
Nasıl olmuş kahvaltı gelin beraber yiyelim 😊
Sucuklu simit, patatesli omlet, patates topları ve çay😋🤤

Nasıl olmuş kahvaltı gelin beraber yiyelim 😊
Sucuklu simit, patatesli omlet, patates topları ve çay😋🤤
hiç değilim böyle evet her yemeği yapmayı bilirim elimde lezzetlidir ama yemek yapmaktan hiç hoşlanmıyorum açıkcası evde yalnız olduğumda bütün gün aç dururum bir şey yapmam ya da hazır bi şeyler yerim
Hımmmmmmm anladım teşekkürler 😊
Dün akşam evde canım irmik helvası çekti ve gece saat 10 baktım dolapta yarım paket irmik var hemen çat pat yaptım sonra koşa koşa dondurma aldım yedim yani canım istediğinde duramıyorum
Hihi güzel yapmışsın aynen ya kimse durduramaz😂😂
Valla öyle çok dışarı çıkıp bişiler almışlığım var hele bi akşam kabak tatlısı yaptım kaymak bulmak için dört dolandım ve buldum yani 😂😂😂
Ooooooooo ne güzel 😃 😃
✋😅 burdaa
Hihi 😂😂güzel 😊
Hihi bitti ama sana tekrar yaparım 😊
Hihi tamam gel tabi bekliyorum 😊
Rica ederim
Tamam tamam bekliyorum 😊😂
Sorrrrrrrrr bakim 👁️👄👁️💅
Yalnız kız 😂😂
Sen
Hımmmmmmm ooooooooo serseri demek 😍😎 neden serseri tipliler bana çekici geliyor hiç bilmiyorum onlardan bir şey olmaz ama ben seviyorum 😅🤤
Ben de memnun oldum 😂
Hımmmmmmm 🤔 görmedim 🙈 merak ettim şimdi ne dicin
Hımmmmmmm nasıl yani tek tek gelmiyim derken 😅
Güzel beyefendi ol serseri olma kızarımmm haaa 😡😂😂😂
Hımmmmmmm 🤔 ohhhhh ne güzel tek başına kafa rahat kıskandım şimdi ya ben de istiyorum 🥺 hihi sinirli biriyim sinir etmezsen kızmammm😂😂
Neyi yanlış anladım 😅 söyle de öğreniyim aferin sinir etme 😎
Heeeeee anladım 😂😂
Neden ki ankaralılar kaba mı😮😐😑 kabalarsa neden kabalar beyefendi olamıyorlar mı çok mu zor 😑😑
Evet işçi ben patronum istediğim saatte gelirim 😂😂😂
Hihi anladım 😂
Tek iyidir güzeldir
Eğer işini güzel yaparsam 50. 000 TL alırsın çalışanımmm herkes benim gibi bir patron ister kesin 😃😂😂
Hihi korumam olucaksın korumam olmasını hep istemişimdir eğer biri saldırmaya çalışırsa ve sen beni güzel korursan maaşını arttırırım 100. 000 ya da daha fazla o benim insafıma kalmış bir şey ve senin işlevine gerçek bir koruma gibi beni hiç bir çizik olmadan korursan maaş artar yoksa azalır en düşük 50.000 50.000 den başlıyor 😂😂
Aaaaaaaa 😅 yok ya ölme kıyamam 🥺
Günaydınnn ☀️ ☀️ ☀️
Hihi olur 😂😂
Cevap
7Cevap
ben açlıktan ölsem de üşendiğim için yemek yapmak zor geliyor :D :D afiyet olsun eline sağlık. simit de severim ama yanında kahve olmalı sdfsd
Hihi üşengeçlik sadece yemekte yok oluyor yoksa herşeye üşenirim 😃😂😂
Sağol 🤗
Hımmmmmmm Olabilir 🙃 teşekkürler 😊
Yeter ki canım istesin. İştahım açık olunca gece üçte kalkar börek açarım
Hihi güzel aynı benim gibisin 😍🤗
Dişimin koğuğuna girmez ama. madem cagirdin yeriz :)))
Hihi 😂😂😂
Daha fazla yaparım ya canın sağ olsun 😊
Teşekkürler 😊
Fazla olursa olur bak :))
Hihi tamam fazla yaparım 😃😃
Tmmdir
Bende öyleyim.
Hihi ne güzel 😂 😊😃
Bak böyle olmaz ama hep kendin yiyorsun ya afiyet olsun 😀😀🤗
Hihi gel beraber yiyelim o zaman 😂😊
Sağol 🤗 💛
Gellllll 😜😜😋🤗😃
Simiti yaptıysa eğer mükemmel gözüküyor. Gece gece canım çekti dkzkdkxkdm
Asko ellerine sağlık da hep karbonhidrat olmuş
Sağol 🤗
Evet öyle oldu ama pek umursamıyorum 😅😂
sen mi hamaratsın?
Bilmem 🙃pek öyle düşünmüyorum daha öğrenme aşamasındayım
Alakası yok
Hımmmmmmm anladım teşekkürler 😊
Severiiiim
Güzel 😊
Hazırla da görelim bakalım güzel mi
Hihi tamam 😂😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?