Soğuk kış günlerinin vazgeçilmez içeceklerinden biri olan bozayı tarçınla mı yoksa leblebiyle mi içersiniz?


Leblebiyle denemedim hep tarçınla icerdim eskiden cocukken simdi boza icmiyorum yaa
Tarçın atarım
Cevap
10Cevap
Ben boza içmiyorum maalesef ama içersem de tabi ki de tarçınla içerim
Ben ikşi biy ayada teycih edeyim üle tek olmajj
Bugüne kadar hep tarçınlı içtim leblebi ilk defa duyuyorum denediniz mi? tavsiye eder misiniz?
Tarçın.
Hem tarçınlı hem leblebili
Tarçın daha çok seviyorum
bol tarçın leblebisiz
Kesinlikle hem leblebi hem tarçın olmalı🍀
Boza sevmem 😂
Rinnaaaa Rina Rina rinananaaaaaaayy
tarçın mükemmel bir şey
Hiç boza içmedim ki
İkisi de olur.
Boza sevmem
Boza içmem😏
İçmiyorum
boza içmem
Tarçınlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar