Hızlı kahvaltı etmek zorunda kaldığında tercihin hangisinden yana olur?


Hızlı kahvaltı etmek zorunda kaldığında tercihin hangisinden yana olur?


Valla ikisi de çocuk işi gibi geliyor bana ama mecbursak mısır gevreği daha az şekerli olanlardan seçilirse daha mantıklı. Nesquik tamamen tatlı patlaması yani. Ama hızlı kahvaltı deyince ben daha çok peynir-zeytin-ekmek üçgeninde takılıyorum. O da beş dakikada halloluyor, hem de gerçek kahvaltı hissi var. Bu gevrek işleri fazla endüstriyel bence.
Cevap
9Cevap
Mısır gevreği tabi ki de :)
Mısır gevreğinin nesquik'e göre daha zararlı olduğunu düşünüyorum.
Arada sırada nesquik
Mısır gevreği alayım.
Çay beyaz peynir zeytin yumurta en hızlısı budur benim için
gronola
Mısır gevreği olabilir
nesguik tercih ederdim
İkiside değil.. hiç yemem daha iyi ayol
Hazır sosla menemen
Kcal Olayına Bakarsan Mısır Gevreği
İkisini de yemem
İkisini karıştır
Müsli
Nesguik
Nesquick
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?