süper soru için Teşekkür ederim @ilginfulya
Sevgiliniz üzümlü kek yapıp habersiz evinize gelse tepkiniz ne yönde olurdu?
süper soru için Teşekkür ederim @ilginfulya

Ben çok mutlu olurdum tabi ki de.. sarılırdım sevgilim bana kek mi yapmış derdim... aşırı duygulanırdım.. 🥺 çok romantik değil mi ama sjsjsj hiç sevgili olmamanın zararları :D :D sdsdf
Ahahah
Açıklama kısmı çok yerinde ve çok anlamlı kesinlikle aynı görüşteyim. Her ikisininde olması ve bu olayın gerçekleşmesi tabiki çok ama çok mutlu eder ve harika bir gün harika saatlerin birlikteliğinin başlangıcı olur. Güzel geceler dilerim 😇🌷😊
Ben teşekkür ederim 😊🌷
Değerli bulduğun için tekrar teşekkür ederim 🌷🌹🌷
Eline sağlık, iyi görünüyor:))
Bir an şok, sonra hemen içeriye davet ederim, güzel demli bir çay hazırlarım ve karşılıklı verandada afiyetle yer, içeriz.
Hemen çayı demlerdim bende. Kek çaysız gitmez çünkü.
Aferin aferin aferin sana
Sabah sabah kafa mı buluyorsun acaba
Cevap
34Cevap
Bunca zamandır üzümlü kek sevmediğimi öğrenmediysen boşa gelmişsin kim seviyor diye yaptıysan ona git derim.
Keki kendim yaparım istemez 😀
Mutlu olurum sarılırım kocaman. Bi çay kahve yaparım hemem
uğraşmış hoşuma gider elbette ama yaprak sarıp gelse yeminle ağlarım mutluluktan 🥺 seni haketmek için ne yaptım ben diye
😂
Sevgilim bana hazır kek bile alsa gelse benim kâlbimi fetheder oracıkta ben de hemen kahveleri yaparım tabiki seve seve..😍🍀🗝️
Kimsenin evine habersiz gidilmez, bu bir görgü kuralıdır. Yapılan keki sürpriz olarak sunmanın başka yolları vardır elbet.
Çat kapı değil tabi, ayak yaparsın önce bir nabız yoklar sonra ,
Boynuna atlar sarılırdım böyle inceliklerle dolu olduğu için, benim için kek yapmış afiyetle yerdik çay eşliğinde balkonda, yıldızları izleyerek, yanında da çekirdek çitreterek, sadece tatlıyla olmaz, tuzlu da eşlik etsin damağımıza.
"Ama ben üzümlü kek sevmem ki " derdim. Baştan çikolatalı kek yapardık 😂😂
O keki yemem yemeye kıyamam.. ulan hayale bak.. nasip olsun Allahim.
Erkeklerin bu tarz baskınları sevdiğini sanmıyorum :)
Bu beni zehirlemeye mi çalışıyor acaba diye düşünürdüm herhalde 😂
Şarkı söylerim sen benim üzümlü kekim ben sensiz nerelere gideyim.
Güzel fikir efsane olurdu demek isterdim de erkekler ile kızlar aynı şeyler den hoşlanmaz ama kafasında cinsellik varsa yatak varsa gün sonunda otomatik kabul eder
Sevgilim evime istediği zaman habersiz gelebilir sonuçta aile ve arkadaş gibi el alem değil. Hoşuma giderdi.
Böyle süprizlerle gelene hayır mı denir ya valla ne güzel düşünce derim kekle beraber arada oda kaynar 🤣
Evde yokum deyip kapıda bırakırdım ahahahhahajddsad 😂😂 habersiz gelmesin 🙄
Mutlu olurdum ve çok sevinirdim 😊 tabi sevgilim olsaydı 🙁
Merhabalar
Daha hiç sevgilim olmadı keşke olsada yapsa üzümlü kek
Tatlı sevmem. Beni tanıyorsa tavuk pilav, etli güveç falan yapar yani 😂
Tarçınlıysa kovarım, tarçınsızsa başımın üstüne :D
Haha bulduğunuzda kaçırmayın sevmek sadece hissetmek değil göstermektir hahaha doğru seçim olur hehe
Mutlu olurum tabi ki, bu kadar basit şeyle mi mutlu olurum ama o bunu bile yapmıyo
Bende bir çay demler ona sarılır yaptığı keki hem ona yedirir hemde afiyetle kendi kendim yerdim 😉
yemem ki sporumu diyetimi bozamam kusura bakmasın
Bana sürpriz olurdu. Çok sevinirdim. İçeri daver ederdim be birlikte yerdik.
Davet.
Çok sevinirim ve teşekkür eder oturup birlikte yeriz ☺️
Üzümlü olduğu için yemezdim😀
Evime gelirse son gelişi olur 🤣🤣😂
Babam vurur 😂😂
Kek niyetine onu yerim
Gelsin de kafasında parçalayım o keki
üzümlü sevmiyorum ama üzülmesin diye yerdim bide sarılırdım ellerine sağlık diye
hiç sevmem çikolata alsın
Hemenn evlenirim 😂
Düğün mü var emre 😂
Sen bi evlen gel 😄
Peki
Babamla oturup karşılıklı yerler artık
Cevabı net olarak vermişsin zaten
Hemen bir çay demlerim, beraber yeriz : ))
Oooo çok güzel olur afiyet ile yeriz
evime gelse yeter keki ben ona yaparım
Üzümlü kek sevmediğimi bilmiyor mu? 😱😂
Neden cikolatali degil derdim
Üzümlü kek sevmiyorum 🙄
habersiz şeyleri sevmemmm keki yerim
Menfaati vardır kesin istemem kimsenin kekini
Hoşgelmiş iki gözümm😍 bana bunlarla gelsin dndnjs
Habersiz gelmek ne demek? Olmaz öyle şey ne ayıp.
ben çok mutlu olurdum
Sorgusuz sualsiz nikah tarihi alırdım hemen 😃
Tesekurler arkadaşım
Kek sevmiyorum. Makarna ile gelsin
Önce keki sonra sevgilimi yerim.
Çayı hazır etmeye koyulurdum.😌
Kekle beraber sevgilimi de yerim
valla canım çekti beee
tadından yenmez
Yiaa şapşik gel iki çay hüpleteek.🥰
Çay bendense sevmiyordur
Hatırdan çiğ tavuk yenir yapacak bişey yok
Nen üzümlü sevmiyorum bida yapma derim hahs
güzel olur üzümlü de
Hemen çay koyarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?