Güncellemeler
+1 yıl
Adana da kebaptan bıktığım için mi acaba anlamıyorum neden bu kadar kebap cevabı geldiğini :D
Dünya üzerinde gastronomi yarışması yapılsa Türkiye'yi hangi yiyeceğimiz temsil ederdi?

Açık ara künefe diyorum. 😋
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Adana kebap olurdu gadası
Pizza ve hamburger
ikisi de Türk yemeği değil kk
Kanka adana kebap dünyanın en lezzetli ikinci yemeği seçildi ama sdsds birinci italyan pizza dediler.
lahmacun kebaba ve baklava bir arada olur en son çay :D
Musakka ya da kapuska 😂😂
kebaptan sonra buna bile razıyım haha
Kebap lahmacun baklava
Kebap ve baklava
Bol soslu hatay döner
öğrenci olduğunu belli etme la. d
😂😂
Şırdan
Sarmalar dolmalar içli köfteler
kebap
Kebap benve