İtalyanlar istediğini düşünsün spagettiyi kırmadan yemek bence oldukça zor en azından ben zorluk çekerim. Kırıp pişiriyorum yemesi de kolay oluyor. Bu ara en sevdiğim makarna modellerinden bir tanesidir
Biz de zaten onlar öyle dedi diye onlarin yaptigi gibi yapacaz herseye uyduk bir bu kaldi zaten bunlarin seviciligini ne zaman birakacaz acaba bunlar bizi konusmuyordur bir kere bile olsa her gun her gun bir bunu bir onu bir şunu konuşuyoruz ne kadar cok seviyoruz bunlarin g.. tlerini y. lamayi
Arada kırıp da italyanlara hakaret ettiğim de oluyor 🤣
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yeğenlerime kırarak mı yapayım diye sormuştum "Teezee o bööle yensin diye bu kaday uzunn" demişti bana eşekler. Ben onlara kırmadan yapmıştım ama normalde tercihim kırarak yapmak.