Ama canım salep çekti napabilirim kii🫠 Bilmeyenler için Willy eski crushım🙄

Ama canım salep çekti napabilirim kii🫠 Bilmeyenler için Willy eski crushım🙄

Bu sorunun cevabı tam olarak bilinmemekle birlikte, Willy Wonka'nın yaratıcısı Roald Dahl'ın, Willy Wonka'nın karakterini yarattığı kitapta, sıcak çikolata hakkında birkaç kez bahsettiği bilinmektedir. Salep hakkında ise hiçbir şey söylememiştir.
Bununla birlikte, Willy Wonka'nın karakteri, yaratıcısının hayal gücüne dayanmaktadır ve onun karakteri, sıradışı ve beklenmedik davranışlar sergileme eğilimindedir. Bu nedenle, Willy Wonka'nın, salep içmeniz hakkında ne düşüneceğini tahmin etmek zordur.
Chatgpt’ne sağlık
Bunu yazınca eline ne geçti 😂
Sanki burada herkes hakkıyla yorum yapıyor
Bunu benim sormam gerekirdi sanırım. Chatgptye görüş yazdırınca eline ne geçti?
Herkes umurumda değil. Ben bana gelen görüşlerle ilgilenirim
En azından yardımcı olmak amacıyla sen sanıyor musun ki burada herkes hakkıyla iş yapıyor
Bu soruya nasıl yardımcı olabilirsin ki? Ciddi bir şey sormadım sonuçta
Madem öyle bende bundan sonra sana kendim yazarım, zamanında 3 defa fenomenlik yaptım baktım herkes kolay fenomen oluyor bende emek vermeyi bıraktım
Olsun soruların değerli boş geçmek istemedim
Çoğunluğun yanlış yapması senin de bunu yapacağını göstermez.
Madem sorularım değerli, değerli olduğunu gösterebilirdin.
Yaptığın hiçbir şekilde aklanılacak bir şey değil.
Hatanın sende farkındasın. Bu şekilde chatgptye görüş yazdıran herkese karşı tavrım çok net bir şekilde bu. Bu konuda siteye bolca şikayet talebi oluşturdum zaten. Gerekli önlemleri de aldılar sağ olsunlar.
İyi geceler.
Sen burada doğru mu arıyorsun? Bana hakaret edenlerin hesabı kalıp benim hesabımı iptal eden yönetim doğru çok adaletli bence burayı bu kadar ciddiye almayın
Cevap
11Cevap
Sıkıntı yapacağını sanmıyorum, zira bende Willy Wonka kupasinda çay veya kahve içiyorum 🤣🤣
Aman küserse de küssün napalım herkesin gönlünü edemem💅🏻
Aynen 🤣
😱 aman tanrım benim neden wonka bardağım yoookkkk😭
Benim sana sormam lazım neden yokkkk
Sadece bana özel mi yapmışşşş çift olarak kullanalım diye omg😱😱
Willy Wonka, kupasında sıcak çikolata değilde salep içtiğimi görseydi sana küsmezdi kesinlikle.. afiyet olsun
Willy Wonka kupası nedir bu arada sdfsd
Küsmezdi herhalde ama bardağa bayıldım gerçekten çok güzel görünüyor.
Teşkürlerr
Bir daha alırım
Sana küseni dünya gezegeninden sürgün yaparlar merak etmee
Yaa keşke ajsjd
Bu sorunun cevabı tam olarak bilinmemekle birlikte. Aman neyse küsmezdi herhalde
Bugün yediğim çikolata miktarıyla kesinlikle küsmezdi ben de inandım
Ayyy allah kuru iftiradan sakınsın. Hiçbir zaman selülit kremi kullanmadım😛 sadece kuru- ıslak detoksifikasyon yaparım🫠
Fabrikanın içindeki sıcak çikolata gölüne atardı seni
Ühühüü ağlarım
Maşallah kupa o kadar büyük ki!! öksüz doyuran derler büyük bardak ve kupalara :D
Abartma istersen 250 ml🙄
Ben bile küstm willy wonka ne yapsn
Ya aşko deme öyle
Ayıp etmişsin : ))
🫠🫠🥲
Bir önceki tırnak rengi daha iyiydi. d
Ama hırkamla bu daha uyumlu🥲🥲
bir de beyaz dene bakalım. d
Timam onu da sürerim güsel oluyor
Oha çok havalı, bende istiyorum.
Hemen alll
Nerde? Link
Afiyet olsun tercih iyi.
Küsmezdi tebessüm ederdi benim gibi 😻
Bir tık kalbi kırılabilirdi şsslslld
Ben Willy Wonkanın çikolatasını yedim 👍
Willy wonka fabrikayı sonsuza dek kapatırdı 😄
Çok iyi bana da lazım o kupadan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?