Bundan sonra akşam yemeklerini hep bu saatte yemeye karar verdim. Sabahları kahvaltıyla uğraşmıcam artık ahsjsj

Bundan sonra akşam yemeklerini hep bu saatte yemeye karar verdim. Sabahları kahvaltıyla uğraşmıcam artık ahsjsj

Bence gece atıştırmasıdır. Akşam saat 10'dan sonra yemek yemek sağlıklı değildir. Ayrıca tok uyursan aç uyanırsın, aç uyursan tok uyanırsın. Bu da bir gerçek.
Yoo tok uyandım
Daha çok uyumaniza izin vermeyecek bir karın doyurma menüsü gibi duruyor. Metabolizmanız rahatlamaya çalışıp uyku moduna gececeklen ona bol miktarda protein şeker karbonhidrat yüklemesi yapmışsınız. Uyunamayacak bir geceye hoş geldiniz. Tabiki eğer bunyeniz buna alışkın ve mideniz yemeğe reaksiyon vermeyecekse biesey olmaz.
Yemek yedikten sonra uyunmayacak olsa bebekler uyuyamazdı. Ben de bir bebek olarak uyumadan karnımı doyurabilirim tşklr
Bebek metabolizması ile sizinki aynı değil. Mesela o anne sütünden ciddi anlamda. fayda sağlar ancak siz bu yaşta anne sütü içerseniz hiçbir yararını göremezsiniz.
Neyse fikrimi beyan ettim sadece, rahatsız ettiysem özür dilerim. Ben teşekkür ederim. İyi geceler
yarına yapılan kahvaltıdır
Geç kalınmış akşam yemeği bence😁 bu saatte yemiyorum sonra göbek yapıyor ödem yapıyor.
Off benimde göbeğim var ya ama olsun ya yarın spora gidicem
Bende bazen yediğimde kendimi öyle avutuyorum😂😂
Teşekkür ederim🧚
Cevap
22Cevap
Bence alınmış kilodan başka bir sey değildir ahah. Geç akşam yemeği diyelim bakalım 🖤
Gereksiz bir öğün diyebiliriz.
Benim için tam zamanında yenmiş son öğündür :D çünkü akşam yemem gece yatmadan 1-2 önce yerim
Yat zıbar yemeği derim ben ama böyle ağır bir şey yemem.
*Çorba 1 dilim ekmek
*Küçük porsiyon peynir zeytin 1 dilim ekmek
*Yarım avuç kuruyemiş
*1 orta boy meyve (mevsime göre)
Bunların hepsi değil tabiki 🤣🤣 her yıldız bir alternatif hangi yıldıza ruhum yakınsa onu tercih ederim 🤗😇
Geç kalınmış akşam yemeği ama miğde nerden bilicek geç kaldığını yemeği yiyip hemen yatmassan sıkıntı olmaz çok
Geç kalınmış akşam yemeğidir salamlı yumurta da severim hani 😋
Hicbiri. Kilo yapacak pismanliktir sadece. Yeme uyu
Kahvaltı için fazla erken olur. O yüzden geç kalınmış akşam yemeği daha uygun.
ben burada açlıktan debeleneyim millet neler yiyor gece yarısı 🥺
Olsada yesek valla canım çekti ye hiç farketmez karnın doysunda
Hayatı boşvermiş insan bu saatte buna yarın için yapılmış erken kahvaltı der 😂
Bu saatte yemek yesen bile sabah yine acıkacaksın ha benim keyfim bu saatte yemek istiyor diyorsan afiyet olsun
üzgünüm geç saattede yesem sabah kahvaltısı olmadan kendime gelemem
Aynen köylüm
En sevdiğim öğündür 😄
Sabah ben yine acımıyorum ki isterse 4 de yiyim kdksks
geç kalınmış akşam yemeği
gece 3 ten sonra kahvaltı olur : )
Yemekten sonra biraz spor yaparsın olur biter, mesela klavye tuşlarına basmak gibi ,😂😂
Üzerine felsefe yapilmis bir ara ogundur bence
Sadece gereksiz kaloridir
Öyle demeeeeğğğğ
Yol kilo olarak döner sonra kilolari vermek için daha çok ugraşirsin
Tavuk salam sosis gibi şeyler yemeyin çok zararlı , ayrıca çok kötü rengi de bir degisik.
Hemen ustune yatarsaniz kabus gorursunuz. Yedikten sonra vakit gecirmek lazim
Acıkılmış bir yemektir işte ya hdjfk
Reflüye kiloya davetiye..
Acıkmıştır sadece belkide yiyen kişi
Mideye edilen bir hediyedir 🍀
Kilo alma yemeğidir.😃
Dünyaya 1 kez geliyoruz ye gitsin yemeği
Zarardır zarar
Afiyet olsunn canınız ne zaman isterse yiyin
Acıkmış birisi için gece kaçamağıdır 😃
hoş geldin damar tıkanıklığı isimli menü
Aç uyumamamın garantisidir
İşkencedir
Kilo alma sebebi
Kahvaltı olsun bari
İlki tabiki
Geç kalınmış yemek
Erken kahvaltıdır
Ara öğündur
Ekstra bir öğündür..
Keyiftir
G k a y dir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?