
Yanında soğan ve roka salatası ayrı yarı 😋

Yanında soğan ve roka salatası ayrı yarı 😋
Tavada daha güzel oluyor.. Soğan tadını sevmem balıkta.. 😄 Afiyet olsun..
Tavada da yaptım bir kısmını. 😄
Boğazında kalmasın.. 😄
Kalmadı zaten yağlı yağlı indi aşağı 😂
Belli kalsaydı konuşamazdın şimdi.. 😅
Ohhh üzerine de bir duş. Malum kızartma koltuk 😂
Tülleri de yıka yoksa balık kokusu evden çıkmaz.. 😄
Evet bak o aklıma gelmedi 😄
Zeki kadının hali başka işte.. 😄 Bende balık alacağım ama haftaya.. 😄
Ama perde stor perde işte 😄
Ozaman birazda ellerin çalışsın.. 😄
İllaki beni yoracaksın 😀
Ev de senin kokuyu çekecek olan da sensin.. Yoran niye ben oluyorum ki anlamadım gitti.. 😄 Sanki balığı ben yedim.. 😄
Allah'tan yemedin. Ona da bir sürü kusur bulurdun 😂
Güzel kızarmış olmalı tabiki.. Birde mısır unu kullanılmalı.. 😄
Kullandım iyi de kızardı çatla bir şey bulamadın ya 😂
Görmediğim için bir şey diyemem.. 😄
Görsen tadına bakacaksın sanki 😂
Önce gözüm doymalı.. 😄
Ne yapacan balıkları gözüne mi sokacaksın 😂
Sen öyle yapıyorsun demek ki.. 😂 Ben sunumunu kastetmiştim oysaki. 😄
Gözüm tok benim 😂
Karnın tok olduğu içindir.. 😄 Kim bilir nasıl yedin.. 😅
Off limonlayıp limonlayıp 🤣
O buruşuk limonlardan mı.. 😄
Yok onlar ayrıydı. Sıkmıştım önceden 😄
Buruşmuşu sıkıp diğerini görsel yapsaydın ya.. 😂
Buruşmuş sadece orada durması için. Balıklar kurumasın diye. Attım zaten fırından çıkınca onları 😂
Olsun.. Ne fark eder.. 😄
Sağlamaları koysaydım onları atmak zorunda kalacaktım 🤣
Tasarruf mu yaptın sen.. 😄
Aynen aynen buruşmuş diye atalım mı yani 😄
Hayır salataya kullan.. 😄
Ben burada kullanıp atarım diye düşündüm öyle yaptım. Yarın birgün sen de buruşunca seni de atarlar görürsün 😄
Beni atacak adam henüz doğmadı.. 😄 Ama dikkat et seni buruşmadan atarlar.. 🤣
Atarlar atarlar demişti dersin buruşunca 😂
Beni de atabilirler 🤣
Çok da umurumda.. 😂😂
İnşallah atarlar seni. 🤣
Benimle ne alıp veremediğin var.. 😄
Estağfurullah canım ne alıp veremediğim olacak 😂
Tutturdun seni atsınlar diye.. 😄 Benim gibi tatlı dilli bir kadın hiç atılır mı.. 😂 Taş olurlar taş.. 😄
Tatlı dilli mi. Hiç güleceğim yoktu gece gece 🤣
Evet tatlı dilli.. 😄
Teşekkür ederim..
Tam balığın üzerine denk geldi. Buruşmuş limonları hatırlatmak amaçlı 🤣
Rica ederim ✌️🌹
O limonları unutmak mümkün değil.. 🤣
Ahaha belli belli 😂
Aynen.. 🤣🤣
Eline sağlık güzelde, limonlar nenem gibi burusmus😂😂
Onlar süs için zaten 😂
Kahkaha attım resmen.. 🤣🤣
@TatlıKızzzz34 @fesfs müthiş ikili buluştu yine.
Buluşamaz mıyız.. 😄
@fesfs attım o limonları zaten. O kadardı işleri 😂. Görevleri bitti.
@TatlıKızzzz34 başka yerde buluşun. Starbucks a kahve dünyasına filan gidin. Benim sorumda cevaplarım da değil 😄
Hatta kahveleri de ben ısmarlarım size.
Starbucks kapısından içeri girmem.. 😄
@TatlıKızzzz34 belediye parkına filan gidin o zaman. Yeter ki gidin 🤣
Sen benim soruma gelirsin.. Yazdım bunu..
@TatlıKızzzz34 ben tek geliyorum mahalleyi toplayıp mı geliyorum 😂
Ben kimi toplamışım.. Bende kimseyi toplamadım.. Tek geliyorum Allah Allah ya..
@TatlıKızzzz34 tamam tamam senin dediğin gibi olsun 😀
Olur tabi neden olmasın.. Yanına da salata börek poğaça çay.. 😄
Çayda için. Çayları ben ısmarlarım 😂
Bu kadar hazırlık yaptıktan sonra çayımızı da kendimiz yaparız.. 😂
@TatlıKızzzz34 onu da yapın o zaman. Size iyilik yaramaz anladım onu 🤣
Yaparız.. 😄 Senden gelecek iyilik Allahtan gelsin.. 😅
Cevap
14Cevap
Afiyet olsun güzel görünüyor 🙏
Şunu fırında bi sevemedim, tencerede yapıyorum ben fırında kuru oluyor. Güzel görünüyor afiyet olsun.
Yumuşacık oldu valla. Teşekkürler ✌️🌹
Mısır unlu tavada daha iyi oluyor. Böyle sevmiyorum Eminönüde yemiştim sade ekmek arası hoşuma gitmedi
Onu da yaptım. 2 çeşit.
Teşekkürler ✌️🌹
Kuzularım😀
Göze hitap etmiyor gerisini bilemem
Mideye hitap ediyor ya gerisi önemli değil 🤣
Hıhım
Ben hamsiden bir şey anlamıyorum, minicik oluyor. Etli büyük balık severim
Sana levrek alırım. 😂
Levrek en güzeli.
Offff mış mis çok güzel olur eline emeğine sağlık afiyet olsun 🤗
Merci renkli kadın 🌹😀
🙋🤗🙋🤗
Limonlar dolapta fazla. kalmis ha ben gibi olmuşlar ,:)
Aynen onları süs olarak koydum 😄
Hiç sevmem balık sevmiyorum hele fırında hiç sevmiyorum
Denizden kim çıksa yerim 🤣
Afiyet olsun
Merci 🌹
balık sevmem ama bu bildiğin sanat eseri olmuş : )
Teşekkürler 😊
Hatun nerde 😂
Hatun derken
Eşin 😂
Eşim olduğunu nereden biliyorsun. Belki evde değilim 😄
Bilmem mi😂
Tanıyamadım valla seni
Tavadaki halini daha çok severim. Afiyet olsun.
Onu da yaptım aynı anda 😊
Karabiberi eksik, onun dışında güzel
Yemeyen cinsler var evde 🤷
Hmm o zaman sen tabağına alınca ekle karabiberi olmazsa olmazı yav
Afiyet olsun
Teşekkürler ✌️🌹
Tava kızarması daha guzel
Onu da yaptım. 2 çeşit.
Merci ✌️🌹
Afiyet olsun daha yeni yedim 🙂
Balık günü desene bugün 😀
Aynen 🙂
Abi soğan ve patatesten başka bir şey göremiyoruz
Balıklar kurumasın diye arada kalıyor. Hem görünüyor balıklar. 😀
Benim bildiğim patates alta üstüne balık onun üstüne soğan 🤓 neyse afiyet olsun, vardır bildiğin 🫰🏻
En altta patates yine var. Gel tadına bak. Ama parmaksız kalmaktan korkmayacaksan 😀
Afiyet olsun hiç sevmem...
Off bee balık sevilmez mi. Yengeç bile yedim.
Yazık oldu tavada yapsaydın 😂😝
Ahahha onu da yaptım. 2 ye bölmüştüm bu bir kısmı 🤣
Bugün de canı çekenleri bulduk iyi mi. Ankara 'da isen gel 5 dk 😂
O zaman bulduğun yerde yapan olup paylaşırsa artık. Hatta davet ederlerse. Şansına küs 😀
Evde yapmıyorlarsa mecbur bir yerde yemen lazım. Birisi davet ederse artık yersin diyorum yaw
Annen haklı. Sana balığın B si bile yok 🤣
Kurusoğan ekmek ye sen.
Annene söyle terlik ile dövsün seni
Feci canım çekti , afiyet olsun
Tüh yaa. Üzüldüm şimdi. Nerede yaşıyorsun.
Konya
Olmadı uzak kaldın.
kısa zamanda uskumru alacağım 😂
O da güzel olur. İstavrite de bayılırım. Afiyet olsun şimdiden.
Güsel afiyet olsun rokaya limon sık...🤭
Sarımsaklı domatesli roka salatası. Limon sofraya koyarken 😊
Teşekkürler ✌️
Ula patatesi soğanı altta dizecedun
Altında bir sıra daha var 😂
Ula dibine tutturma hee
Zafer valla harika olmuş 🤣
Yarasın tosunuma jhjh
Birlikte yarasın bir gün 😄
@tantunisultansuluman senin bot bizi de alır mı lo
Ağa 2 kişi maksumum seneye sezon sonu satacam zaaten :) zümrüt marin 450 almayı düşünüyorum o zaman grup gelin :))
@TantuniSultanSülüman binmesekte bindi desinler 😂😂
Xdxd arciyi al gel o zaman :))
@TantuniSultanSülüman jsjsjs kestirmeden önce mi sonra mi
Hiç fark etmez o gelsin ben keserim :) balıklara yem lazım :))
@TantuniSultanSülüman ulaaa o da doğru jsjsjs sülünez diye kullanırız
Bibi niyetine Ağa , xdxd
Aç karnına binsek yine mi 3 kişi binemeyiz 😂
Sırayla bineriz jsjjee
youtube.com/shorts/VA6SqR_lloM?si=eBQdloY0PsD5pXdb
Mükemmel gözüküyo ellerine sağlık🤤
Güzel görünüyor ellerine sağlık
Güzel. Şimdiden afiyet olsun.
Eline sağlık çok güzel görünüyor
Güzel afiyet olsun efenim
Güzel görünüyor ellerine sağlık afiyet olsun
Pişmiş halini de at
Yedik maalesef 🤷
Merci ✌️🌹
Ovv eline sağlık
Teşekkürler 😀
süper bır görüntü ((: afıyet olsun
Güzel görünüyor, ellerine sağlık.
derya kuzusu bunlar :D
enfes
Merci ✌️🌹
Afiyet olsun
İyi duruyor
Çok iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar