Çorbayı kupada içmeyi mi tercih edersiniz yoksa kasede mi?

Arkadaşlar sevgilim hiç kupada çorba içmemiş :D o öyle deyince acaba sorun bende mi yoksa onda mı diye şaşırdım. Nasıl yani? Benden başka kimse çorbayı kupaya koyup ekmek kemirerek içmiyor mu? :D

Kasede tercih ederim.
Kupada tercih ederim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çorbayı kupada içmeyi mi tercih edersiniz yoksa kasede mi?
Cevapla