Teşekkürler 🤗
Yemek için mi yaşarsın, yaşamak için mi yersin?
Teşekkürler 🤗
Ben yemeyi çok seviyorum 😄
Ben de yemeği seviyorum 😀Seçiciyimdir ama yedigimi de yerim 😀
Aynen 😄
Eic için teşekkür ederimm 🌸🎈
Rica ettim 🌷
Yemek için yaşarım👌😁 yemek yemek benim bir fobim
Niyeki 😅
Cevap
21Cevap
Yaşamak için yerim.
Yaşamak için yiyorum ben. Keşke yemek yemeden yasayabilsek hatta 😅
En güzeli 😄😄
Yaşamak için yerim.
Ama tatlılar için yaşarım :D
Tatlı deme bana bak canım çekti diyette 😂
Bayadir yemiyorum zaten 😂
Yemeği iyi yedim zaten midem bulanıyor hiç yiyemem 😂
Sağlıksız yemedim ki 😄
😄😄
Yemeden duramıyorum. Güzel olan herşeyi yiyebilirim.
Eskiden yemek için yaşar gibiydim ama şimdi artık yaşamak için yemek zorundayım
Bazen yemeden de yaşayabiliyorum ama yaşamak için yerim yani.
Ikisi de degil, bokunu cikarmamak lazim. Yemek yemeyi seviyorum, normal yemeye çalışıyorum, arada fazla kacirdigim oluyor.
Yemekle hiç aram yok kilodan yana da şanslıyı bu bahane ile😂
Kesinlikle 😄
Yemek severiz diyip cevap verelim jdıd
Valla yemek için yaşarım hocam şu dünyada yerken aldığım hazzı başka bişey vermiyor yaaa
Yemek için yaşarım sonra yemek beni yaşatır 😃
İyiymiş 😄
Serbest meslek sahibiyim baba parası yiyorum
Yaşamak için yiyorim mdksjs öleceğim Allahim öleceğim
Insan yemek yemedigi zaman zaten yaşayamaz
Yaşamak içinde durmadan yemek yemek gerekir
Yemek icin yaşamiyorum. ama yemedende yasanmiyor.
O yuzden yedigim yemekten zevk almaya bakiyorum.
Yemek için yaşarım maalesef
Niye maalesef
Çok kilo aldım takım elbşseme sığamıyorum ondan kdkwkd
Keyfim için yerim :) Yemek iyidir
Aynı fikirdeyim 😂
😀
Yaşamak için yaşıyorum 😅
O da güzel 😄
Yaşamak için yerim ama güzel yerim :)
Öyledir 😄
İnmiştir o şimdi bir çay tatlı gomebilrisin😂
Yarasın 😂
Ben de teşekkür ederim Konya'ya doğru yolla çayı 😂
Oo soğur neyse 😂
Soğuk çayı hiç sevmem 😂
Benim için yemek ikinci planda o yüzden yaşamak için yerim
Bana ulaşır mısın, dünkü arkadaşın:)
Valla ye ye bı faydası yok obezite olursun yemeye devam et
Yiyende ölüyor yemeyen de
Aynen ye gitsin
Yaşamak için her bulduğumu yemem
👍
Yemek için yaşıyorum 😂😂😂
Harika 😂
Bari anket koysaydın yaşamak için mi yerim
Şu sıralar yemek için yaşıyorum 💙
Yaşamak için yerim, yemek yapmak için yaşarım
Yemek yemek için yaşıyorum 😅
Yemek için yaşarımmmm
Değişiyor ruh halime göre
yaşamak için yerim
Yemek için yaşıyorum.
Yemek yemek güzeldir 😁
Yaşasın yemek yemek😂
😁😁
Boğayım
Yemeği seviyorlar galiba
Çok severim
Canım sıkılmasın diye yerim
yasamak ixin yemek hic aram yok
Yaşarken ölmiyim diye yerim vgjgh
yemek için yaşarım
Yaşamak için.
Yaşamak için yerim 😋
Yaşamak için
Yerine göre değişiyor
Dümdüz yer geçerim
Yaşamak için yerim
Yemek için 😄
Yaşamak için yerim
Yaşamak için yerim
İkisi de değil
Artık yaşamak için yiyorum
Yemek için yasarim
Yaşamak için yerim
Yemek için yaşarım
Yemek için yaşarım
Aynen 😂
yaşamak için yerim
Yaşamak 👍
Yaşamak için
Yemeyi seviyoruz
Yaşamak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar