Çok sevdiğiniz bir arkadaşınızın doğum günü için kendi ellerinizle yaptığınız pastayı eşiniz yese Ne Yapardınız?

Bugün eski işyerimden çok sevdiğim bir arkadaşımın doğum günü. Hala grupça görüşmeye devam ediyoruz. Ufak bir kutlama için görev paylaşımı yaptık ve arkadaşım benim tatlılarımı normalde çok sevdiği için pastayı ben yapmak istedim hazır almak yerine. Zaten yapım aşamasında çok uykusuz olduğum için şeklen harika değildi. Ama bilin ne oldu? Sabah uyandım ve bir baktım ÇOK SEVGİLİ KOCAM PASTANIN 3TE 1İNİ YEMİŞ. Ortak arkadaşımız bu arada o kişi.
Siz olsanız bu durumda eşinize nasıl bir karşılık verirdiniz?
Çok sevdiğiniz bir arkadaşınızın doğum günü için kendi ellerinizle yaptığınız pastayı eşiniz yese Ne Yapardınız?
Güncellemeler
1 yıl
En geç 2 saate buluşmak için çıkacağız vaktim yok yani 🙃Pasta işi hallolur hazır da alınır ama eşimin tavrı beni rahatsız eden re-state//background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (0, 0, 0), justifyLeft
Çok sevdiğiniz bir arkadaşınızın doğum günü için kendi ellerinizle yaptığınız pastayı eşiniz yese Ne Yapardınız?
Cevapla