Midemiz gece olduğunu biliyor mu sizce , neden insan geceleri daha çok acıkıyor?

arkadaşlar birisi bana şunun açıklamasını yapsın lütfen ama ya 🥺 neden geceleri çok acıkıyorum 🥺

yiyip yiyip gram kilo almayanlarda size gıcık oluyorum bilin de 😒

sahi en son ne yediniz söyleyinde yemişim gibi olayım ya 😔

Midemiz gece olduğunu biliyor mu sizce , neden insan geceleri daha çok acıkıyor?
Cevapla