Dünya üzerinde gastronomi yarışması yapılsa, Türkiye'yi hangi yiyeceğimiz temsil ederdi?

Dünya üzerinde gastronomi yarışması yapılsa Türkiye'yi hangi yiyeceğimiz temsil ederdi?

Dünya üzerinde gastronomi yarışması yapılsa, Türkiyeyi hangi yiyeceğimiz temsil ederdi?

Açık ara künefe diyorum. 😋

Güncellemeler
+1 yıl
Adana da kebaptan bıktığım için mi acaba anlamıyorum neden bu kadar kebap cevabı geldiğini :D
Dünya üzerinde gastronomi yarışması yapılsa, Türkiye'yi hangi yiyeceğimiz temsil ederdi?
Cevapla