Yemek için mi yaşıyorsunuz, yaşamak için mi yiyorsunuz?

Her ne kadar yemek yapmak bir sanat olsa da, yemek yemek de bir sanattır. En mutlu olduğum anlar yemek sofrasında en sevdiğim yemeği yerken hissettiğim anlardır.

Yemek için mi yaşıyorsunuz, yaşamak için mi yiyorsunuz?

Lezzetli bir hamburgere ne dersin? Peki hiç bizimkini yedin mi?

Yemek için mi yaşıyorsunuz, yaşamak için mi yiyorsunuz?

@ayhanist3435 @yaban00

Güncellemeler
1 yıl
Ok
Yemek için mi yaşıyorsunuz, yaşamak için mi yiyorsunuz?
Cevapla