
Sonrada sabahtan beri nutella diye hobby yediğini söyledim, Yüz ifadesini görmeniz lazımdı, En ayar olduğum şey sevmeye bilirsin ama onu bulamayan var ohhh iyi yaptım pisman degilim

Sonrada sabahtan beri nutella diye hobby yediğini söyledim, Yüz ifadesini görmeniz lazımdı, En ayar olduğum şey sevmeye bilirsin ama onu bulamayan var ohhh iyi yaptım pisman degilim
İyi yaptın da ikisi arasında ciddi fark var nasıl anlamamış. Ben yeğenim gözü kapalı bile yedirsem hangisinin nutella hangisinin başka marka olduğunu bilir
Merhaba
Markasına fiyatına bakıp küçümsemek mi yaptığı ne ki anlamadım pek. Yani oda güzel hobbyde güzel çikolata sonuçta ne kadar kötü olabilir ki
Oh olsun
Cevap
27Cevap
Evet bence hak etmiş iyi yapmışsın ellerine sağlık abla :D bir daha küçümsememesi gerektiğini öğrenmiştir sanırım
Nutella’nın kreması yoğun beni rahatsız ediyor, torku da öyle bi sıkıntı yok.
Tabi paramız olmuştur en iyisini almışızdır, olmamıştır hobby de yedik yemediğim çikolata yok, rabbim olmayada versin ya hiç olmasaydı dimi çok şükür
Ahahhahahah 🤣🤣🤣🤣🤣 delisin sen Nereden geldi aklına böyle bir şey 🤣
Hak etmiş olabilir 😅
Ben gidiyorum.
Konuşmak istemezsin de olur da istersen Instagram adresimi profile bıraktım.
fark etmedi bile dimi 😂😂 bende coca cola zeroyu kitledim oyle cok kisiye 😂 bunarada ben ince tadlara hassasim fark edebiliyorum.
Bu nasıl bir zeka, nasıl bir harika mantık cidden iyi yapmışsın. Küçümseyici bakışlar hiç hoş değil zaten
Tam benim kafasınnn gızzz alkış 👏👏👏👏👏😂😂😂😂
Nutella ve sarelleden baskasini bende yiyemiyorum
Nutella ve hobby arasındaki farkı anlamıyorsa, nutella seviyorum diye hiç dolaşmasın
Hobby veya Nutella Çokonat yanında halt yemiş. Kesinlikle çokonat krem en iyisi.
etiket meraklısı insanlar nefret edilesidir her daim :)
Sen efsane bir insansın, şeker hastası olma sebebisin 😃
Hobby krema da iyi, Nutellaya boşaltsan da anlaşılır, Nutellaya yakın BİM Peripella var, kg fiyatı 69 TL, Nutella 130 TL kg fiyatı
iyi yapmışsın valla senden korkulur :D
Cidden hak etti zaten sene başından beri ayar oluyordum, kibirli kibirli ben bunu yemem ben şunu yerim ben seçerim, itin atın pokunu yee , ama dün nasıl bozuldu , dmeeki sen sadece görsel odaklisin bacim deminden beri hobby nutella diye yaliyorsun kocanin şeyi gibi dedim hahahha diğer arkadaşlar da iyi yaptın dediler, sevilmeyen biri zaten
beter olsun :D :D :D
İyi yapmışsında senden korkulur
Tongaya düşürmüşsün 😂
Hiç birsey den anlamiyor , boş boş hava yapıyor, sene başından beri gözüme kestirmistim zaten, ben şunu yemem iyy ben bunu yemem puh , ben herseyin iyisini alirim , kimse sevmez kendisinide, babasının evinde de tarlaya biber çöpü çekmeye giden birisi uzman la evlen di kendini kaybetti, bazen insanlara geçmişini hatırlatmak lazım, unutmamali, ve ikisinin tadını ayırt edemeyecek kadar gösterişe odaklı birisi, ben sevmem böyle insanı ki diğer arkadaşlar da biliyordu buna birgun döşeyecegimi
İyi yapmışsında arkadaşlık bundan sonra sekteye uğrar mı sence
Ama sende sürekli çakıyorsun 😂
Doğum günü yakınsa ona Nutella hediye etsene 😂
Bu azmine hayran oldum 😅
Haketmiş ve kesin çok güzel bunun da tadı demiştir
Nutella hobby'den lezzetli benim fikrim🙏
Harika olmuş eline sağlık
O kadar umurumuzda değil ki.
Iyi yapmissin
Çok kötüsün
Hahahaha harikasın
Ciddimisin sen 🤭
Iyi yapmissin
Şeytan: hakettiysem eyvallah
Eline sağlık :)
Aferin 👏
Hobby güzeldir ya
Çocuk atışmaları
Ellerine sağlık 🥰
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?