• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Fırında hamsi yapacağım. Kuzularım nasıl görünüyor?

ErtugrulKARTAL1903
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
Master Yaş: 43
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
31
Yapay Zekaya Sor
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..

Yanında soğan ve roka salatası ayrı yarı 😋

Fırında hamsi yapacağım. Kuzularım nasıl görünüyor?
Cevapla
En İyi Soruları Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • TatlıKızzzz34
    TatlıKızzzz34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Tavada daha güzel oluyor.. Soğan tadını sevmem balıkta.. 😄 Afiyet olsun..

    1
    47 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Tavada da yaptım bir kısmını. 😄

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Boğazında kalmasın.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Kalmadı zaten yağlı yağlı indi aşağı 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Belli kalsaydı konuşamazdın şimdi.. 😅

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Ohhh üzerine de bir duş. Malum kızartma koltuk 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Tülleri de yıka yoksa balık kokusu evden çıkmaz.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Evet bak o aklıma gelmedi 😄

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Zeki kadının hali başka işte.. 😄 Bende balık alacağım ama haftaya.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Ama perde stor perde işte 😄

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Ozaman birazda ellerin çalışsın.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      İllaki beni yoracaksın 😀

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Ev de senin kokuyu çekecek olan da sensin.. Yoran niye ben oluyorum ki anlamadım gitti.. 😄 Sanki balığı ben yedim.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Allah'tan yemedin. Ona da bir sürü kusur bulurdun 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Güzel kızarmış olmalı tabiki.. Birde mısır unu kullanılmalı.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Kullandım iyi de kızardı çatla bir şey bulamadın ya 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Görmediğim için bir şey diyemem.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Görsen tadına bakacaksın sanki 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Önce gözüm doymalı.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Ne yapacan balıkları gözüne mi sokacaksın 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Sen öyle yapıyorsun demek ki.. 😂 Ben sunumunu kastetmiştim oysaki. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Gözüm tok benim 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Karnın tok olduğu içindir.. 😄 Kim bilir nasıl yedin.. 😅

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Off limonlayıp limonlayıp 🤣

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      O buruşuk limonlardan mı.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Yok onlar ayrıydı. Sıkmıştım önceden 😄

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Buruşmuşu sıkıp diğerini görsel yapsaydın ya.. 😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Buruşmuş sadece orada durması için. Balıklar kurumasın diye. Attım zaten fırından çıkınca onları 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Olsun.. Ne fark eder.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Sağlamaları koysaydım onları atmak zorunda kalacaktım 🤣

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Tasarruf mu yaptın sen.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Aynen aynen buruşmuş diye atalım mı yani 😄

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Hayır salataya kullan.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Ben burada kullanıp atarım diye düşündüm öyle yaptım. Yarın birgün sen de buruşunca seni de atarlar görürsün 😄

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Beni atacak adam henüz doğmadı.. 😄 Ama dikkat et seni buruşmadan atarlar.. 🤣

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Atarlar atarlar demişti dersin buruşunca 😂
      Beni de atabilirler 🤣

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Çok da umurumda.. 😂😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      İnşallah atarlar seni. 🤣

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Benimle ne alıp veremediğin var.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Estağfurullah canım ne alıp veremediğim olacak 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Tutturdun seni atsınlar diye.. 😄 Benim gibi tatlı dilli bir kadın hiç atılır mı.. 😂 Taş olurlar taş.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Tatlı dilli mi. Hiç güleceğim yoktu gece gece 🤣

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Evet tatlı dilli.. 😄

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Teşekkür ederim..

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Tam balığın üzerine denk geldi. Buruşmuş limonları hatırlatmak amaçlı 🤣
      Rica ederim ✌️🌹

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      O limonları unutmak mümkün değil.. 🤣

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Ahaha belli belli 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Aynen.. 🤣🤣

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    Eline sağlık güzelde, limonlar nenem gibi burusmus😂😂

    2
    20 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Onlar süs için zaten 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Kahkaha attım resmen.. 🤣🤣

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      @TatlıKızzzz34 hahahha 💋💋💋💋

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      @ertugrulkartal1903 valla süste olsa koymam ben , böyle şey gibi göründü gözüme 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣neyse azizeye afiyet olsun , limanları o yesin sjsjs

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      @TatlıKızzzz34 @fesfs müthiş ikili buluştu yine.

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Buluşamaz mıyız.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      @fesfs attım o limonları zaten. O kadardı işleri 😂. Görevleri bitti.

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      @TatlıKızzzz34 başka yerde buluşun. Starbucks a kahve dünyasına filan gidin. Benim sorumda cevaplarım da değil 😄
      Hatta kahveleri de ben ısmarlarım size.

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Starbucks kapısından içeri girmem.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      @TatlıKızzzz34 belediye parkına filan gidin o zaman. Yeter ki gidin 🤣

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Sen benim soruma gelirsin.. Yazdım bunu..

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      @TatlıKızzzz34 ben tek geliyorum mahalleyi toplayıp mı geliyorum 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Ben kimi toplamışım.. Bende kimseyi toplamadım.. Tek geliyorum Allah Allah ya..

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      @TatlıKızzzz34 tamam tamam senin dediğin gibi olsun 😀

      Yorumla
    • fesfs
      fesfs
      +1 yıl

      Millet bahcesine gidip kek yiyecez

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Olur tabi neden olmasın.. Yanına da salata börek poğaça çay.. 😄

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Çayda için. Çayları ben ısmarlarım 😂

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Bu kadar hazırlık yaptıktan sonra çayımızı da kendimiz yaparız.. 😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      @TatlıKızzzz34 onu da yapın o zaman. Size iyilik yaramaz anladım onu 🤣

      Yorumla
    • TatlıKızzzz34
      TatlıKızzzz34
      +1 yıl

      Yaparız.. 😄 Senden gelecek iyilik Allahtan gelsin.. 😅

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

21

Cevap

14

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.

    Afiyet olsun güzel görünüyor 🙏

    1
    0 Yorumla
  • The_Muallime
    The_Muallime Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Şunu fırında bi sevemedim, tencerede yapıyorum ben fırında kuru oluyor. Güzel görünüyor afiyet olsun.

    1
    1 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Yumuşacık oldu valla. Teşekkürler ✌️🌹

      Yorumla
  • _Breeze_
    _Breeze_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Mısır unlu tavada daha iyi oluyor. Böyle sevmiyorum Eminönüde yemiştim sade ekmek arası hoşuma gitmedi

    1
    3 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Onu da yaptım. 2 çeşit.

      Yorumla
    • _Breeze_
      _Breeze_
      +1 yıl

      Eline sağlık abi

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Teşekkürler ✌️🌹

      Yorumla
  • Nadıyekrhn
    Nadıyekrhn Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 67%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı.

    Kuzularım😀

    Göze hitap etmiyor gerisini bilemem

    1
    2 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Mideye hitap ediyor ya gerisi önemli değil 🤣

      Yorumla
    • Nadıyekrhn
      Nadıyekrhn
      +1 yıl

      Hıhım

      Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Ben hamsiden bir şey anlamıyorum, minicik oluyor. Etli büyük balık severim

    1
    4 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Sana levrek alırım. 😂

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Levrek olur, mezgit olur, bide ala balık olur 😋

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Levrek en güzeli.

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Favorim ala

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4,2b cevap paylaştı.

    Offff mış mis çok güzel olur eline emeğine sağlık afiyet olsun 🤗

    1
    2 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Merci renkli kadın 🌹😀

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🤗🙋🤗

      Yorumla
  • TantuniSultanSülüman
    TantuniSultanSülüman Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 81%
    +1 yıl

    Limonlar dolapta fazla. kalmis ha ben gibi olmuşlar ,:)

    1
    1 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Aynen onları süs olarak koydum 😄

      Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Hiç sevmem balık sevmiyorum hele fırında hiç sevmiyorum

    1
    3 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Denizden kim çıksa yerim 🤣

      Yorumla
    • efulimmm88
      efulimmm88
      +1 yıl

      Afiyet olsun

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Merci 🌹

      Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    balık sevmem ama bu bildiğin sanat eseri olmuş : )

    1
    1 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Teşekkürler 😊

      Yorumla
  • Suyolutugce
    Suyolutugce Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 97%
    +1 yıl

    Hatun nerde 😂

    1
    5 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Hatun derken

      Yorumla
    • Suyolutugce
      Suyolutugce
      +1 yıl

      Eşin 😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Eşim olduğunu nereden biliyorsun. Belki evde değilim 😄

      Yorumla
    • Suyolutugce
      Suyolutugce
      +1 yıl

      Bilmem mi😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Tanıyamadım valla seni

      Yorumla
  • _KalbiSükûn_
    _KalbiSükûn_ Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Tavadaki halini daha çok severim. Afiyet olsun.

    1
    1 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Onu da yaptım aynı anda 😊

      Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Karabiberi eksik, onun dışında güzel

    1
    3 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Yemeyen cinsler var evde 🤷

    • PiLLy_BheBek
      PiLLy_BheBek
      +1 yıl

      Hmm o zaman sen tabağına alınca ekle karabiberi olmazsa olmazı yav
      Afiyet olsun

    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Teşekkürler ✌️🌹

  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 33%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Tava kızarması daha guzel

    1
    3 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Onu da yaptım. 2 çeşit.

      Yorumla
    • Coffein
      Coffein
      +1 yıl

      Afiyet olsun 🫶✌️

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Merci ✌️🌹

      Yorumla
  • Gamsızkedersiz46
    Gamsızkedersiz46 Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 69%
    +1 yıl

    Afiyet olsun daha yeni yedim 🙂

    1
    2 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Balık günü desene bugün 😀

      Yorumla
    • Gamsızkedersiz46
      Gamsızkedersiz46
      +1 yıl

      Aynen 🙂

      Yorumla
  • __Pikauv__
    __Pikauv__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Abi soğan ve patatesten başka bir şey göremiyoruz

    1
    3 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Balıklar kurumasın diye arada kalıyor. Hem görünüyor balıklar. 😀

      Yorumla
    • __Pikauv__
      __Pikauv__
      +1 yıl

      Benim bildiğim patates alta üstüne balık onun üstüne soğan 🤓 neyse afiyet olsun, vardır bildiğin 🫰🏻

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      En altta patates yine var. Gel tadına bak. Ama parmaksız kalmaktan korkmayacaksan 😀

      Yorumla
  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 89%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.

    Afiyet olsun hiç sevmem...

    1
    1 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Off bee balık sevilmez mi. Yengeç bile yedim.

      Yorumla
  • Edaaa97
    Edaaa97 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yazık oldu tavada yapsaydın 😂😝

    1
    12 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Ahahha onu da yaptım. 2 ye bölmüştüm bu bir kısmı 🤣

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Ne zamandır hamsi istiyorum annem kabul etmiyor onun tadı mı var diyor 😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Bugün de canı çekenleri bulduk iyi mi. Ankara 'da isen gel 5 dk 😂

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Ankara 'da değilim , teklifin için sağol 😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      O zaman bulduğun yerde yapan olup paylaşırsa artık. Hatta davet ederlerse. Şansına küs 😀

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Hayırdır birinden davet mi bekliyordum haberim yok da 🧐

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Evde yapmıyorlarsa mecbur bir yerde yemen lazım. Birisi davet ederse artık yersin diyorum yaw

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Sanki davet bekliyordum manyağa bak 😂 kim dedi evde yapmıyor 😂 üff tamam yav 😂😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Annen haklı. Sana balığın B si bile yok 🤣
      Kurusoğan ekmek ye sen.

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Şaklabanlık yapma 😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Annene söyle terlik ile dövsün seni

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      Sus döverim seni 😂

      Yorumla
  • Su_perisi1
    Su_perisi1 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Feci canım çekti , afiyet olsun

    1
    5 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Tüh yaa. Üzüldüm şimdi. Nerede yaşıyorsun.

      Yorumla
    • Su_perisi1
      Su_perisi1
      +1 yıl

      Konya

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Olmadı uzak kaldın.

      Yorumla
    • Su_perisi1
      Su_perisi1
      +1 yıl

      kısa zamanda uskumru alacağım 😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      O da güzel olur. İstavrite de bayılırım. Afiyet olsun şimdiden.

      Yorumla
  • Danielll u
    Danielll Takip Et
    Master Yaş: 104 , eic 95%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 602 cevap paylaştı.

    Güsel afiyet olsun rokaya limon sık...🤭

    1
    3 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Sarımsaklı domatesli roka salatası. Limon sofraya koyarken 😊

      Yorumla
    • Danielll u
      Danielll
      +1 yıl

      Sen bu işi biliyorsun eyvallah...

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Teşekkürler ✌️

      Yorumla
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Ula patatesi soğanı altta dizecedun

    1
    15 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Altında bir sıra daha var 😂

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      +1 yıl

      Ula dibine tutturma hee

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Zafer valla harika olmuş 🤣

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      +1 yıl

      Yarasın tosunuma jhjh

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Birlikte yarasın bir gün 😄

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      +1 yıl

      @tantunisultansuluman senin bot bizi de alır mı lo

      Yorumla
    • TantuniSultanSülüman
      TantuniSultanSülüman
      +1 yıl

      Ağa 2 kişi maksumum seneye sezon sonu satacam zaaten :) zümrüt marin 450 almayı düşünüyorum o zaman grup gelin :))

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      +1 yıl

      @TantuniSultanSülüman binmesekte bindi desinler 😂😂

      Yorumla
    • TantuniSultanSülüman
      TantuniSultanSülüman
      +1 yıl

      Xdxd arciyi al gel o zaman :))

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      +1 yıl

      @TantuniSultanSülüman jsjsjs kestirmeden önce mi sonra mi

      Yorumla
    • TantuniSultanSülüman
      TantuniSultanSülüman
      +1 yıl

      Hiç fark etmez o gelsin ben keserim :) balıklara yem lazım :))

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      +1 yıl

      @TantuniSultanSülüman ulaaa o da doğru jsjsjs sülünez diye kullanırız

      Yorumla
    • TantuniSultanSülüman
      TantuniSultanSülüman
      +1 yıl

      Bibi niyetine Ağa , xdxd

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Aç karnına binsek yine mi 3 kişi binemeyiz 😂

      Yorumla
    • ahhbukizlar
      ahhbukizlar
      +1 yıl

      Sırayla bineriz jsjjee

      youtube.com/shorts/VA6SqR_lloM?si=eBQdloY0PsD5pXdb

      Yorumla
  • AReckless
    AReckless Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Mükemmel gözüküyo ellerine sağlık🤤

    1
    0 Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel görünüyor ellerine sağlık

    1
    0 Yorumla
  • Sebine2003
    Sebine2003 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Güzel. Şimdiden afiyet olsun.

    1
    0 Yorumla
  • Agartha__
    Agartha__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Eline sağlık çok güzel görünüyor

    1
    0 Yorumla
  • Bana1caykoy
    Bana1caykoy Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel afiyet olsun efenim

    1
    0 Yorumla
  • lawyeratack
    lawyeratack Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel görünüyor ellerine sağlık afiyet olsun

    1
    0 Yorumla
  • Zeynoozyn
    Zeynoozyn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Pişmiş halini de at

    1
    3 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Yedik maalesef 🤷

      Yorumla
    • Zeynoozyn
      Zeynoozyn
      +1 yıl

      Afiyet olsun

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Merci ✌️🌹

      Yorumla
  • fairtail
    fairtail Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 58%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Ovv eline sağlık

    1
    1 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Teşekkürler 😀

      Yorumla
  • lenii
    lenii Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    süper bır görüntü ((: afıyet olsun

    1
    0 Yorumla
  • 1İnciTanesi
    1İnciTanesi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.

    Güzel görünüyor, ellerine sağlık.

    0
    0 Yorumla
  • İsmaill19
    İsmaill19 Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    derya kuzusu bunlar :D

    1
    0 Yorumla
  • anneçişimvar
    anneçişimvar Takip Et
    Yoda Yaş: 25
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 313 cevap paylaştı.

    enfes

    1
    1 Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Merci ✌️🌹

      Yorumla
  • ƘıԼıCƘiƦAƝ
    ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Afiyet olsun

    1
    0 Yorumla
  • öğrenimelemanı
    öğrenimelemanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    İyi duruyor

    1
    0 Yorumla
  • Buraköztürkkk
    Buraköztürkkk Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 55%
    +1 yıl

    Çok iyi

    1
    0 Yorumla
Devamını Gör(20)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Fırında hamsi yapacağım. Kuzularım nasıl görünüyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kuzu karski yaptım, nasıl gözüküyor sizce? 9 cevap verildi
Hatay yöresine göre müthiş dolma'm ve cacığım sofram nasıl görünüyor? 34 cevap verildi
Böreklerim nasıl görünüyor? 82 cevap verildi
Bir bakar mısınız kuzucuklar? 20 cevap verildi
Muska böreklerim nasıl görünüyor? 60 cevap verildi
Civcivlerim nasıl gözüküyorlar, civciv beslemek ister miydiniz? 45 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨