Yemek için mi yaşarsın, yaşamak için mi yersin?

Ben yemeyi çok seviyorum 😄

Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Yemek için mi yaşarsın, yaşamak için mi yersin?
Teşekkürler 🤗
Yemek için mi yaşarsın, yaşamak için mi yersin?
Cevapla