arkadaşlar birisi bana şunun açıklamasını yapsın lütfen ama ya 🥺 neden geceleri çok acıkıyorum 🥺
yiyip yiyip gram kilo almayanlarda size gıcık oluyorum bilin de 😒
sahi en son ne yediniz söyleyinde yemişim gibi olayım ya 😔
arkadaşlar birisi bana şunun açıklamasını yapsın lütfen ama ya 🥺 neden geceleri çok acıkıyorum 🥺
yiyip yiyip gram kilo almayanlarda size gıcık oluyorum bilin de 😒
sahi en son ne yediniz söyleyinde yemişim gibi olayım ya 😔
Işıkla ve hormonsal saatlerle alakalı durum demek ki sjshsh Onların da mesaisi akşam bitiyorsa çalışmayı, haliyle kalori ve yağ olarak dönmesi de mümkün olur 😂😂😂
En son doğum günü pastasından bir dilim yedim skdjdjd cokseldi pişman değilim 😂
ne zaman yedin mesela saat kaçta 😒
Bir saat önce sjshdh ama merak etme yiyip yiyip kilo alamayan biri değilim kaderdaş😂
ohh be 😀
O yüzden bu kalorili şeyi öğün olarak düşünüyorum ve ertesi güne kadar boğazımı tutuyorum ajshdhd
tutmayıp ne yapalım zaten sanki 😔
En son karpuz 🍉 yedim. O vins insanlardan bende nefret ediyorum ve midemiz değil zihnimiz gece olduğunu, yemememiz gerektiğini biliyor ee uğraşta yok başlıyor pısır pısır mutfağa git diye konuşmaya
dinlemiyorum ama susmuyor
Midelerimiz çok çalışkan akşam el ayak çekilmiş hala çalışmak istiyor. Ben o saatlerde bir şey yemem. Olur da gaflete düşersem zaten gece mide yanması yaşıyorum.
bende gaflete uymam ki 😁
gece yememek için yemek videoları vesaire izledim 😂
evet ama yemişim gibi oluyo aynısı 😂
hele asmr videoları 😂
kız onlar nasıl yiyo ya o kadar şeyi ben hayret ediyorum he
ama çöp gibiler :/
kusuyorlar mıdır acaba 🙄 o zaman bende öyle yapayım 😀
Cevap
24Cevap
Genellikle biyolojik saat vardır aslında. bazen de tabi ki de sadece duygusal açlık ya da alışkanlık gibi şeyler olur.
Valla bende çok açıkıyorum. O yüzden gece takılmayın yatın zıbarın. Bence hepimizi bu huysuz 😈 dürtüyor hadi ye diyor. Başka bişey olmaz bence 😁😂
dürtüyo hakikaten
12’yi geçmeden uyumak lazım. Yoksa insan acıkıyor.
uykum gelmiyor o saatte 😒
napıyon ki?
film dizi izliyorum ya da sitede takılıyorum vesaire
benim gibi.
Günaydin. :)
Gündüz yogun oldugumuz icin midemizde yogun.. aksam dinlenme moduna gecer. Ve bisiler ister :)
Ben mesela dunyalari yesem kilo almiyorum hep ayniyim.. Dombik seni :P
hııı hiçte dombik değilim 😒
yemiyom gece sadece acıkıyorum bu sıralar 🥺
Düzenli uyku saatlerimden ötürü geceleri uyuyor oluyorum ondan farkında değilim acıkıyor muyuz diye 😂 sabah uyandığımda açlık çekiyorum ama.
kaçta uyuyorsun
11 de uyumak mı tavuk 😀
kaç kilosun 🥺
bak gene sinir oldum yatmadan puding yiyo ama 74 😒 bu arada senin 80 olman lazım
gece uyumadan önce bebe bisküvisi ye sütle bak nasıl alıyosun 😀
işte kahrolmaya bazı şeyler ben bi hafta açım 3 kilo veriyorum sonra bi gün yiyorum ayı gibi ve anında 3 kilo ama bu haksızlık ama ya 🥺
ee sonra naptın 😂
şu an et yeme durumu ne peki 😀
et oburum bende 😂
daha çok derken daha önce ısınık mıydı len 😂 et sevmediğimi düşünemiyorum bile
bana gözü aşina olmayan siteyi terk etsin lütfen 😂 kendimi vejeteryan vegan vs düşünemiyorum 🥺
evde etli yemek olduğunu nerden biliyorsun 😀
hahahha işte bunlar hep keseye zarar farkında mısın
eti al porsiyonlara böl kendin pişir daha kârlı 😀
ben sana ekonomik çözümler sunuyorum şu an
restoran nerden çıktı işin gücün daha çok para ödemek 😂
heee sen şöyle söylesene beleş yiceksin demek 😂
kaç ise kaç yiyosun mesela 😀
ayyy indirim mi bu şimdi 😒
ben böyle olacaksa gitmezdim resmen komple parayı ödüyorsam neden kuzenim ki 😀
%60 indirim bari olsaydı 😀
ne zamandır işin adabı böyle ben bilmiyorum 😀
dengeli besleniyordum bu siralar ama aksam YEMEKTEN SONRA cocuk gibi çikolatalı ekmek yedim... kendimi tutamadim ozur dilerim midem
keşke bende yesem 🥲
hayir hayir yeme.. aciktiysan uyu hemen skdjs
açken daha çok uyuyamıyorum 😀
Alışkanlıklara bağlıdır, akşam yemek yiyenler yıllarca bırakamaz bu alışkanlığı. O yüzden dikkat etmek gerek
hiçte yemem ben hiç bi sene geceleri ki 🥺
yemiyorum akşam yemeği 😀
nadiren yiyorum yani
off ama gündüz yemesemde aç değilim gibi gece hep açım 🥺
ama gündüz yemesemde acıkmıyom diyom sana dinlemiyo musun 😀 niçinnn gece
tamam normal 😒😒
Bir de airyfer alırsan vay midenin haline : )) midene söyle bu saatte yemek yemesin, obez olursun 😂
yemiyoz zatej 💆🏻♀️
Yeme zaten bu saate yemek mi yenir : ))
Yiyen yiyo 🥺
Obez onlar obez 😂 sen onlara özenme : ))
hiçte bile yiyorlar ve almıyorlar 🥺
Evet öyle kendini bilmezler de var 😂
Gün içerisinde yeterli miktarda su tüketmiyorsanız aslında susuyorsunuz ama insan acıktığını sanıyor.
yoo ben çok su içerim
Şeker tüketiminiz çok mu?
hayır tuzlucuyum ben
Gün içinde yeterince yemek de yediğinizi düşünüyorsanız bir diyetisyene başvurun derim. Yolunda olmayan birşeyler var sanki
yemiyorum işte sürekli açım diyebilirim
O durum bendede var ama daha cok dizi izlerken
Geceleri her seferinde giderim mutfaga yemek hazirlarim kendime yerim
Her halde hissediyor 😄
bu özgürlük 😂
Aynen öylee 😄
Benim açlıktan değil de tokluktan sanırım bi tatlı yeme isteği oluyor.😄
Luppo yedim 2 tane🤭
anca yiyonuz özgür özgür 😒
Gece kavurma yedim önceden gece 3 gibi kalkar yemek yerdim o alışkanlığım son buldu nedense😅
gece kavurma yemek mi lükse bak 😀
Ahhhh şu elitliğim olmasa 😏 acıyı fazla kaçırmışlar az kalsın ejderyaa olarak devam edecektim bundan sonraki hayatıma😅
acı çok severim 😀❤️
Kız bu acı değildi bildiğin zehir gibiydi 😅
zehir mehir bize işlemez bacii 😀
Süs biberlerine benzemez bu çarpıyor 😅
bana çarpmaz hey yavrum hey 😀
Sana buradan tüm biberleri armağan ediyorum 😅
ahh mutlu olurum 😀
🌶️🫑🌶️ araya dolmalık sıkıştırdım lazım olur biberlerinle mutluluk dilerim 😅
sağol be 😂
bilmiyor bence çünkü ona göre gece gündüz yok hep karanlık olduğu için hep bir şeyler istiyor
Geceleri ayrı bir kuduruyor benim ki de. O kadar da bastırmaya çalışıyorum. Yine de geliyor buluyor.
Şartlanırsan böyle olur.
Gece yemelerini seviyorum demiyor da.
hiç yemem ben geceleri normalde
Aslında miden biliyor vücut sisteminde çünkü yavaşlıyor ! o biliyor sen kendine uyma
vay akıllı
Galiba gece olduğunu bildiği için bizi üzmeye çalışıyor acıkarak. Midemiz az değil ddjdjdf
dövelim 😀
Ben acıkmıyorum 😄 acıksam bile kendimi tutarım sabahı beklerim
bende tutarım 😀
gece bence artık bedenim yeter ama artık he yakıt bitti diyo bana 😂
Sen midenle fazla yüz göz olursan oda arsız çocuk gibi sürekli bir şeyler ister
nasıl mesela 🥺
Belli bir saatten sonra muhatap olma konuşma onla yüz verme
arsızca konuşuyor benimle 😀
Ben pek yemem gecelerı cok kahve ıcesım gelıyor ama
Uyku , yeme , psikolojik etkenler , aç kalma duyusu tetikliyor
Bilse nolacak vücudum oturmuş ne alıyor ne veriyor mis gibi olmuş.
mis değil
nasıl sabitleniyor işte benimkisi sabitlenmiyo 🥺
niye diyetisyen misin hemşireee 😂
o zaman bi zahmet senin kilo sabit kalsın
Rabbim görüyorsun hava atılıyor bana kinayeler yapılıyor 😂
bazısıda ayı gibi yiyor ama hep fit 🥺
havalara gel ya sinirlendim ama 😂
Gerçek olan şeyle hava atıyorsun işte😂
demek ki o kısma gelsek neler diyeceksin kimbilir 😂
merak etmedim değil 😂
önce duyalım da sonra krizi düşünürüz 😂
Buna acıkmak değil de, Heißhunger denilir. Gün içinde yassak edilen şeyler, gece olunca, aç eriyor gibi yapıyor
Gece gündüz farketmiyor acıkınca yerim
hııı 😒
Sende yiyiyon
yoo yemiyom ben
Gece acıksan yemezsin yani
yemem 🥺 en son nutella yemiştim işte 2 kilo aldım sonra
Ben yiyiyom niye kilo almıyom acaba onu bi araştırsın bilim insanları 😀
benim hakkımı siz yiyorsunuz 🥺
Sen yemiyosan ben yerim 🫤
Benim ki bilmiyor galiba acıkmıyor 🤷🏻♂️
nasıl acıkmaz 🥺
Acıkmıyor işte 🙃
En son sahanda yumurta yedim😐
gece mi 🥺
he sabah yenir ya bende gece sandın
yemem 🥺
hiç bişey yümem 🥺 açım dayanamıyom amaa diye ağlayacak kıvama gelirim ama yemem 😂 babam çok sinirleniyo bu halime bişeyler ye çabuk beni delirtme diyo ama 😂
öyle kız babası olmak böyledir 😂
ben acıkmam yatana kadar tika basa yediğim icin
vay pee lükse bak
Sütlaç ve fındık yedim😀
sen beni delirtecek misin 🥲
yaaa hüğm 🥲🥺
Gece acıktın diye yemen gerekmiyor
yemiyorum zaten yiyorum demedim
evet yicem tabii 🥺
oluyo bazen öyle iştahım açılıyo
gündüz kendimi aç bıraktığım için oluyor bence
sabah iştahın olmuyor demi gece de açılıveriyo noluyo bu sefer -midemiz gece olduğunu biliyor MU? lajdksm
yoo gündüz bilinçli yemiyorum 😀
sen kaşınıyon
Çikolatalı puding ve çekirdeksiz üzüm
Mide geceyi gündüzü ne bilsin ver ha acıkır 😂
Evet biliyor
emin miyiz
aman anca hava atın
anlamadım
çok garipsiniz ha ahahahahha 😂
çikolataaa
Gece yemiyom
Ne bilim jsjsjs
Alışkanlık olabilir
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?