Yeme & İçme Boza sevmeyen var mı? Tercihiniz boza mı yoksa salep mi? Fearlesgirll Takip Et Master Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 47 Yapay Zekaya Sor Boza Salep Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Güncellemeler+1 yıl @canerozkum teşekkür ederiim🌺 Boza sevmeyen var mı? Tercihiniz boza mı yoksa salep mi? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
u Hayatİstanbul77 Takip Et FenomenMaster Yaş: 49 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,8b cevap paylaştı. Boza sevmiyorum, sevemedim. Salep severim. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı. Ben boza pek sevmiyorum hiç.. salep severim ama :D 1 0 Yorumla
ѕüтʟüĸαнve Takip Et FenomenGuru Yaş: 29 +1 yıl Salep severim ama çok kaynar olmayacak boza içmedim satıyor marketlerde ama bozulur bence 1 1 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl İstanbuldaysan Vefada iç bence seversin :) Yorumla
ChungCha Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl İkisinide seveyim ama ben salep daha çok seviyoyum 1 0 Yorumla
Tersy Takip Et Master Yaş: 48 , eic 58% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,9b cevap paylaştı. Boza özellikle içmem ama kışın bazen salep tercihim olur 2 0 Yorumla
_ALCHERA_ Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,7b cevap paylaştı. Salep pek sevmem.Bozayım hiç denemedim orijinalini tatmak istiyorum. 1 0 Yorumla
seriatdinislamm Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Salep..Boza'nın tadına alkolleşince bakmıştım aşırı kötüydü 😂 1 0 Yorumla
Myystic Takip Et Master Yaş: 31 , eic 70% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 331 cevap paylaştı. Hazır kış gelmişken vefa ziyareti farz oldu. 😄 İkiside güzel. 1 0 Yorumla
ƘıԼıCƘiƦAƝ Takip Et Master Yaş: 35 , eic 99% +1 yıl Salep daha önce geliyor çünkü boza içtiğimi hatırlamıyorum. 1 0 Yorumla
dionysosjai Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 556 cevap paylaştı. Hiç denemedim ama tercihim yinede salepten yana olurdu bence. 1 0 Yorumla
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 , eic 83% +1 yıl Boza çok yoğun ve ağır geliyor bana. Salep daha güzel 1 0 Yorumla
MaviDolunay Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 80% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 866 cevap paylaştı. Bozanın tadı aşureye benziyor. Bu yüzden boza alır. 1 0 Yorumla
Bluewolfff Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Bozayi sıcak sıcak Vefa ya gidip içeceksin yoksa diğerleri boza degil 1 2 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Aynen öyleee işte gerçek bozacı🥳bizimkiler tadı konusunda ok kadar korkuttu ki başka yerde hiç bakmadım tadına 🥲 Yorumla Bluewolfff +1 yıl Haha doğru o yüzden Vefa harici içmemek lazım :) Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Salep hiç içmedim; bozayı da merak edip içmeştim bir kere ama beğenmedim! 1 0 Yorumla
beyoglusarapsiir Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl salep severşm ama bozanın iinde leblebi olmalı 1 0 Yorumla
ladymelo Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 31% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 337 cevap paylaştı. Hiç içmedimGüzel görünüyor Tatlı mı? 1 2 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Evet tatlı tadı da çok güzel 🫠 Yorumla ladymelo +1 yıl Denicem saol ❤️ Yorumla
Abazansavaryeni Takip Et Xper 6 Yaş: 109 , eic 71% +1 yıl Boza Hiç içmedim. Kahveciyim ben. 1 3 Yorumla zihinselsancı +1 yıl Tadı nişastali üzüm hoşafı gibi dndjdjeje Yorumla Fearlesgirll +1 yıl @zihinselsancı tadı öyle değil 🤦🏼♀️ her yer güzel yapmıyor. Yorumla zihinselsancı +1 yıl Ben içmiştim beğenmedim hdnsjsjsjsje Yorumla
u MustiEmre Takip Et Master Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Salep severim. Bozayı denedim ama pek sevemedim 1 3 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Kimse boza sevmiyomuş boza aşıpı olarak üzdü beni😅 her yerin bozası aynı değildir ondan kaynaklı olabilir :) Yorumla u MustiEmre +1 yıl Bundan birkaç sene önce vefa bozacısına gitmiştim ilk defa bozayı orada tattım Yorumla Fearlesgirll +1 yıl Hııım o zaman bozayı sevmemişsin gerçekten 🥲 Yorumla
u inciitanesiii Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,8b cevap paylaştı. Salep sevmem, boza da hiç içmedim 1 0 Yorumla
1İnciTanesi Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. Hayatımda hiç boza içmedim. 1 0 Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,7b cevap paylaştı. Ben salep daha çok seviyorum. 1 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,7b cevap paylaştı. Boza hiç içmedim o yüzden salep 1 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bozaya uzağım, salep severim daha çok..🍀🗝️ 1 0 Yorumla
Gizlidedikdaaa Takip Et Yoda Yaş: 21 , eic 87% +1 yıl Onlar ne be ilk kez görüyorum lxndjxj 1 0 Yorumla
zihinselsancı Takip Et Xper 5 Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Bozanın tadı üzüm hoşafı gibi hdnsjsnwj 1 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kesinlikle salep, onun gibisi yok gerçekten 😄 1 0 Yorumla
BağımsızBiri Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Sahlep her zaman favorimdir 1 1 Yorumla BağımsızBiri +1 yıl Boza arada içerim salep kışın çok güzel olur hele ki sütlü ise Yorumla
ahhbukizlar Takip Et Master Yaş: 41 , eic 31% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı. İkisini de sevemedim. Midemi bir hoş ediyorlar 1 0 Yorumla
asiikısss Takip Et Bilge Yaş: 34 , eic 99% +1 yıl İkisininde tadini bilmem biz cok fakiriz 🤣 1 2 Yorumla BağımsızBiri +1 yıl Yok artık sende 🤣🤣🤣 Yorumla asiikısss +1 yıl 🤣🤣 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı. Sahlep tabiisi. Boza da neymiş?🤦 1 0 Yorumla
VesSelamTR Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 406 cevap paylaştı. İkiside tercihim ama kışın favorisi sıcak çikolata 1 0 Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% +1 yıl Çok severim boza 1 1 Yorumla Fearlesgirll +1 yıl İşte zevk sahibi :)) Yorumla
TayyarRA Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı. Boza da sevmem salep de 1 0 Yorumla
Ahh_kalbim Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 91% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 673 cevap paylaştı. Hiç tatmadım 1 0 Yorumla
Bilmiyom_ya Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 97% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1b cevap paylaştı. İkisinide sevmem 1 0 Yorumla
eternity-a Takip Et Master Yaş: 39 , eic 85% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 712 cevap paylaştı. Salep 1 0 Yorumla
öğrenimelemanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı. İkisinide sevmem 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
35Cevap
Boza sevmiyorum, sevemedim. Salep severim.
Ben boza pek sevmiyorum hiç.. salep severim ama :D
Salep severim ama çok kaynar olmayacak boza içmedim satıyor marketlerde ama bozulur bence
İstanbuldaysan Vefada iç bence seversin :)
İkisinide seveyim ama ben salep daha çok seviyoyum
Boza özellikle içmem ama kışın bazen salep tercihim olur
Salep pek sevmem.
Bozayım hiç denemedim orijinalini tatmak istiyorum.
Salep..
Boza'nın tadına alkolleşince bakmıştım aşırı kötüydü 😂
Hazır kış gelmişken vefa ziyareti farz oldu. 😄 İkiside güzel.
Salep daha önce geliyor çünkü boza içtiğimi hatırlamıyorum.
Hiç denemedim ama tercihim yinede salepten yana olurdu bence.
Boza çok yoğun ve ağır geliyor bana. Salep daha güzel
Bozanın tadı aşureye benziyor. Bu yüzden boza alır.
Bozayi sıcak sıcak Vefa ya gidip içeceksin yoksa diğerleri boza degil
Aynen öyleee işte gerçek bozacı🥳bizimkiler tadı konusunda ok kadar korkuttu ki başka yerde hiç bakmadım tadına 🥲
Haha doğru o yüzden Vefa harici içmemek lazım :)
Salep hiç içmedim; bozayı da merak edip içmeştim bir kere ama beğenmedim!
salep severşm ama bozanın iinde leblebi olmalı
Hiç içmedim
Güzel görünüyor Tatlı mı?
Evet tatlı tadı da çok güzel 🫠
Denicem saol ❤️
Boza Hiç içmedim. Kahveciyim ben.
Tadı nişastali üzüm hoşafı gibi dndjdjeje
@zihinselsancı tadı öyle değil 🤦🏼♀️ her yer güzel yapmıyor.
Ben içmiştim beğenmedim hdnsjsjsjsje
Salep severim. Bozayı denedim ama pek sevemedim
Kimse boza sevmiyomuş boza aşıpı olarak üzdü beni😅 her yerin bozası aynı değildir ondan kaynaklı olabilir :)
Bundan birkaç sene önce vefa bozacısına gitmiştim ilk defa bozayı orada tattım
Hııım o zaman bozayı sevmemişsin gerçekten 🥲
Ben boza da salep de sevmiyorum
Salep sevmem, boza da hiç içmedim
Severiem çoksel
Hayatımda hiç boza içmedim.
Ben salep daha çok seviyorum.
boza çok severim kışın
Salep ya bozayı hiç sevmiyorum
Boza hiç içmedim o yüzden salep
Bozaya uzağım, salep severim daha çok..🍀🗝️
Onlar ne be ilk kez görüyorum lxndjxj
Bozanın tadı üzüm hoşafı gibi hdnsjsnwj
Kesinlikle salep, onun gibisi yok gerçekten 😄
Boza içelim boza gibi olalım
Bozayı sevemedim salep
Sahlep her zaman favorimdir
Boza arada içerim salep kışın çok güzel olur hele ki sütlü ise
İkisini de sevemedim. Midemi bir hoş ediyorlar
ikisini de sevmiyorum desem
İkisininde tadini bilmem biz cok fakiriz 🤣
Yok artık sende 🤣🤣🤣
🤣🤣
Sahlep tabiisi. Boza da neymiş?🤦
İkiside tercihim ama kışın favorisi sıcak çikolata
Çok severim boza
İşte zevk sahibi :))
Boza da sevmem salep de
boza sevilmezmi.. mmm
İkisini de çok severim
Salep sevilmez mi yahu ama aramam.
Hiç tatmadım
Salep
İkisinide sevmem
Salep 🥛
Ben boza
Salep
Boza hiç denemedim
Boza tercihimdir
Boza severim
Salep
Evet. boza sevmem
Boza severim.
Salep
İkisinide sevmem
Salep severim
Boza hic denemedim😅
Boza