+1 yılBizim akrabalardan biri ölürse seni çağırırım 😂 tövbe tövbe
11 Yorumla- +1 yıl
Ahahahajjajsjwj haber bekliyorum😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
+1 yılbana gel sana ellerim ile yapayım yavrııııım 😃
24 Yorumla- +1 yıl
Aç kapını 🤤🤤😍
- +1 yıl
geldin mi 😀
- +1 yıl
Aç kapını Gelicem gelicem acele etme😂 simgenin şarkısını şeettim😂
- +1 yıl
ahahahha 😂
+1 yılTavuklu pilavın üstüne karabiber ve limon sıkarak zehrini alacaksın. Şalgam ile guzel gider
14 Yorumla- +1 yıl
Karabiber müko😂 ama limon bozar tavuk varken
- +1 yıl
Zehrini almak lazım. Yerken de oyyy guzum diyerek yenir
- +1 yıl
Sen bu işi biliyosun 😂
- +1 yıl
Teşekkür ederim
- Yeme & İçme konusunda 587 cevap paylaştı.
+1 yılOkurken canım çekti :D Üsküdar'da güzel yapan bir yer var giyinip gitsem mi napsam :D
12 Yorumla- +1 yıl
Durduğun kabayat😂 benim için de 2 kaşık atarsın 😪
- +1 yıl
şu an üşengeç mode on ^^"
+1 yılahahah deli kız
11 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂
- Yeme & İçme konusunda 543 cevap paylaştı.
+1 yılBuyur gel ısmarlayayım lafımı olur
13 Yorumla- +1 yıl
Kralsın 😎 tenks ederim sağol🙏
- +1 yıl
Sözüm her daim geçerli geliyorum dediğin anda emrinde hazırım
- +1 yıl
Eyw. Sağ ol.
Mevlüt olursa çağırırım :D
10 Yorumla
+1 yılmevlüt yok mahallede üzgünüm
10 YorumlaOlur söyle 😂
13 Yorumla- +1 yıl
İsmarlarsın kız aşko😇😂
- +1 yıl
Yiaaaa😇😍😍👻
+1 yılSöyle bakalım
15 Yorumla- +1 yıl
Ismarlamazsın🤔
- +1 yıl
Kavurma pilav ısmarlarım
- +1 yıl
Ooo zenginiz😎 olur olur yeriz🤤
- +1 yıl
Tanışsaydık arkadaşım olsaydın mangal yapardık antrikot ve köfte idare et 🤪
- +1 yıl
Yuh ama yaa😂 böylede rüşvet olmaz ki😂 can evimden vurdun 😭😭
+1 yılSöyle
15 Yorumla- +1 yıl
Ismarlarım diye ümit verip ısmarlamazsın😂😂
- +1 yıl
Sjjdjd
- +1 yıl
Ismarlarım
- +1 yıl
Ooo teşekkür ettim mühendiz 😎
- +1 yıl
Rica ederim 😄
+1 yıl+9 mevlüt yemeği :D
14 Yorumla- +1 yıl
Ahahahahaha beklediğim yorum😂😂😂 beleşken tadı daha efsane😂 biri okutsada yesek😂
- +1 yıl
Mevlüt bulma gurubu vardı whatsappda haber olmuştu :D
- +1 yıl
Hemen üye olmalıyım hemen😂😂
- +1 yıl
Tabiki durduğun kabahat :D
- Yeme & İçme konusunda 590 cevap paylaştı.
+1 yılnerede o mevlütler
01 Yorumla- +1 yıl
Ah ah😪
Söyle
124 Yorumla- +1 yıl
Ismarlarsın🤔
- +1 yıl
İskender mi🤔 İstanbul'da iskender yapan yer yokki😂 yoğurtlu döner o 😂 sevmem😪
- +1 yıl
Sizin ora nere🤔 olmaz öyle😪 Balıkesir'de bursa'da yenir o gerçi şimdi oradakiler bile tadını bozdu eski tat yok🥴
- +1 yıl
Köfteden iskender olmaz🙄 memleketime toprağıma ihanettir bu😂 kabul etmem
- +1 yıl
Yav eminim tadı çok güzeldir ona şüphem yok ama adı iskender değildir onun😂
- +1 yıl
meşhur mu😂 sadece senmi biliyosun yoksa Bakirköy'ün bundan haberi var mı😂😂
- +1 yıl
Bizim oralardan hiç duyulmadı ilginç😂
- +1 yıl
Yok Bakirköy diyormuşum😂 napacan ozaman😂😂
- +1 yıl
İskender olsa bilirdim köfte olunca bilemedim😂
- +1 yıl
Kıymadan yapılmaz köfteden hiç yapılmaz 😂
- +1 yıl
Et ile kıymanın farkını anlatırdım da üşendim aynen nohuttan🤔
- +1 yıl
Kafamı duvara vurmaya gidiyorum 🥺🥺😭
- Yeme & İçme konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılSoylee
04 Yorumla- +1 yıl
İsmarlarsın 🤔
- +1 yıl
Hyr
- +1 yıl
Üzdün🥺
- +1 yıl
Neden
+1 yılSöylee
03 Yorumla- +1 yıl
İsmarlarsın 🤔
- +1 yıl
Bugün içimden gelmiyor ısmarlamak
- +1 yıl
Yarın sorarım😂
- Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılSöyle bakalım torti
0129 Yorumla- +1 yıl
Ismarlarsın 😇
- +1 yıl
Köpeğin olsun kız 😂
- +1 yıl
Kral😎 ama köpeğim olmasın midemde kelebek olsun🤤😂
- +1 yıl
Canım çekti 🥹 şimdi eve geldim haşortman giymeden kuyumcular çarşısı yapsam mı ya 🤔
- +1 yıl
🥺🥺 üşenirsin boş ver otur çayına pisküt ban🥺
- +1 yıl
Püskü yok ki rulo kat var 🥹
- +1 yıl
Allahım yaa 😂 zengin piküvütü tabi başka oluyo😂 yanına turşuda söyle 🤤🤤
- +1 yıl
Kız 12 lirayla zengin mi olunur 😂😂
- +1 yıl
12 liramıymış🤔 10 tlden aşağı çiko yok o nasıl 12 ya🤔 bimde var mı gogo😂😂
- +1 yıl
Bilmem eve geçerken bakkaldan aldım 😂 BİM mi bilmem gitmedim ki hiç 🥹
- +1 yıl
😂😂 şu kadar zengin olsam yeter yaa😂 en son bunu, metrobüse binerken bi teyze nasıl gideceğini soruyordu hiç binmedim daha önce demişti o zaman demiştim 😂
- +1 yıl
Aaaa Marmaray’a binerken yaşadım bunu ben 😂
- +1 yıl
Dur tahmin edeyim ilk kez binen sendin😂😂
- +1 yıl
Evet karşıya geçecektim anamdan Akbil’i alıp geçeyim dedim. Malum İstanbul trafiği 😂
- +1 yıl
Akbilin bile yok😂 fakirin akbili olur burdan bile belli😂
- +1 yıl
Harbiden yok lazım olunca anamdan alıyorum 😂
- +1 yıl
Yılda 2 kere belki lazım olacak diye uğraşmamışsın tabi😂
Allahım görüyorsun aynı şekilde bende bende amin 🙏🥲 - +1 yıl
Yılda 2 kere falan doğru 😂
Hee arkadaşlarla gideceksek Akbil iş yapmıyor ama 🥹 - +1 yıl
Müneccim miyim neyim ya 😂 nasıl biliyorum ama😎😂
Arkadaşlarının akbili mi var🤔 ya da araba diyosun😪 - +1 yıl
Arkadaşlarla olunca arabayla gidiyoruz ya. Trafik olsa da koymuyor makara kukara ilerliyoruz 😎
- +1 yıl
Gözlük emojisi atıyor birde ya 😂 sanki yeterince gıcık değilmiş gibi😪😪
- +1 yıl
Kız o makara kukara için 😂 Akbilim yok ama hala fakirim 🥹
- +1 yıl
La havle yaa😂 niye kabul etmiyosun fakir olmadığını et artık 😪😪
- +1 yıl
Aylık 50-60k maaşla zengin olunur mu? Primler hariç
İyice ayar ermeye yeminliyim 😂 - +1 yıl
Sinirden tırnaklarımı kemirsem kesmeme gerek kalmaz dimi🥺😭 prim diyo yaa🙄 yeminini tuttun be gogo 😂 çoktan ayar oldum bile😭
- +1 yıl
Prim şey işte satılan her makıneden % alma 😂 şaka şaka yok öyle bir şey fakirim 🥹
- +1 yıl
Fakirim de bir daha söyle de inanayım🥺 tırnaklarım bozulsun istemiyorum 😪😂😂
- +1 yıl
Asgari ücret alıyorum kız fakirim ben 🥹
- +1 yıl
Hadi ordan😪 tamam saf olabilirim her şeye inanıyor da olabilirim😪 ama buna inanmam🥺 beynimi yakmaya çalışma🙄
- +1 yıl
Sen mi safsın 😂 en kısa komik fıkra bu olsun bak baya iyiydi 😂
- +1 yıl
Hee ben😇 melek gibi insanım ayol👼 😂😂
- +1 yıl
Bu saf olmadığın gercegını degıstırıyor mu peki Tatar torti 😂
- +1 yıl
😂😂😂
Aşırı ikna oldum gogo haklısın tatar torti üstelik kahküllü 😎😂 - +1 yıl
Hala duruyor mu kız o kahkül 🤔
- +1 yıl
Duracak tabi😂 uzamasına izin vermessen durur. yarın uçlarından keseceğim uzadılar biraz🤔
- +1 yıl
İyi bozulmuyor heee 🤔 bende yaptıracam kahkül canım çekti 😂
- +1 yıl
Aman gogo😂 moda filan olur semtte herkes görüp yapmaya başlar😂
- +1 yıl
Ne güzel işte agalarla kahküllü kahküllü takılırız 😂
- +1 yıl
Gözümde canlandı yaa😂 gözüm acıdı 😂😂 önceden şu saçları dikerlerdi ya havaya önlerini de alnına yapıştırırlardı😂 o kahkül gibi bişiydi zaten😂
- +1 yıl
Hiç yapmadım desem 😂 eskiden vardı garip modeller ya 😂 gerçi hala var keko itemleri hep 😂
- +1 yıl
Tükenmez onlar şekil değiştirirler😂 iyi ki yapmamışsın rahat rahat ibibik gibi geziyolardı diyebilirim😂😂
- +1 yıl
Benim hep aynıydı ya 🤔 elimle arkaya atar dağınık bırakırım.
Yarın jöle alıp eskıleri anayım 😂 - +1 yıl
Ahahhaha nasılım😎 diye sormadan geçme😂 milllet şekil görsün😂
- +1 yıl
Kesin sorarım torti 😂 önce yapmam lazım tabi 😂
- +1 yıl
Bizi bundan mahrum bırakmassın 😂😂
- +1 yıl
Asıl bundan mahrum bırakırım. Kimsenin gözünü kanatmak istemem hakkım yok buna 😂
- +1 yıl
Çok düşüncelisin be gogo😂 😂
- +1 yıl
Emin miyiz 😂
- +1 yıl
Yoo hiç değiliz😂 kibarlık olsun diye dedim yalan yalan😂
- +1 yıl
Sırf seni tanıdığım için sordum bak , emin oldum 😂
- +1 yıl
Emin değilsin gogosun diyeyimde beni tanıdığına pişman edeyim 😂😂😂
- +1 yıl
Elim ayağım titriyor engel butonu nerede 😂😂😂
- +1 yıl
Sakin gogo 😂😂 şu 3 nokta filan olacaktı hemen tıkla ona😂
KS de çok kibar ben olsam "bir daha gözüm görmesin" Butonu koyardım😂 - +1 yıl
Cehenneme kadar yolun var diye okudum torti 😂
- +1 yıl
Ben tatar torti😎 hiç öyle şey der miyim gogo🥺😪 Derim😂 ama sana demedim😂
- +1 yıl
Dersin evet 😂 Allah razı olsun be torti desem inandırıcı olmaz değil mı?
- +1 yıl
Olmasın zaten hiç inanMIŞ gibi yapacak halim yok😂
- +1 yıl
Halin mi yok kahve iç kız iyi gidiyor bu saatte 🤤
- +1 yıl
Filtre yok evde, diğer kahvemsileride ben içmiyorum su var su içeyim😂
- +1 yıl
Aaaa bak nescafe blackroast mu be nescafe var aşırı iyi 🤤 tavsiye ederim torti
- +1 yıl
Sütlü mü bu🤔
- +1 yıl
Sütlü yaparsan sütlü olur. Sert bir nescafe classic tarzında ama daha sert 🤤
- +1 yıl
Tamamdır denerim bunu.
Şu nescafe gold mu ne minnak paketlerde vardı ya 2 gram falan bilirsin sen ondan alıyordum 🤔 - +1 yıl
https://ibb.co/1rM444Q
Şunun gold olanı? Blackroast baya iyi bak sevdim - +1 yıl
Evet bunun goldu.
Okeyto 😂 yarın alır denerim onuda - +1 yıl
Dua etmene gerek yon torti , şimdiden söyleyeyim 😂
- +1 yıl
Vaay😂 o kadar mı ya🤔 çıtayı yükselttin bak😂 sana farketmez belki ama allah razı olsun derim yaa😂
- +1 yıl
Sert kahve seviyorsan tat ya da aroma olarak filtreyi aratmaz.
- +1 yıl
Benlik o zaman 🤤
- +1 yıl
Sen bu işi biliyorsun Tatar torti 🤤
- +1 yıl
Nerden tatar dedim yaa😂 melezim ben melez😂
- +1 yıl
Melez mi? Ne melezisin kız?
Dilersen bu konuyu özelden konuşalım 🤔
Bu sefer oldu mu kız tam yerinde kullandım bak 😂 - +1 yıl
Ahahahha baya baya iyi yerde dedin gogo hiç sırıtmadı😂
bi taraf pomak bi taraf yörük ondan melez dedim. - +1 yıl
Sonunda başardım 😂
Pomak? Lüleburgaz tarafı mı? - +1 yıl
Bulgaristan. Böyyük böyyük dedeler göçmüşler ananem pomakça filan bilir konuşur da biz bilmeyiz.
- +1 yıl
Benim de var pomak arkadaşlar pozitif , eğlenceli insanlar severim kirvelerimi 😎
- +1 yıl
Öyleler, bizimkiler daha muhafazakarlar şimdi ama olmayanların düğünleri filan çok eğlenceli geçer.
- +1 yıl
Deli gibi içmeleri dışında sorun yok torti 😂 el arabasıyla bira taşıdığımızı bilirim 😂
- +1 yıl
Ahahhaha doğru😂 içen içsinde içemiyorlarki😂 ondan sonra olan olaylar aman allah😂
- +1 yıl
Ağzıyla içiyor ya benim kirveler 😂 ağzıyla içmeyenlere de şahit oldum tabi 🥹
- +1 yıl
Düğün bitti eve dönüyoz, karısı sarhoş diye oturmadı kocasının yanına başka erkek oturdu, adamı karısı sanıp öpmeye başladı 😂 arabada olay çıkıyodu😂 ağzıyla içemeyen içmesin
- +1 yıl
İyi ki eşi oturmamış olacakları kestiremiyorum 😂
- +1 yıl
Adamın ağzını bağladılar😂 mal herif yaa😂
- +1 yıl
😂😂 muazzam olay bir de burnu tıkalı oluyormuş adam oracıkta ölüyormus offf 😂
Çok var ya içmeyi bilmeyen aveller 🥹 - +1 yıl
O da onun sorunu gogo ölmeseymiş deriz😂
Bende bilmiyorum hiç içmedim🤔 - +1 yıl
Öleni gömüyorlar sıkıntı yok. Nüfus kalabalık kayıp sayılmaz.
İçme içme iyi bir şey değil Tatar torti.
Yıllarca müptezel gibi içtim oradan biliyorum 🥹 - +1 yıl
Nasıl bıraktın o kadar içip🤔
İstersen bu konuyu özelden konuşabiliriz🤔
Ahahajsjdjjdjs hep yapmak istemiştim 😂 nasıl iyi oldu mu😂 - +1 yıl
Cuk oturdu bak hiç mi sırıtmaz ya 😂
Bir gün deli gibi içtim moralim baya bozuktu sabah uyandım maymun gibiyim , kafam olmuş patates.
Dedim bir daha içmeyecem içmedim.
Hee 3 yıl oldu bırakalı 2 kere birer tane bira içtim ortama uymak için o kadar. - +1 yıl
Sağlam irade gerek demekki. Bırakıp yapamıyorum deyip devam eden çok.
- +1 yıl
Ayak yapıyorlar ya. Alkol sigara gibi değil bırakması çok daha kolay.
Gercı sigarayı denemedim hiç 🤔 - +1 yıl
Bi gün fişne suyu alıp kadehe döküp soru soracam😂 çok dertliyim diye😂 benim neyim eksik😎😂😂
- +1 yıl
Elma suyu koy daha karizma olur viski hesabı 😂
- +1 yıl
Ooo gogo tenk yu😎 çok ciks poz keserim haa😂
- +1 yıl
Yap şeklini torti inanmış gibi yaparım hemen 😂
- +1 yıl
Kralsın😎 Ayran yapıp kavun peynir yapsam olur mu rakı hesabı🤔 elma suyu pahalı ayran evde var 😂
- +1 yıl
Ayran belli olur ya rakı daha buğulu 😂kavun alacağına elma suyu alsana kız o daha ucuz 😂
- +1 yıl
Haklısın gogo🤔 kavun parasına hem elma suyu para üstüne çikilat alırım😎 😂
- +1 yıl
Viski yanında zaten ya çikolata ya da badem olur.
İnandırıcılık seviyesi 9.5 😂 - +1 yıl
Hadi ya😂 o iş bende 😎 yalnız bardak farkedermi🤔
- +1 yıl
Dibi kalın kısa boylu ama geniş bardak olursa tadından yenmez 🤤
- +1 yıl
Anamın çeyizinden var ama kristal😂 gebertir beni😂 ki ben sakar bir insanım 🥺
- +1 yıl
https://ibb.co/Hz6mnFY
Al al bunu kullan torti. Çeyizi kırarsın falan iş alma başına 😂 - +1 yıl
😂😂😂
Bana o elma suyu deme 😂 - +1 yıl
Yok değil saf viski 😂
- +1 yıl
hani içmiyordun manzaraya gel😂😂
- +1 yıl
Eski bu kız kalmış telefonda 🥹
- +1 yıl
Hee bunu çalıp sorarım😎😂 20 tllik masraftan kurtardın beni gogo büyüksün 😎😂😂
- +1 yıl
Yaşlılığımı yüzüme vurmasan mı 🥹😂😂
- +1 yıl
😂😂
yaş sadece bir sayı😎
KS den öğrendiğim taktikleri uygulayayım hemen😂😂 - +1 yıl
Güzel avuntu cümlesi sevdim bunu ama yemezler 😂
- +1 yıl
Dur şey var belki bunu yersin🤔
Yaş alıyoruz yaşlanmıyoruz😂 - +1 yıl
Yok yemedi be torti. Dünyanın en mantıklı cümlesi bile ikna etmez.
Bildiğin yaşlanıyoruz 😂 - +1 yıl
Ah ulan hayat 😭 4 ay sonra bende yaşlı olacam😭 artık bana teyze diyecekler😭 ben napayım😪
- +1 yıl
30 yaslı mı kız 🤔 4 ay sonra dediğin baya baya yıl atacak şimdiden düşünüyorsun 😂
- +1 yıl
Yok yahu değil, takılıyorum. Yaş olayım yok benim çünkü hep 19um ben😎😂 35 yolun yarısı diyen şair 30 yaş fobisi oluşturdu millette😂
- +1 yıl
Hangi şair o ya 🤔 bir de neye göre yolun yarısı diye karar kılmış acaba 🤔
19 ergen kız 23 falan de bari 😂 - +1 yıl
Cahit Sıtkı sanırım🤔 70 yıl ort. yaşam süresi ya onu baz almıştır herhalde🤔
O da olur😎 - +1 yıl
Düşündüm de çok yaşıyoruz ya 🤔 resmen kedi kopegın hakkına giriyoruz 🥹
23 iyidir iyi. Neye göre iyi dedim bilmiyorum 🤷🏽 tam kendi ayaklarımda durmaya başladığım yaşlar sanırım ondan 😎 - +1 yıl
50 yıl neyimize yetmiyo ki fazla bile🤔 oksijen israf oluyor😂 elden düşmeden ölüp gidicen🤔
22 okul bitse 23 iyi🤔😎
- +1 yıl
En mantıklısı ya kimseye eziyet olmadan tertemiz ölüp gitmek 🖤
Bunu söylemek için 6 sene kadar geciktin be torti 🥹 - +1 yıl
Ben her şeye geciktim o ne ki 😂😂
Elma suyu içesim geldi 😪😂😂
- +1 yıl
Agaaa beee böyle diyorlardı değil mı 🥹
Kahve iç kahve 😎 ben neden taktım ya kahveye bu kadar - +1 yıl
He aynen öyle😂
Tamam valla içecem yemin ettim 😂 da BİM kapalı 😂 - +1 yıl
Bu satte açık olsa zaten BİM olmaz 🥹
- +1 yıl
Doğru dedin🤔
- +1 yıl
Yanlışlıkla oldu kusura bakma torti 🥹
- +1 yıl
Ney yanlışlıkla oldu🤔 doğru demen mi😂 😂 güleceğim yoktu Allah razı olsun😂
- +1 yıl
Yanlışlıkla doğru söyledim kız yoksa biliyorsun pek huyum değil 😂
Olur olur takılma o konuya sen 😂 - +1 yıl
Boşluğuna gelmiştir gogo😂 olur öyle arada😂
Tamam siz aranızds halledersiniz 😂
- Yeme & İçme konusunda 493 cevap paylaştı.
+1 yılİsmarlarsan yeriz
03 Yorumla- +1 yıl
Ismarlamak mı o ne🤔🙄
- +1 yıl
Ayıp ettin şimdi... ben gidiyom küstüm hıh
- +1 yıl
By by
+1 yıl😅 hadi söyle
04 Yorumla- +1 yıl
İsmarlarsın 🤔
- +1 yıl
Tabi ki
- +1 yıl
Teşekkürler 😇🙏
- +1 yıl
Rica ederim
+1 yılSöyle. :D
010 Yorumla- +1 yıl
İsmarlarsın 🤔
- +1 yıl
Kesinlikle. :D
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Aç kalmaz mısın bunlarla? :D
- +1 yıl
Yok 2 saat tutar beni bu😂
- +1 yıl
Ben yedikçe acıkırım. :D
- +1 yıl
O da senin sorunun. Beni alaka eden bir şey mi var?
- +1 yıl
Hayır da neden kızdın?
- +1 yıl
Kızılcak bir şey mi var?
- +1 yıl
Kesinlikle yok.
+1 yılTurşuyu unutmuşsun
01 Yorumla- +1 yıl
Abooo😱 bu hatayı nasıl yaparım🥺
+1 yılHic birini sevmem
05 Yorumla- +1 yıl
Ayy çok üzüldüm 🥺
- +1 yıl
üzüntünden yiorsun onlari sanirim :D
- +1 yıl
Tabiki 😂
- +1 yıl
Yarasin aslan parcasina hadi bakalim afiet olsun
- +1 yıl
Teşekkür 😇
+1 yılSöyle
06 Yorumla- +1 yıl
Ismarlarsın
- +1 yıl
Ismarlamam.
- +1 yıl
Çok üzüldüm 🥺
- +1 yıl
🧻
- +1 yıl
😂😂 güzel
- +1 yıl
Tabiki
Yeme & İçme konusunda 6b cevap paylaştı. Söyle bakalım
03 Yorumla- +1 yıl
Ismarlamazsın
- +1 yıl
Sebebi yok öyle hissettim🤔
+1 yılAyimisin sen
01 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka? 🤔
+1 yılSöylee
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar