Çorbayı bardakta mı yoksa kasede mi içersiniz?

Ben çorbayı genelde bardakta içmeyi tercih ederim ama bazen kasede içmeyi de tercih ederim. Peki ya siz genelde çorbayı nasıl içersiniz?

Çorbayı bardakta mı yoksa kasede mi içersiniz?

#MFBH22 #Yemeİçme #MFBHFood #Yemek #Çorba #ÇorbayıBardaktaİçmek #ÇorbayıKasedeİçmek

Kasede
Bardakta
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çorbayı bardakta mı yoksa kasede mi içersiniz?
Cevapla