
Tatlının verdiği iki dakikalık mutluluk, uzun vadede üzüyor da o yüzden 😒😒

Tatlının verdiği iki dakikalık mutluluk, uzun vadede üzüyor da o yüzden 😒😒
Kaya tuzu, elma sirkesi ve turşu bayağı bastırıyor. Hatta mükemmel ağız tadı için birkaç tane sarımsak ye. Evet kokusu ağır doğru. Bak kötü demiyorum kokusu ağır. O yüzden alışma zamanları için tatil öncesi akşam yemeklerini tercihe et sarımsak için. Sirke, tuz ve tursunun zamanı yok. Aç ve tok her daim. Özellikle aç karın ile daha sağlıklı. Ay canim çekti sarımsak mı yesem. Yatmaya giderken bile ağızda o kadar mükemmel bir tat bırakıyor ki sarımsak. Enfessssssssss
Bence kahve içmeyi dene ya da meyve tüket bunlar tatlı ihtiyacını bastırır ben genelde öyle yapıyorum.. ya da bir şeyler atıştır kalorisi düşük
Cevap
19Cevap
Benimde aklımın bir ucu hep orada 😄
Hazır mısın cevap veriyorum. Bir internet uygulamasına giriyorsun ve tatlı siparişi veriyorsun. evet başardın :D
Ben 2 ay hiç şeker yemedim şekere toleransım oluştu ve şu an çok nadir yiyorum çok da mutluyum hiç zorlanmıyorum
Az dan az çoktan çok gider ye gitsin ne olacak can boğazdan geliyor zaten hem yediğin iki tane tatlıdan ne olacak sanki 🤥🤥
Ben bastırmıyorum canın istiyorsa bir dilim ye bence
Aynı sorun bende de var bişey bulursan bana da yaz🙄
Benim de canım tatlı çekiyor bazen ama gördüğüm her tatlıyı yemiyorum
Kıyamam… sağlıklı tatlılar tüket …. Bal…. Meyve gibi
Maden suyu icersen giderir o istegini. :)
Muz yemelisin. Denendi ve onaylandı
Ufak bir parça ye nefsin körelsin
bende 00 27720623413 bu numara var
dogru tv youtube capetown cep numaram
Tatlı yiyereek 😱
Kilolu da ölmişidi fitli de ölmişidi falan felaaann
Onu karıncalar yesin. Çabuk git ve tatlı ye iştahlı iştahlı bir de film aç yanında offf
İşlenen en güzel gece günahı bu püüü
Su iç
Meyve ye
Yiyerek 🙄
Tatlı yiyerek
yiyerek
meyve ye
Elma tarçın yoğurt ye karıştır
Tarçın ye
Çikolata :)
Kuruyemiş ye
Tatlı yiyin ozman
Aynaya bakarak
git ye :D
Tatli yiyerek 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?