Bir kahve veya yeni demlenmiş çay içtiğimde günümün daha güzel geçtiğini düşünüyorum. Sizde de var mı öyle bi durum?

Bir kahve veya yeni demlenmiş çay içtiğimde günümün daha güzel geçtiğini düşünüyorum. Sizde de var mı öyle bi durum?

Çaysız yapamam başima ağrı girer
çay konusunda ruh ikiziyiz
ya ne kadar haklı bir yanıt bu böyle :D :D :D:
Çay.
Mesajını açsana bişey sorcam
Cevap
5Cevap
Çay olmadan ben bir hiçim ajzjc Asla ayilmiyorum kafam yerine gelmiyor
Güne kahveyle başlıyorum.
çok iyi
Kahve içmeden güne başlayamam
tamam o zaman :D
Kahve.
ben de şu an içiyorum kahvee
sana da afiyet olsun aynı şekilde
Sadece kahve.
bendensin
Çay tabiki
kahve de güzel kahve de. bunu çay içerken söylüyor olmam :D
Çay yeterli
bazen de kahve sanki ya
Kendine gelince sanki zamanı bükecek
Çay..
Duş soğuk duş
Kahve
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar