Annemin sevdiği pastadan alıp mutlu etmek istedim ama farklı pasta gönderdiler dağılmış durumda iade ettiler parasını sonuç olarak ben o pastayı harçlığımı ile aldım farklı varsa belirtecekler böyle bir şey olamaz kafalarına göre o yoktu bu olsun.. kendime alsam sorun değil sinirlendim
Böyle bir olay yaşandı pastayı çöpe atmam mi gerek yemem mi gerek iade oldu parası?
Kadın sana zaten ikram etmiş ama onların yaptığıda bir çeşit dolandırıcılık istediğin pasta yoksa elimizde sipariş ettiğiniz pasta bulunmamaktadır diye bilgilendirme yapabilirlermiş en azından. Akılları sıra eldeki pastayı çıkarmak için de yapmış olabilirler her iki durumda da ellerinde patlamış. Ben olsam pastane ye götürür geri verirdim
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Nasil iade olsun ikiye söyledik yok getirmeyin almasınlar dediler imha et ya da sizde kalsın dedi
Suç zaten onların yapacak bir şey yok artık sende kalacak. Yemek içine sinmiyorsa önce bir tadına bak eğer bozuk değilse mahallede küçük çocuk falan varsa dilimle onlara ver hayıra girmiş olursun hem
Evden şu an çıkmamam gerek işte böyle bir imkan olsa yapardım ama yemek ve sonrasinda parayı iade etmek daha iyi galiba hiç sitres olmadan paramı aldığım gün gider veririm
Çöpe atmalısın ama yemek için sor istersen helal ederse ye
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çöpe atmak daha yazık yemek sonuçta iade etsem orada kimse yemeyecek teslim edebilirim dedim istemediler ikiye sordum. Verebileceğim de kimse yok evden çıkamam
Valla böyle olunca sorup yiyebiliyon diye biliyorum ben ailemdende böyle öğrendim izinsiz yememeli bence sonuçta parası iade edilmis artık bizim değil ama çöpe mi atayım yiyimmi diye sor bence
Gidersem utanıyorum reddettiler çünkü ikiye sordum kalsın dediler yemek zorunda kalcam burada kimseyi tanımıyorum çopede asla atmam başka bir gün gider para bırakırım çok rahat edemezsem