatay usulü dediğiniz ete gelen zamlardan sonra Maliyet düşsün diye içine katılan malzemelerle lezzet katılarak satılan bir üründür döner dediğin sade et olur zaten dikkat ederseniz Hatay usulü döner fiyatları diğerlerine göre daha Uygun
Cevap
41Cevap
Durumda ya da sade döner severim ekmek arası sevmiyorum
Ben hatay uslülü soslu seviyorum her zaman
Hatay usulü ulan döner daha lejetli oluyoy ben onu tercih edeyim
İkisinide severim
Hatay İskenderun dayım ama heryer aynı tarz yapmıyor bazıları çok malzemeli yapıyor yenmiyor onlar
Kayseri'de çok güzel yapiyorlardi ilk başlarda şimdi nasıl bilmiyorum
Hatay usulü tercihim. Sosu ve içeriği çok daha lezzetli oluyor. Ben zaten Hatay'ın her yemeğine bayılıyorum
Kesinlikle Hatay usulü.
Yakınlarda meşhur bir yer var ara sıra gider orada yeriz arkadaşlarla.
Çorba gibi döner yapıp adını Hatay usülü koyuyorlar. Hatay'da yememiş olsak kandıracaklar.
Hatay'da bir tane vardı İskenderun'da sanayinin orada çok güzelmiş ama deprem vurdu orayı sahibi vefat etti
Hatay yemekten sıkılmısım. Sade daha iyi geliyor artik. Sosunu iyi yapamıyorlar belki de su gibi olması rahatsız edici
Her ikisini de severim ama Hatay usulü olması daha iyidir
2sinide yerim, seçmem yanii..
hatay usulü çedarlı acı biberli. canım çekti ya
İkisini de seviyorum. Döner güzel ise sorun yok.
ikiside sutlukahve ama ben nescafe veya Turk kahvesi tercih ederim
Normal et döner severim hatay usulünü pek sevemedim midemi bozuyor
Hatay üsülü diye birsey yoktur. bir kac degisikle isim koymuslar.
Hatay usulü yedim ama çok fazla sos olduğu için sevmedim normal döner tercihim
Hatay usulü döner yemedim hiç ama merak ettiğim yemekler arasında.
Kaç zamandır yemiyorum çünkü reflümü tetikliyor 🤦♀️😑
Hayat usulü ama sosu az olacak. Aksi halde yiyemiyorum.
Her ikisine de bayılırım ama bazı ustalar hatay usulü döneri güzel yapar bazıları normal döneri yani duruma göre değişir.
Tabiki hatay memleketimden bahsediyoruz şurda memleketinjn dönerin in üstüne döner yok
aslında hiçbiri. çünkü perde arkasında neler oluyor neler. bilen bilir :🤔
Kimin yediği önemli istersen gel Kayseri’de ısmarlim sana
Hatay usulüne bayılırım zaten benim şu an yaşadığım yer Hatayyyyy...
Hatay usulü sevmiyorum
Hatay soslu dönerin üstüne tanımam..
Normal içinde sadece turşu olmalı
Her ikisinide yerim ☺️☺️
Sade döner yapan bir yer kalmadı ki artık
İkisini de severim yeter ki döner olsun 😅
hatay usulü severim
Bi sade gömmemiz yok mu :) @Slalombebeğim
Kesinlikle. 1,5 porsiyon off diyorum 🙂
Bana ellerinle yedirmezsen ağlarım.
Kendi ellerimle 🙂
Bir yandan ye hadi diye yanağıma Buse konduruşun:))
Ah..
Kalbim 🙂
Yerim o kalbi.
Şüphem yok 😍
😚
Hatay usulü kesinlikle 🍀
Sade severim..
İkiside yerim yemek seçmeyi sevmem.
Hatay usülünü tadı başka
Hatay usulü ama şu zurna dedikleri çok güzel
Hatay usulü gibisi yoktur hiç bir zamam
Sade severim
Hatay dürüm daha güzel diye düşünüyorum
bakta yerim normalde.. sade olarak.
Normal döner tercih ederim
Sade her zaman iyidir.
Hatay usulü severim en çok
Güzel yapılırsa hatay, yoksa normal.
Hiçbiri, döneri İskender usulü severim.
Her ikisini de severim
Sade
Hatay usulü
Hatay üsülü kesinlikle
Hatay usulünden vazgeçilmez.
Hatay tabiki
Hatay usulü
Hatay usulü
Sevmiyorum ya
İkisini de Severim
Hatay usulü candır
Ikisine de seviyorum
Fakir üsulü
Normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?